kgambler schreef:Of anders de Lommelse Sahara?
Ik denk dat dit dichterbij is
Ik zou niet weten hoe ik in Lommel moet komen eigenlijk

Hier kan iemand me miss van breda afhalen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarbij zou iedereen gewoon braaf een vergunning kopen 
sorry maar het gaat hier om 4 paarden per keer
een manege rijd nog met meer paarden buitenritten én verdienen er aan
Wel wil ik het liefst dat het hoofdstel enkel gebruikt word waar ik bij ben. Heb het net nieuw en het setje komt uit Amerika en was niet het goedkoopst. Dus ben erg voorzichtig 
xAnthea schreef:Hey!
Niet zo'n goed nieuws... Ik heb dus naar de LDD een mailtje gestuurd, die vrouw heeft vandaag geantwoord dat het niet mag + dat ze deze meeting heeft gemeld bij de toezichthouders dus ze gaan het goed in het oog houden.
Nu heb ik de mail van mama gebruikt, dus mijn naam weten ze niet, fotografen namen ook niet, enkel mama's naam.
Dit zijn de mails:
Mail 1:
Beste,
Ik heb helaas slecht nieuws voor je. Na overleg met de beheerder is je verzoek afgewezen.
De belangrijkste reden is dat jullie op het drukste punt van de duinen willen fotograferen, op een drukke zondag met mooi weer.
Wij maken ons zorgen over de veiligheid voor omstanders en het gebied.
Maar ook de activiteit vinden wij niet passen bij onze doelen voor de duinen.
Het spijt me, ik hoop dat je een alternatief kunt regelen.
Mail 2:
Beste,
De activiteiten die wij toestaan zijn gericht op kleinschalig, extensief en recreatief medegebruik van de duinen.
Uw activiteit betreft onbereden paarden met een meer dan alleen recreatief karakter.
Ons beleid is gericht op bereden paarden met een vergunning per paard en ruiter (die u waarschijnlijk ook niet heeft).
Met paarden, allerlei fotografen en toeschouwers is het meer een happening en gaat veiligheid een grote rol spelen.
En waarschijnlijk heeft het ook nog een commercieel doel.
Dat zijn allemaal dingen die wij niet nastreven in de duinen, zeker niet op een drukke dag.
Ik waardeer dat u zo eerlijk bent geweest om het te melden. Ik kan alleen zeggen dat eerdere fotomeetings niet zijn gemeld en dus zonder toestemming zijn gehouden.
Ik wil u er eerlijkheidshalve ook op wijzen dat ik uw aanvraag heb gemeld bij de toezichthouders.
Nogmaals, het spijt me dat we u niet van dienst kunnen zijn.
Dus, wat nu?
Altijd iets met onze meeting!
Denk dat het wel grappig is!

--- schreef:Bij de laatste paar meetings waar ik en mijn stalgenootje bij waren zijn er wat woordenwisselingen geweest met een boswachter... Niet met ons of per se met een nare ondertoon maar er zijn wel wat kleine incidenten geweest en er is schijnbaar veel geklaagd door hondeneigenaren...
Dus ze willen het niet meer hebben...

) want het watertje is ook voor honden dus dat wordt dan weer te gevaarlijk + het zal daar wel onwijs druk zijn...