Ik heb het voorgrsteld met chantal, zelf ga ik dan ook voor t johanneshof en daar wat te kunnen drinken als t nodig is, ook voor de kids om. Te plassen. Ik ben bang als we op t strand gaan en het is veel wind dan is het echt te koud voor de kids. Ik hoor t wel van chantal of zij akkoord gaat.
En wat beschutter voor eventuele regen. Licht zal wel even zoeken worden denk ik? Ik heb nog geen ervaring met het fotograferen in het bos, maar kan mij voorstellen dat het licht er minder is.
Dimple
Geplaatst: 24-09-13 13:22
Er zal heel wat minder licht zijn, maar je zou ook aan de kant van De Hoep kunnen gaan staan, daar is meer licht. Er is daar ook een soort kabouterbos waar je wellicht kan staan.
En iets verder het bos in (stukje langs de verharde weg lopen) zijn ook wel open stukken te vinden vlak bij de hei zeg maar.
La_Vie
Geplaatst: 25-09-13 20:31
Fijn dat het zo goed als zeker toch het bos wordt! Ik denk dat dat wel het leukste is, in de herfst vindt ik het strand altijd wat kaal ogen
Ik baal behoorlijk, want moet misschien afzeggen... Ik heb (heel stom) een paar weken geleden gezegd dat ik mee zou gaan met een weekend weg met de paarden van 4 tot 6 oktober. Nadat alles geregeld was dacht ik opeens: oeps volgens mij heb ik al wat staan, de fotomeeting.... Nu zit ik met dat weekend een beetje met vervoer, als ik een trailer kan regelen en ik zelf rij met paard dan kom ik zaterdagavond terug en kom ik zondag gewoon naar de meeting. Maar als dat niet lukt en ik + paard met iemand meerijd dan kom ik zondag pas terug en kan ik helaas niet naar de meeting
Ik hoop dat ik aankomend weekend meer weet wat betreft het vervoer, want als het niet lukt dan weet de reservefotograaf het optijd dat ze mee kan.
Hey dames, ik heb nog niks van chantal gehoord. Maar ze is op vakantie, inderdaad zat ik ook al met de wintertijd te bedenken, idee om alles een uur te verschuiven? Naar voren? Alleen de locatie moet ik nog een bevestiging en goedkeuring voor hebben..
Ja schema was er wel al, maar zal een uur eerder aangepast worden ivm tijd en donkerder worden van de dag. Ik kan niet op mn pc en niks aanpassen op mn ipad. Ik moet echt even wachten totdat chantal terug is sorry!!
K_im
Geplaatst: 27-09-13 21:24
Geen probleem, ik ga m even zoeken en reken op een uur eerder
Edit: voor de geïnteresseerden, het schema staat op pagina 10
Roene komt er dan dus bij in groep 2? En de tijden allemaal een uur eerder. Locatie Johanna's Hof. Dat is het dan dus definitief? Of moet er nog iets veranderd worden.
Ik kom woensdag terug van vakantie en zal dan proberen om donderdag ff het aangepaste schema er op te zetten! Er zal niet zo heel veel veranderen hoor! We doen dan idd bij Johanna's Hof, zodat we evt. Ook wat warms kunnen drinken. Mocht het slecht weer worden, moeten we de meeting gaan verplaatsen naar een andere datum!
Pinkie: als het goed is melde jij je ook af? mhh veel afzeggingen helaas. Maar het is niet anders. La_Vie : KWam jij wel of melde je je ook af?
Donderda zal alles erop staan als chantal terug is, Ik kan nog steeds niet op de computer. (sorry chantal) Maar zoals eerder gezegd veranderd er weinig, op afmeldingen na dan. en de tijd een uur eerder.