Ik shop pas lijntjes weg als mensen willen nabestellen. Maar ik gebruik LR voor een deel en Photofiltre voor een deel...met die laatste shop ik lijntjes weg.
Calanddra
Geplaatst: 22-06-13 21:04
Ik gebruik photoshop voor belichting en eventueel verscherpen. En daarna gebruik ik photofiltre voor t copyright en de lijnen verwijderen met die laatste werk ik altijd al, maar vind qua belichting ed photoshop fijner omdat je daar een beetje met de levels kan spelen
Ik zou ze laten zitten als het veel werk is. Zonde als je er zoveel tijd in steekt en de foto wordt niet nabesteld....makkelijke lijntjes heb ik nu gedaan (niet heel netjes zag ik al ) maar de rest doe ik niet.
Ik heb ze tot nu altijd wel zoveel mogelijk gedaan maar ik krijg zo weinig nabestellingen dat het eigenlijk van de zotte is...al staat het wel veel mooier zonder lijntjes...
Ik werk met Corel Paintshop Photo Pro! En het logo doe ik met photofiltre. Dat is een goede tip Marlies! Ben soms inderdaad best lang bezig met die touwtjes en als diegene eventueel de foto wil bestellen, kan het altijd nog weggehaald worden.
Ja, daarom. Ik heb het van Marjo gejat. Die zei dat op een gegeven moment toen ze foto's plaatste in een topic...slim.
Calanddra
Geplaatst: 22-06-13 21:21
Ik haal ook enkel de lijntjes weg als er geen deel langs t lichaam van t paard loopt. t wegwerken voor een achtergrond is geen enkel probleem, maar t voor n paard weghalen gaat me niet lukken
Hier dan eindelijk mijn foto's. Had ze allemaal netjes ge up load, zijn mijn foto's te groot Enniewee, alles staat er nu verkleind en wel op. Ik vond het een erg leuke geslaagde dag. Wees een beetje lief voor me, dit was 1 van mijn eerste keren paarden fotograferen ( buiten af en toe mijn eigen dieren om ) laat staan dat ik aan een shoot mee doe . De kwaliteit is door het verkleinen wel iets achteruit gegaan. Ik ben zelf nog heel erg aan het ontdekken hoe de camera überhaupt werkt, en de instellingen bla bla maar dat zal vast ook terug te zien zijn op de plaatjes.
Als eerste Trijntje:
Oogjes toe
Metellica
Geplaatst: 22-06-13 22:32
En toen Zafira:
Metellica
Geplaatst: 22-06-13 22:37
Helaas zijn de rijfoto's niet mooi geworden. Dus daar moet ik nog flink op oefenen
Als laatste Winston:
Belangrijkste leermoment van vandaag: paarden vanuit meerdere posities fotograferen
Metellica
Geplaatst: 22-06-13 22:38
En als laatste xLoki met haar hele gave nieuwe camera en lens: