Hoe zet jij ze op de computer? Want ik zou ze graag per paard alvast in mapje willen zetten, maar kan dat makkelijk of is dat echt enorm veel werk om dat voor elkaar te krijgenn? Aangezien je ze alleen via LR kunt bekijken
Modellen ik doe echt mijn best om alles te bewerken maar ik heb op het moment problemen met stage waar veel tijd in gaat zitten! Als er iemand is die ze onbewerkt wil hebben of als er een fotograaf is met tijd over stuur ik ze met alle liefde op! A.s. vrijdag krijg ik als het goed is te horen of ik na 7 jaar eindelijk mijn lievelings paard van de manege mag kopen waar ik ook onwijs zenuwachtig voor ben... Ik ben jullie echt niet vergeten in ieder geval!!
Ik wacht denk nog even op de fotos van Marylon voor het maken van een topic dan kan ik daarna altijd nog een topic maken van de andere fotografen! Krijg veel vragen waar het topic blijft van mensen die al wat fotos van jullie zagen van Shief
Hoeveel fotografen waren er eigenlijk uiteindelijk?
Ik heb alvast maar wat foto's geselecteerd voor in het topic later, was een flinke opgave met kiezen Zitten tot nu toe al echt super gave platen bij! Die lucht maakt het echt af, altijd al zulke mooie zonsondergangsfoto's willen hebben