FM] Modellen A'dam Gaasperplas 4 mei / GZ: Fotografen en Mua

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:01

Ah zoo, top! K zal mn kledingkast achterin laden :Y) , nog steeds lastig wat k aan moet haha

xLoki

Re: [FM] Modellen A'dam Gaasperplas 3/11 *reservefotografen gz*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 00:06

Gaaf! :)
Ik heb alleen 2 dingetjes:

- Ik gebruik geen foundation dus dat heb ik ook niet :P
- Wat voor kleren zou ik aan moeten? Mijn kledingkast is namelijk niet zo spectaculair..

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 08:02

@xLoki: als je zelf geen foundation hebt houdt het op!
Probeer kwa kleding te kijken voor kleirtjes paasend bij je make-up, of voor neutrale kleurtjes (dat kan altijd overal bij)! Misschien kan je beetje overleggen met andere modellen of zij nog wat voor je hebben? Verder idd gwn lekker veel van je kleding meenemen, dan verzinnen we ter plekke wel wat!

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:00

xLoki schreef:

- Wat voor kleren zou ik aan moeten? Mijn kledingkast is namelijk niet zo spectaculair..

Geeft niet. Is meer zodat ik de juiste kleuren kan maken als iemand het gebruikt. Ik doe bij jou dan een lichte kleur op zodat je bijna niet ziet dat je t op hebt, of een losse poeder. Is meer voor de belichting van de fotos.

Ik ga even zoeken wat ik thuis heb , dat goude.. Welke maat heb je? Ik heb chantal een foto gestuurd ban de korset. Zelf kan ik niks plaatsen qua fotos op dit moment.

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:17

Lipydo schreef:
Misschien dat jullie hier nog wat aan hebben! :)

Lipydo schreef:
ttp://fotomeetingamsterdam.tumblr.com/

Per model:

Chantal - http://fotomeetingamsterdam.tumblr.com/tagged/chantal
Bij jou leek mij een dromerige sfeer mooi. Aangezien we in de herfst zitten tijdens de shoot leek het mij leuk om iets met het seizoen te doen: dus in plaats van bloemen meer de herfstdingen zoals mooie grote blaadjes.

Angelique - http://fotomeetingamsterdam.tumblr.com/tagged/angelique
Ik denk dat bij jou nonchalante houding mooi kan zijn. Makeup die je ogen groter maken en je haar in een midden scheiding. Beetje wilderig.

Caroline - http://fotomeetingamsterdam.tumblr.com/tagged/caroline
Ook een herfstig: hertengewei! Vind dat altijd zo ontzettend gaaf. Past ook mooi bij je donkere haar.

Lineke - http://fotomeetingamsterdam.tumblr.com/tagged/lineke
Jij hebt van jezelf een vrij streng/ hard gezicht. Klassieke outfit zal het zeker goed doen, met donkere kleding :)

Zie dit nu pas eigenlijk... Maar opzich is dat evengoed wel in te brengen. Bij chantal hebbenw e allebei dat naturel maar toch smokey eyes .

Bij cavalia had ik juist die herfst kleuren haha, wel leuk dat we allebei dat in gedachten hadden. Maar met die moodboard van jou kunnen we der haar wel zo doen!! Met die vlechtjes. Dan word haar make up wel anders..

Bij lineke vond ikdie ene klasieke foto met rode lippenstift ook wel erg mooi!! Wat bij jou mooi lijkt.. Een lange mooie zwarte jurk? Een klasieke

Misschien kunnen de meiden zelf aan de fotos van jou hun styling doen?

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:54

kashmira schreef:
xLoki schreef:

Geeft niet. Is meer zodat ik de juiste kleuren kan maken als iemand het gebruikt. Ik doe bij jou dan een lichte kleur op zodat je bijna niet ziet dat je t op hebt, of een losse poeder. Is meer voor de belichting van de fotos.

Ik ga even zoeken wat ik thuis heb , dat goude.. Welke maat heb je? Ik heb chantal een foto gestuurd ban de korset. Zelf kan ik niks plaatsen qua fotos op dit moment.

Ik heb maat 34/36. Ben benieuwd naar de foto, maar die zou vast wel komen dan haha.

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:55

Ik denk dat dit maat 36/38 is. Maar komt vast goed, haha

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:59

Ik heb ook maat 36/38. (ben vrij dun, maar heel lang dus daarom / 38 haha)

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:01

kashmira schreef:
Ik denk dat dit maat 36/38 is. Maar komt vast goed, haha

Haha vast wel, en anders van te voren maar een bak patat eten hahaha

Wat voor broek? Of liever een rokje?

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:06

Ik zoueen strakke skinny broek aantrekken. Kleur .. Geen idee.. Ik ga van de week nog even zitten voor alles,, dan horen jullie t.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:18

kashmira schreef:
Ik zoueen strakke skinny broek aantrekken. Kleur .. Geen idee.. Ik ga van de week nog even zitten voor alles,, dan horen jullie t.

Super! Daarvan ligt hier genoeg in de kast haha. Ben benieuwd!

K zal ondertussen opzoek gaan naar gouden accessoires?

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:27

Ik ga niet mee, maar ik heb hier nog hele mooie gouden handschoenen liggen.
Mochten jullie ze willen gebruiken dan stuur ik ze naar Kashmira op. (of naar iemand anders)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 11:35

Ik zou zowizo verl verschillende kleding meenemen, kan je ter plekke altijd nog stylen! Je hebt 4 fotorondes dus kan ook 4x andere outfit aan! Ik heb nog aardig wat goudkleurige sierraden, zal ik ook wel allemaal meenemen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:16

Zal ik nog wat sieraden etc meenemen voor de modellen? Heb ook echt ontzettend veel liggen :P

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 15:26

Astor; altijd goed! Hoe meee we hebbwn hoe beter :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:38

btw, wat betreft de nagellak, ik denk dat het handiger is om de nagels een dag van te voren te lakken ivm drogen van de lak?

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 15:56

Ja lijkt mij ook handiger! Neem het nog wel voor de zekerheid mee om evt bij te werken bij beachadigingen ofzo!

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 20:57

Ik heb eventjes wat regels opgesteld waar iedereen zich aan moet houden, om alles in goede banen te leiden:

Ik ga zowizo een lijstje met regels plaatsen in het topic, waar iederewn zich aan moet houden. Hier zal o.a. op komen te staan:
- De fotografen leveren binnen 4 weken na de meeting per model minimaal 5 foto's af. Er is geen maximum per fotograaf.
- De foto's die de fotografen leveren zijn op webformaat (minimaal 800x600) en voorzien van een klein logo in de hoek (niet door de foto heen).
- Elk model mag per fotograaf 1 gratis foto op groot formaat uitzoeken (liefst zonder logo, evt met klein logo in hoek). Deze foto krijgt de MUA ook.
- Fotografen, MUA en modellen mogen de foto's gebruiken voor hun portfolio. Dit betekend dat de foto's online geplaatst mogen worden. Let op: hierbij wordt wel verwacht dat de namen van fotograaf, model en MUA vermeld worden!
- Foto's kunnen bij elke fotograaf worden nabesteld op groot formaat volgens de regels en tarieven van de desbetreffende fotograaf.

Astor

Re: [FM] Modellen A'dam Gaasperplas 3/11 *fotografen gezocht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 11:39

Oke dat is wel wat anders dan ik gewend ben maar ik vind het prima :P
Heb er ontzettend zin in! Is of wordt er nog besloten wat voor soort stijl elk model krijgt?
Of moet je als fotograaf zijnde zelfs die bepaalde stijl neer proberen te zetten die je zelf wilt uitbeelden?

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:25

Is het nou de bedoeling de stijl van de visagist aan te houden of die van de fotografen?
Daar lees ik namelijk een hele andere look en dus ook hele andere kleding :)

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:06

Mag ik hier een stipje zetten? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe de foto's er uiteindelijk uit komen te zien!

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 17:18

Beide stijlen (van de fotograaf en van de MUA) zijn richtlijnen zegmaar, dus je kan het wel een beetje met elkaar mengen. Probeer in de kleuren van jouw make-up te blijven en zoek daar de kleding bij die past, dan kunnen we vanzelf op die manier wel een stijl samenstellen. Ik denk dat het namelijk toch erg lastig is om aan één stijl te voldoen, aangezien niet iedereen daar de geschikte kleding voor heeft enzo :)

Volgens mij vallen beide stijlen ook wel te combineren? Bij mij werd door de fotograaf de stijl 'dromerig' genoemd, en de MUA gaf bij mij aan smokey eyes met een kleurtje erbij (groen of goud).. Dat is natuurlijk wel met elkaar te combineren :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 17:45

Dit is trouwens het plaatje van het 'gouden' korset.. Was het gisteren helemaal vergeten te plaatsen!

Afbeelding

Ik hoooooop dat het weer volgnde week zondag net zo is zoals vandaag :D Doet zonnendans {:}

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:56

Channiiiej schreef:
Beide stijlen (van de fotograaf en van de MUA) zijn richtlijnen zegmaar, dus je kan het wel een beetje met elkaar mengen. Probeer in de kleuren van jouw make-up te blijven en zoek daar de kleding bij die past, dan kunnen we vanzelf op die manier wel een stijl samenstellen. Ik denk dat het namelijk toch erg lastig is om aan één stijl te voldoen, aangezien niet iedereen daar de geschikte kleding voor heeft enzo :)

Volgens mij vallen beide stijlen ook wel te combineren? Bij mij werd door de fotograaf de stijl 'dromerig' genoemd, en de MUA gaf bij mij aan smokey eyes met een kleurtje erbij (groen of goud).. Dat is natuurlijk wel met elkaar te combineren :)

Dat valt inderdaad goed te combineren, maar bij mij is het zilver/blauw/goud van de MUA en klassiek/donker/zwart/rode lippen van de fotografen, daar zie ik niet echt een combinatie in haha! Misschien dat dit aan mijn creativiteit ligt? :+

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:26

Lineke, ik twijfel nog erg aan jouw look. Eigenlijk vind ik die van de fotograaf ook wel heel mooi. Dat klasieke en donker rode lippenstift .. Ik denk zomaar dat ik toch voor die look ga dan het groen, blauw , zilver, bij deze word het echt een klasieke look. Heb jij eventueel mooie jurkjes? Zwart? Of blauw? Of een vestje net als het model op die foto?