dus er valt vast wel wat te lenen her en der

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arinossa schreef:Mariska_R schreef:Sorry, ik ben net aan het bijlezen, het zit allemaal niet zo mee hier, mijn excuses dat ik mij van deze kant heb laten zien en het zo heb laten afweten, dit is helemaal niet 'mij'. Hoop dat we er alsnog een gezellige meet van kunnen maken
Het 'leuke' is wel dat je de afgelopen tijd wel actief bent geweest in andere topic's. En niet de moeite hebt genomen om hier of op mijn pb's te reageren. Eerlijk gezegd gun ik jouw plekje nu net zo lief aan iemand anders die wel actief in dit topic is en ook graag mee wilt.![]()
Arinossa schreef:Er was hier iemand die haar toegevoegd heeft, weet diegene of zij nog kan?
Trudy schreef:hee allemaal!
Helaas kan ik nog niet reageren in dit topic omdat ik nog geen 25 nuttige berichten heb verstuurd, en ook niet heel erg actief ben op bokt. Daarom probeer ik toch via deze weg jullie te bedanken dat Jane is uit gekozen, heel leuk! en ik zie jullie de 22e!
Groetjes Trudy.
_l_amanda_l_ schreef:Arinossa schreef:Er was hier iemand die haar toegevoegd heeft, weet diegene of zij nog kan?Trudy schreef:hee allemaal!
Helaas kan ik nog niet reageren in dit topic omdat ik nog geen 25 nuttige berichten heb verstuurd, en ook niet heel erg actief ben op bokt. Daarom probeer ik toch via deze weg jullie te bedanken dat Jane is uit gekozen, heel leuk! en ik zie jullie de 22e!
Groetjes Trudy.