Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Ja. Al hebben we dus 7 fotografen, dus dan kan of 1 op 1 gewerkt worden of 3 op 1.
JonneN schreef:Undefined schreef:Ja. Al hebben we dus 7 fotografen, dus dan kan of 1 op 1 gewerkt worden of 3 op 1.
Hoe zie je het dan voor je? Een ochtend- en een middagdeel 1 op 1? 3 op 1 vind ik persoonlijk net teveel fotografen, dat werkt niet handig (afgelopen zondag nog ervaren)... 2 op 1 kan nog wel, vind ik.
Weet niet wat de rest ervan denkt?
JonneN schreef:serenta schreef:Ik weet niet hoe vaak de modellen zich mogen omkleden. Anders bijv 3 rondes.
1 met een thema
1 met wat het model zelf erg leuk vind (krijg je leuke afwisseling)
1 zo neutraal mogelijk
Maar dan moeten we met alle fotografen tegelijk fotograferen, anders krijg je heeeeel veel rondes... denk niet dat het gaat werken
JonneN schreef:'s Morgens 3 rondes x 2 setjes = 6 rondes totaal = met een beetje strakke planning maximaal 2 uur en 3 kwartier tijd.
's Middags 3 rondes x 2 setjes = weer 2 uur en 3 kwartier...
Dat is op zich aardig lang, maar anders moeten we er gewoon voor kiezen om de keus aan de modellen te laten: zij die thema willen in thema, zij die geen thema willen niet in thema. Dan hoeft niet iedereen op de foto met 2 setjes en kan elk model zelf kiezen of ze wel of niet in thema wil.
Ik vind het overigens niet erg om met Laura samen te fotograferen, wij komen waarschijnlijk toch samen.
Bo_San schreef:Mooi schema, ziet er goed uit, ik vind het zelf fijn om voldoende tijd e hebben voor een model. Heb gemerkt dat dat bij mensen echt belangrijk is.
Wel maar 1 kleding ronde dan?