Herfst hondenfotomeeting Surae (NB) 26 oktober

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 13:33

Ruzie met m'n site _-:(
Dus ik mail de foto's maar gewoon :)
Willen jullie je emailadres pb'en?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 14:26

Billy, Nola, Sox, Spikey en Zazou zijn af dus als ik de emailadressen heb kan ik die gaan mailen :)

Afbeelding

Afbeelding

sMieke

Re: Herfst hondenfotomeeting Surae (NB) 26 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:16

Gaaf madelon!! Mijn actie fotos zijn zwaaaaar bagger

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 18:27

Bij mij ook. Paarden zijn een stuk makkelijker met actiefoto's :P

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 11:00

Emailadressen: * = foto's verstuurd
Billy *
Nola *
Sox *
Zazou *
Basco

Zou de rest ook even haar emailadres willen pb'en of mailen naar info@revima-pictures.nl ?

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 23:07

Dankjewel voor de mooie fotos Madelon! :D

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 23:09

Vind ze ook erg mooi Madelon! Thanks :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 15:51

Ik ben blij dat jullie ze mooi vinden! :D

Afbeelding

Afbeelding

Van Devil heb ik keiweinig foto's -O-
Ik mis trouwens nog de emailadressen van de baasjes van Devil, Izzy & Kaelen en Spikey.
Ik ga m'n best doen om vandaag de foto's af te krijgen. Moet alleen Izzy & Kaelen nog.

MadelonSunny schreef:
Emailadressen: * = foto's verstuurd
Billy *
Nola *
Sox *
Zazou *
Basco *

Zou de rest ook even haar emailadres willen pb'en of mailen naar info@revima-pictures.nl ?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 17:29

Izzy en Kaelen zijn ook af. Dus ik heb alle foto's af :)
Voor eventuele nabestellingen kun je op mijn site kijken www.revima-pictures.nl

Afbeelding

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 05:05

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 11:00

Oja, ik zie het. Slim van mij :P
De laatste mail gaat nu de deur uit en dan heeft iedereen de foto's :)

Dit is wel de laatste fotomeeting voor mij als fotograaf met zoveel modellen. Nabewerken kost zoveel tijd. En het plezier erin is ook minder als het er zoveel zijn. :n

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:10

Jammer is dat Madelon!
Ik moet ook wat meer gaan plannen voordat ik naar een meeting ga, denk als ik voortaan weer naar een meeting ga de locatie een beetje verken ik kon nu weinig plekjes en kon zo mijn creativiteit niet uiten ik hou altijd wel van afwisseling en nu hebben veel modellen toch redelijk de zelfde foto's gekregen.

Bij sommige kwam ik helaas ook wel tijd tekort zoals bij Kealen en Izzy, ze waren nog maar net gearriveerd en zo snel. :=

Nola was ook erg op mij gefocust he zal ook wel een lastig modelletje zijn geweest haha!

En een geheugenkaartje wissen van te voren is ook erg handig, bij de actie foto's kon ik ineens heel wat gaan wissen. Daardoor miste ik helaas leuke momenten.

Maar deze foto vind ik echt kei gaaf, dus het is niet voor niks geweest.
Afbeelding

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 12:24

Ja, naja het is dit jaar sommige minder geweest dan vorig jaar. Vorig jaar was ik er erg fanatiek in en had ik tig fotomeetings. Maar ik heb het wel even gezien.
Ik zie nu pas dat jij ook studiofotografie doet. Ik wil met m'n Teckel en Gerbils 's een keer een studioreportage dus ben aan het rondkijken naar fotografen :o

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:42

Maar uit eindelijk wil je denk ik ook niet bekend gaan staan als een meeting fotograaf toch?
Ik heb me nu bij een paar in geschreven omdat ik gewoon een compleet nieuw portfolio nodig heb in augustus ben ik van Pure photography naar Photopets.nl gegaan dus ik wil even op een snelle manier mijn portfolio verversen, maar naar dit jaar kap ik daar ook mee of een meeting moet dicht bij mij in de buurt zijn en hele gave modellen hebben. Nabestellingen zijn tegenwoordig ook zeldzaam bij meetingen en er gaat toch aardig wat werk in zitten, in 2014 ga ik vooral zelf op zoek naar modellen dat zullen er dan alleen niet zoveel meer gaan worden enkele rassen die mij aanspreken. En dan is mijn portfolio wel uitgebreid genoeg.

Wel schop ik mijn tarieven straks naar beneden, in deze tijden zijn prijzen rond de 60 a 80 niet meer realistisch zelfs de mensen met geld willen in deze tijden toch wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten van een persoon uit een belachelijk hoge prijsklasse heb ik gehoord dat ik dan egoïstisch zou zijn, en denk nu bij mijn eigen so what? Ik ben iig blij als ik er wat mee kan verdienen.
Dus denk er over om 50,- te gaan vragen 10 foto's digitaal te leveren en alle 10 de foto's ook te laten afdrukken op 10x15 en ik vind dat eigenlijk niet eens een gekke prijs.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:46

Ik doe trouwens indd studio fotografie. :)
Wil binnenkort wat gaan uitbreiden met andere achtergrond kleuren, heb nu enkel wit dus kan helaas niet alles in mijn studio ontvangen. Het is alleen erg duur en wacht ik even met aanschaf tot achtergronden tot ik weer een baan heb, ben momenteel druk opzoek naar een baan in Januari kan ik waarschijnlijk weer aan de slag maar dat is allemaal nog even afwachten.
Gerbrils lijken me trouwens wel erg gaaf voor mijn portfolio, wil wat aparte diertjes in mijn portfolio zit zelfs te denken aan kippen, reptielen enz. :)

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:26

Helemaal gelijk in. Je moet al gauw 10 min/15 min nabewerken rekenen. Dus dan kom je op behoorlijk wat uren bewerken. Plus reiskosten en materiaal. En met jullie kwaliteit hoef je ook niet eindeloos meetingen te doen. Voor mij is dat wel anders hihi

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 13:31

Nee dat wil je idd niet.
Ik vind de dagen altijd heel leuk, dat is de reden dat ik het doe. Vooral honden fotomeetings vind ik leuk.
€ 50,- is een hele mooie prijs :j
Ik merk aan mezelf ook dat ik nog niks boek vanwege de hoge prijzen. Op dit moment heb ik daar echt het geld niet voor. Maar vooral nu ik net Gerbileigenaar ben, zou ik in de toekomst wel een shoot willen boeken. Gerbils kan je moeilijk buiten op de foto zetten :')
Ja meer kleuren is echt leuk :j Pet Studio bijv. heeft veel mooie kleuren. Kan je leuk mee experimenteren met verschilden kleuren dieren.
Als je modellen nodig hebt roep je maar hoor! Ze moeten eerst nog tam genoeg worden maar eer het januari is zijn ze dat zeker wel :j
Leuk om ook aparte diertjes te doen! De meeste houden het bij katten en honden. In dit topic zijn veel eigenaren met aparte dieren te vinden > [BB] Wie heeft er 'ongewone' huisdieren? Egeltjes, baardagamen, salamanders, fretjes, slangen, slakken, spinnen.

@Maaike Zo ben ik ook begonnen :j En zo heb ik leren fotograferen. Daardoor ben ik wat bekender geworden.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:50

Ik vind het in deze tijd ook een hele mooie prijs, als ik mezelf na ga dan wil ik boven dat bedrag eigenlijk ook niet verder zoeken, ik wil binnenkort ook wat fotografen af heb eigenlijk bijna geen leuke foto's van mijzelf eerst wil ik er wat kilotjes af maar dan denk ik ook dat ik diverse fotografen af ga om gewoon eens leuke foto's van mijzelf te hebben een keer op locatie andere keer in de studio en eens met mijn vriend enz. lijkt me alleen erg eng ben best onzeker sta liever achter de camera. _O-

Lijkt me best gaaf, je weet me te vinden. :)
Ik haal de meeste met Pet eigenlijk best door elkaar volgens mij zijn er ook meerdere pet picture? Ik zal ze eens allemaal opzoeken wellicht kan ik ze dan van elkaar onderscheiden. :)

Leuk topic, ik ga daar eens door heen snuffelen! :) Ja ik vind dat eigenlijk best leuk van die gekke diertjes ik heb bijv. zelf al 3 honden rond lopen 1 kat vrienden met de meest voorkomende rassen enz. dusja iets 'anders' trekt mij dan wel. :)

Door meetings leer je indd wel veel, je kan zien hoe andere te werk gaan etc. al is een stukje uniek zijn nooit verkeerd. :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 14:16

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 15:19

Sanne(limoen) ken ik inderdaad via de chihuahua topic, zij maakt inderdaad prachtige platen!