Zo ik hoop van de week meer te kunnen doen, nu snel mijn bed in en slapen, weer een lange en drukke week voor de boeg. Topic wordt al flink op aangemeld zag ik
Udo2001
Geplaatst: 07-10-13 10:25
Al veel reacties gehad op de foto op mijn FB pagina! Leuk... Ben echt nieuwschierig naar de rest... Maar moet nog ff geduld hebben
Eerste voorproefjes staan op mijn facebook pagina, het haalt de kwaliteit wel achteruit maar heb geen tijd om alles te uploaden en hier te posten. Facebook pagina
Ik probeer vanavond voor iedereen vast 1 foto te uploaden naar dit topic!
zaralover
Geplaatst: 07-10-13 20:09
het lukt me niet echt met de grote om ze dan nog scherp te hebben maar toch maar even een voorbeeld. Ik ga het nog even verder uitzoeken https://www.facebook.com/ZaRashphotografie
heb ze ook even op facebook gezet , ik zet ze uiteindelijk op google+ en plaats hier even een linkje
Om iedereen niet te lang te laten wachten zal ik hier steeds de link van het google+ album van het model posten, daar probeer ik dan steeds wat nieuwe foto;s in te zetten, normaal maak ik alles eerst af, maar dat gaat me nu niet lukken met bewerken erbij. Als eerste Sandra-Zirocco: https://plus.google.com/photos/11723988 ... 9293313921
Daar komen jullie foto;s te staan, staat er nu nog maar 1 maar ik ga proberen er meer neer te zetten vanavond nog
Als je op de link klikt krijg je een scherm met daarin je foto's (nu maar 1). Mocht je dat niet zien, laat het ff weten want dan heb ik iets verkeerd gedaan. Ik wil ze ook wel op facebook plaatsen, maar ik vind het zo zonde dat de kwaliteit daar zo achteruit gaat ...
Ik heb het inderdaad al uitgevogeld, moest nog even een eigen account aanmaken om te openen...
Bo_San
Geplaatst: 07-10-13 22:14
Dat is wel raar, want je moet het juist ook zonder account kunnen zien.... Nou ja, mocht je ze ergens anders willen hebben kan dat en de 'kleine foto's' met logo wil ik ook best via wetransfer naar iedereen toesturen. En nu snel verder met de foto's
Ik zie dat mijn foto's door picasa webalbums waar ik ze op had gezet in kleur veranderen. Is dat bij google+ ook het geval? Anders zet ik ze mooi daar heen!