Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 ik vond het een geslaagde en gezellige meeting. Trouwens Jorinda, Jij kent evelyn toch? 

Jorinda schreef:Geen dank hoor Marinda! Zo leren we van elkaar toch? Daar is een fotomeeting voor.
Als donker jouw voorkeur heeft, dan zou ik ze niet lichter maken, maar inderdaad alleen de ogen wat oplichten.
 Ik heb uiteindelijk lichter gemaakt, een nachtje geslapen, en her en der (waar ik het mooier vond) weer wat donkerder gemaakt. Vandaag ook nog de ''touch'' gemaakt door oogjes sowieso bij de portretfoto's op te lichten. Moet zeggen, deze meeting was zéér leerzaam voor mij. Weet nu precies hoe ik mijn hondenshoots wil hebben, en dit is de eerste keer dat ik van de herfstkleuren gebruik heb kunnen maken met een shoot! Ben zelf erg tevreden over de foto's, zeker bij de portret foto's zitten leuke platen 

Jorinda schreef:Jorinda schreef:Gerda: Ik kan Cintha haar foto's niet opslaan vanaf jouw site, klopt dat?Ik kan alleen dingen doen als "Link openen op ander tabblad" maar dat nieuwe tabblad komt dan niets tevoorschijn haha.