Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pimaude schreef:Ania: Gister geloof ik nog berichtje geplaatst dat ik ben gezakt dus ik kan er niet zelf heen rijden. Ik ga toevallig zondag met een vriend naar het bos foto's maken, dus zal kijken of hij even een stukje om wil rijden! En anders waarschijnlijk donderdag ! Sorry namens mijn faalangst.![]()
Ania schreef:Is het misschien fijn om af te spreken dat elke fotograaf bv minimaal 5 foto's per model moet aanleveren? Ivm eerdere ervaringen is het wel fijn om dit soort dingen vast te hebben staan.
Ook handig is om af te spreken dat de modellen de aangeleverde foto's mogen gebruiken zolang ze de logo er niet vanaf halen/naamsvermelding gebruiken? Wat vinden jullie fotografen?
Is het ook handig om een minimale formaat af te spreken?
Ania schreef:Is het misschien fijn om af te spreken dat elke fotograaf bv minimaal 5 foto's per model moet aanleveren? Ivm eerdere ervaringen is het wel fijn om dit soort dingen vast te hebben staan.
Ook handig is om af te spreken dat de modellen de aangeleverde foto's mogen gebruiken zolang ze de logo er niet vanaf halen/naamsvermelding gebruiken? Wat vinden jullie fotografen?
Is het ook handig om een minimale formaat af te spreken?
kani_ejj schreef:5 foto's moet toch wel lukken ? Ik heb er z'n 20 per model
Je kan er toch niet 1 of 2 leveren ?
Blitz22 schreef:kani_ejj schreef:5 foto's moet toch wel lukken ? Ik heb er z'n 20 per model
Je kan er toch niet 1 of 2 leveren ?
als mijn camera niet mee wilt werken en bijvoorbeeld model ook niet dan lukt het mij echt niet altijd hoor... ik moet nog zoveel leren. en als dat een probleem is dan houd het voor mij op... bij mij spelen nog meer factoren mee of het me lukt of niet ( ben Autistisch )
Citaat:Het staat dacht ik wel op de site, maar ik kan jullie natuurlijk niets opdringen. Ik vind het al heel leuk dat je/jullie überhaupt meewillen en je doet het al vrijwillig dus geen probleem als het die dag niet wil. Met bewolking heb ik ook veel moeite om de kleuren te behouden vandaar zitten beginners bij ervaren mensen in het groepje. (: