Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:TammyVN schreef:Ik zit vlakbij Utrecht in de weekenden (half uur van amsterdam en half uur van utrecht). Als ik geen auto kan lenen is er dan voor mij nog een optie om te carpoolen? Die 50 euro is dat P.P. of word dat opgesplitst over de groep?
Die 50 euro is voor de hele groep dus 8 fotografen, 4 modellen en evt wat assistentes. 50 euro gedeeld door 12 personen is net iets meer dan 4 euro per persoon.
Fotografen schreef:De 8 fotografen boven de streep zullen meegaan. Fotografen die onder de streep staan zijn de reservefotografen.
+ Bagheera_206
+ Revanches
+ Lipydo
+ Sandra
+ Neej
+ Daisyree
+ Yvonne_V
- CoronaLime *
---------------
- Olympia
- Unleash
- WiancaR
- JAZZ4ff
- ValiantS
- Ania
/ Niobe
- Bellatrix
- Krijtje *
- hamsterfan
+ Stephzdesign
/ TammyVN *
- Nobbie91
Modellen schreef:** Laat nog weten model/assistente
Dit is de uitslag met alle vier 7 stemmen:
- PocoGaucha
- blowdiene
- TammyVN
- minikatje
Reservemodellen op volgorde van stemmen:
- Stephzdesign
- Juulxx
- janneke584
- Lynniiie
+ Kan 17 en 18 mei
/ Kan alleen 17 mei
+ PocoGaucha
+ Ann_moi
- CoronaLime *
/ Juulxx
+ Lynniiie
- Krijtje *
- blowdiene
- M_ichje
+ minikatje **
- janneke584
+ Stephzdesign
/ TammyVN *
- Undefined
Assistentes schreef:Mensen die graag willen helpen, maar hun camera thuis laten. Bijvoorbeeld met het vast houden van een reflectiescherm of om met geluidjes ervoor te zorgen dat de oortjes van de modellen mooi naar voren staan.Uiteraard zijn deze mensen ook verplicht om achteraf een pannenkoek mee te eten.
Misschien zijn de assistentes ook handig met make-up?
- Tezzy
- nobbie91
MMares schreef:Hey, ik volg het topic al een tijdje omdat ik het een super idee. Maar nog niet eerder gereageerd omwille van een erg drukke agenda waar last minute veranderingen in gebeuren. Ik ben bezig met een opleiding visagie en zoek nog opdrachten voor mijn portfolio uit te breiden. Ik doe wel regelmatig de make up voor de fotoshoots van min vriend en heb ook al voor een andere fotograaf gewerkt en doe regelmatig make up voor evenementen. Zou heel graag meehelpen maar de 17de kan ik spijtig genoeg niet. Vandaar dat ik nog niet eerder reageerde. De 18de zou eventueel nog kunnen, beetje afhankelijk van hoelang ik erop moet rijden.
Moest het eventueel toch de 18de (omwille van het weer) worden wil ik me wel aanmelden als mua (onder voorbehoud van afstand)
Spijtig dat het voor mij al snel meer dan een uur of twee rijden is en ik zo een drukke agenda heb, had er heel graag bij geweest. Maar ik hou het topic in het,oog, moest het omwille van het weer toch veranderen, wil ik proberen te regelen dat ik kan komen helpen met de make up.
Fotografen schreef:De 8 fotografen boven de streep zullen meegaan. Fotografen die onder de streep staan zijn de reservefotografen.
+ Bagheera_206
+ Revanches
+ Lipydo
+ Sandra
+ Neej
+ Yvonne_V
- CoronaLime *
- Olympia
---------------
- Unleash
- WiancaR
- JAZZ4ff
- ValiantS
- Ania
/ Niobe
- Bellatrix
- Krijtje *
- hamsterfan
+ Stephzdesign
/ TammyVN *
- Nobbie91
Modellen schreef:** Laat nog weten model/assistente
Dit is de uitslag met alle vier 7 stemmen:
- PocoGaucha
- blowdiene
- TammyVN
- minikatje
Reservemodellen op volgorde van stemmen:
- Stephzdesign
- Juulxx
- janneke584
- Lynniiie
+ Kan 17 en 18 mei
/ Kan alleen 17 mei
+ PocoGaucha
+ Ann_moi
- CoronaLime *
/ Juulxx
+ Lynniiie
- Krijtje *
- blowdiene
- M_ichje
+ minikatje **
- janneke584
+ Stephzdesign
/ TammyVN *
- Undefined
Assistentes schreef:Mensen die graag willen helpen, maar hun camera thuis laten. Bijvoorbeeld met het vast houden van een reflectiescherm of om met geluidjes ervoor te zorgen dat de oortjes van de modellen mooi naar voren staan.Uiteraard zijn deze mensen ook verplicht om achteraf een pannenkoek mee te eten.
Misschien zijn de assistentes ook handig met make-up?
- Tezzy
- nobbie91