we moeten even kijken wat de andere fotografen willen, mij lijkt het slim om met meerdere 1 paard te doen. zodat iedereen ze mooi op de foto kan zetten
Anoniem
Geplaatst: 15-07-13 22:10
Eindelijk kan ik reageren, ik ben de eigenaar van de pony Flynn.
Hoii allemaal, Ik was het topic kwijt dus had daarom niet meer gereageerd, Ik ben er bij. Het lijkt mij handig om groepjes van 2 fotografen te maken en steeds 10/15 min per paard uit te trekken om het paard leuk op de foto te krijgen kwa standfoto's, anders wordt het erg onoverzichtelijk. Ik wil anders wel een schema maken? Maar ik weet niet of jullie mijn idee goed vinden.
myou: leef je uit als je het voor elkaar krijg kwa ochtend en middag groepen
Myou
Geplaatst: 16-07-13 16:05
Zwaantje_ schreef:
myou: leef je uit als je het voor elkaar krijg kwa ochtend en middag groepen
Ik had het net geprobeerd maar dat was dus eigenlijk onmogelijk kwa tijd. Maar ik ben nu opnieuw bezig met een ander schema, hopelijk pakt dat goed uit.
ik zal wel eens spieken hoe ze dat bij de andere meetings hebben gedaan maar volgens mij gewoon meerdere fotografen op 1 paard...geloof wel meer dan 3 of 4
Myou
Geplaatst: 16-07-13 16:39
Ojajoh schreef:
ik zal wel eens spieken hoe ze dat bij de andere meetings hebben gedaan maar volgens mij gewoon meerdere fotografen op 1 paard...geloof wel meer dan 3 of 4
Ja, dat is het meestal ook zo. Maar dat is eigenlijk onmogelijk in 2 uur omdat er ook losgooi en rijfoto's gemaakt moeten worden. Ik heb nu 3/4 paarden voor 3/4 fotografen en dan 20 minuten portretfoto's en dat dan 2x zodat iedere fotograaf elk model heeft gefotografeerd. Zal zo even wat plaatsen voor de ochtendgroep.
Myou
Geplaatst: 16-07-13 16:51
Okee, dit heb ik tot nu toe van de ochtend groep gemaakt, ik wacht nog ff met het maken van de middag totdat jullie je mening over dit schema hebben gegeven. Bij de losgooifoto's heb ik expres Yamasaki en Meavey als laatste gezet, hierdoor hebben de 3 modellen die ervoor zitten 20 minuten extra tijd om op te zadelen en los te rijden.
Dan nog een vraagje, ffnessence wil jij rijden met jouw merrie?
Zwaantje_
Geplaatst: 16-07-13 17:29
ziet er goed uit!!!
ja ik wil wel ook rij foto's als er tijd genoeg is alleen moet ik me andere hoofdstel ook mee nemen.. of ter wel ik neem me zadel tas mee maar op welke plek gaan we nouw de foto's laten doen? en waar spreken we af vanaf het gratis parkeer plaats??
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-13 17:33
vanaf de gratis parkeerplaats lijkt mij het beste.
kom je met de trailer? dan kan je het beste bij het gratis parkeren de trailer neer zetten en daar verzamelen en dan samen die kant op lopen? ik kom er sowieso langs
chilld
Geplaatst: 17-07-13 09:39
Ik zie dat ik opeens van de modellen lijst ben geschrapt?