hey hey hoe lang hebben jullie in de planning voor het maken van potret en stand fotos in totaal ivm ik mijn jaarling al een uur heen in de trailer heb staan en uur terug ze kan al een jambete mis leuk voor fotografen
Zover ik weet is dat niet nodig. Er is een openbaar gebied.
Heb ook aan [***] gevraagd toen en die zei dat het niet nodig was. Ze kent de boswachter. Dan à ik op goed vertrouwen van uit. Er mag een hoop in t Amsterdamse bos. Dat scheelt En ik denk ook dat als wij het netjes houden en geen overlast veroorzaken er niemand zal zeuren.
Als je paaltje mee wilt nemen voor middag wel graag Alleen dan nog iemand vor de ochtend groep
Maar [***] komt nu niet, toch? Is het niet slim om voor de zekerheid een telefoontje te plegen? Er is de laatste tijd best veel gedoe rond al die meetings en dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen, vind ik dan..
Dat is waar ook, ik zou nog even vragen voor het lint en de paaltjes, ik ben ochtendgroep. Ik laat het jullie weten, maar ga er maar vanuit dat het ok is!
Dus alles bij elkaar zijn de fotografen een uur bezig met standfoto's en dan gaan we rijden als we dat willen, klopt dat?
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-13 19:48
Oh dat zou top zijn, dan hebbenw e paaltjes in de ochtend en middag !! Super !!!
Ik heb net de schema's af, ik weet nou niet meer wie had doorgegeven voor de ochtend en middag, heb me aan t oude schema gehouden. Als het niet goed is, graag even doorgeven.
Ik stuur maandag als de fotografen allemaal hebben geqoute de laatste updates door met schema's alles erop en eraan.
nou hierbij de ochtend en middag schema.
Ochtend
Middag
Sonraffie
Geplaatst: 31-08-13 20:08
Waarom doen we het niet gewoon bij de arena? is dicht bij de parkeerplekken, veel ruimte, mooie plek om wat af te zetten voor het los laten lopen..
Nee vindt de arena niks. Toen we daar laatst waren was t erg saai, alleen maar bosjes. Deze locatie is veel uitgebreider. Heeft water, mogen er niet in, maar kan je wel mooie foto's maken. En waarschijnlijk ook bloemetjes etc.
En 10 min is niet lang, misschien zelfs korter ligt eraan hoe snel we lopen
Ik ben zelf helaas niet in staat snel te lopen. Als gevolg van een operatie, heb ik zeer snel last van duizelingen. Maar ik loop er wel gewoon achteraan, laat maar wat broodkruim achter haha