We doen van kwart over 8 tot kwart voor 9 de losgooifoto's, dan zijn we klaar voor vloed Daarna alleen nog de portretfoto's
En als je het niet aandurft met je paard, moet je het zeker niet doen! Moet je er zelf wel goed bij voelen
heleenxx
Geplaatst: 28-07-13 14:00
Ik kijk straks even. Ben ook al een paar dagen geveld door de griep. Ik duik nu eerst mijn bed weer even in. Als ik me eind van de middag nog zo beroerd voel, red ik het sowieso niet ben ik bang. Zou echt balen zijn, al mijn spullen staan al gepoetst en ik heb er wel zin in.
Hm groompie Lara red het helaas niet om optijd terug te zijn, zodat ze met me mee kan op de kar naar het strand. Ik probeer iemand anders te vinden die mee wilt vanavond, hoop echt dat het lukt anders kan ik niet komen
Gelukkig! Nu hopen dat heleen zich straks ook wat beter voelt! Olivier willen we natuurlijk ook gwn voor de lens hebben
heleenxx
Geplaatst: 28-07-13 15:25
Ohw, ik vind het zo vervelend! Net toch maar even gekeken of ik koorts had, en heb dat inderdaad. 39 nu... Ik baal ontzettend, maar het lijkt me verstandiger om thuis te blijven. Hopelijk redden jullie het zonder mij. Ik hoop hier mooie plaatjes voorbij te zien komen.
Channiiiej
Geplaatst: 28-07-13 15:28
Balen, jammer zeg! Was er niet nog iemand die een model wilde voordragen?? Zou die (heeel lastminute) nog kunnen/willen komen?
Kan me voorstellen! Ik ook hoor, want zoals ik al zei, lijkt Olivier me een leuk paard om op de foto te zetten
K_im
Geplaatst: 28-07-13 15:45
Nog een vraagje van mijn kant, hoe herkennen we elkaar? Volgens mij heb ik alleen Chantal een keer gezien op de Delft (?), maar de rest ken ik niet. En jullie mij ook niet haha.
Denk niet dat er heel veel mensen met cameratassen zullen rondlopen haha! Ik kom (samen met Ticokoe) in een donkerblauwe ford Ka.. Het handigst is trouwens denk ik om op de parkeerplaats te verzamelen (aangezien iedereen daar toch moet parkeren) en dat is ook makkelijk te herkennen aan de mensen die dan met trailers komen Vanaf daar met z'n alle naar het strand lopen
Ik hb ook nog iemand een berichtje gestuurd, nu even afwachten..
heleenxx
Geplaatst: 28-07-13 16:15
Ik ga echt ruzie met mijn man krijgen als ik toch zou gaan vanavond (maar blijf twijfelen)
K_im
Geplaatst: 28-07-13 16:16
Ik vraag de eigenaresse van mijn verzorgpaardje even, maar het is wel erg kort dag (en ze heeft net het 'zebrapatroon' uitgeprobeerd met 'verf' dus weet niet of ze één van de paardjes nog schoon kan krijgen)
Edit: Ze zet net de trailer in de verf.. Gaat dus niet lukken.
Laatst bijgewerkt door K_im op 28-07-13 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt