ROUTE Scherpenzeelseweg Leersum invoeren op je TomTom. Als het goed is rijd je dan door een dorp heen en zie je op een gegeven moment links Restaurant Bosbad. Daar vandaan is het 1 kilometer rijden, aan de linkerkant is dan de Utrechtse baan. De Utrechtse baan is een soort van zijwegje het bos in dus verwacht geen supergeasvalteerde weg. Voor de utrechtse baan is er nog een parkeerplaats aan de rechterkant maar die moet je dus niet hebben. Die is een stuk kleiner. Je moet doorrijden tot je een grotere parkeerplaats aan de linker kant hebt. Deze is in mijn beleving ook redelijk moeizaam te vinden, maar het is te doen. Er zijn 2 ingangen en voor trailers is de 2e ingang beter (dacht ik... Dit weet ik nu niet meer zeker

maar dat is heel goed zelf uit te vinden denk ik).
[
Afbeelding ]
Hier nog een duidelijkere afbeelding.
Bij B is het Bosbad, daar rij je langs als je het dorp uit komt. Dan rijd je door naar A, daar ga je de Utrechtse Baan op. Dan parkeer je ongeveer bij het groene puntje, daar gaan we het bos in. 5 minuutjes verder is een grotere zandvlakte dan jullie kunnen zien op de foto hieronder.
[
Afbeelding ]
De achterste grotere zandvlakte is een goede plek om met meerdere modellen te staan. Wel is het daar redelijk mul om te longeren, maar de vorige keer hadden we paaltjes (zijn die nu ook aanwezig? ) en hadden we een plekje gevonden waar het mee viel hoe mul het was. Daar kan ik jullie natuurlijk ook naar wijzen, die is gewoon op de zandvlakte zelf aanwezig.
Rijden is niet verstandig om echt lang te doen, want het is zoals ik al zei echt best mul. Maar daar kan de keuze gemaakt worden of de ruiter het wel wil doen of niet. Het is wel een mooi stukje om even heen en weer te racen!