essy87 schreef:Ja, dat lijkt me een goede oplossing! Tot een uurtje of 14u houden we het zeker wel vol. En indd, als ik er eenmaal ben dan wil ik meestal ook graag alle modellen erop. Het is denk ik wel handig om de (eventuele) losgooi foto's op het laatst en met alle fotografen erbij te doen. Anders krijg je zwetende paarden en neusgaten ver open e.d. en de paarden meerdere keren loslaten voor verschillende groepjes fotografen lijkt me met die hitte ook niet wenselijk. We kunnen ook de huidige planning proberen aan te houden (wel zorgen dat er geen fotograaf alleen hoeft, maar bijv. 10 min per fotograaf per model aan te houden. Dan wordt het niet te rommelig, maar kost het wel wat minder tijd en weet je welke volgorde je aan moet houden qua modellen
Da's een hele handige denk ik! Zwetende paarden is niet erg, maar met 30 graden denk ik dat ze drijven
Ik ben helemaal voor jouw tijdsschema!
Hebben we ook iets langer pauze en kunnen we even zwemmen
Leorah schreef:Zouden jullie liever zonder programma werken? Dus om 09.30 beginnen, en wie later komt, komt later? Wij zorgen dat het afzetlint klaar is voor het losgooien en jullie organiseren onderling wie er met wie samenwerkt en waar en hoe?
Ik heb meerdere malen hier gevraagd of er wensen waren, ook aan de fotografen en eigenlijk niet 1 PB ontvangen hierover. Ik kon niet weten dat bepaalde fotografen met elkaar samen wilden enz, dus ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje jammer vind dat jullie daar nu 2 dagen voor de meeting mee komen. De ene komt voor de gezelligheid en de ander om te leren, maar ook voor de modellen is het een hoop werk en voorbereiding om met een schoon paard enz aan te komen, dus ik ga er wel vanuit dat het om gezelligheid in combi met leren en fotograferen gaat.
Sorry, dat was niet bewust!
Ik heb niet echt de tijd gehad om alles bij te lezen, maar volgens mij was het schema gisteren ook pas bekend? Ik had er geen rekening mee gehouden dat we eventueel alleen zouden moeten.. Als ik dat had geweten had ik ook wel eerder aan de bel getrokken!
Seven schreef:Ik snap je punt eef ik had al gezegd dat ik best wel eens alleen wil dacht dat er meer fotografen waren dan konden die samen, maar daarnaast ik heb nog nooit hulp gehad van een andere fotograaf op een meeting tie meer donderjagen en wat meningen wisselen kwa achtergrond. Maar mocht een beginner zich echt niet redden trek aan de bel we helpen graag. Onderling worden er toch wel instellingen geroepen als iemand het niet voor elkaar krijgt

We zien wel ook zonder maatje kunnen wij het heel gezellig maken weet ik nog van andere keren whuuhahaha
Echt?
Misschien vraag ik dan wel meer ofzo.. Ik vind het altijd fijn om van m'n maatje te weten wat voor instellingen die gebruikt of waarom ze precies daar gaat zitten in plaats van ergens anders, toch weer een stukje bijleren!
Zeeeeeker kunnen we het heel gezellig maken, maar niet iedereen schreeuwt zo hard als wij