Fotoworkshop beginners in Achterhoek - Nog plaats

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: Beginnende fotografen meeting achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:37

Ik heb zondag vrij gehouden voor deze dag maar ik kreeg vandaag onverwachts WEER een nieuwe rekening voor m'n huis in de bus...
Leuk zo'n nieuw huis en al die onverwachte kosten. :+

Als ik weet waar het is kan ik erop gokken of ik het qua kosten allemaal ga redden maar ik zie het somber in..
Wanneer wil je dat we betalen?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 23:22

Ik heb al meerder keren aangegeven dat ik tegelijkertijd ook heel erg druk ben met mijn scriptie. Ik moet alles alleen regelen en ik denk dat jullie onderschatten hoe veel werk het is.

Voor de kosten zal ik nogmaals even op een rijtje zetten wie waarvoor meegaat e.d. Hoop dit morgen rond te hebben. Het bedrag zal waarschijnlijk nog steeds tussen de 10 en 15 euro per module blijven zoals ik steeds gezegd heb.

Aanstaande zondag beginnen we om 10 uur met theorie en aansluitend landschappen zoals vanaf het begin op de eerste dag gepland staat. Aan deze planning is verder niks veranderd. Alleen de datum van de eerste dag is anders.

Ik probeer morgen wat uitgebreidere info te geven. Over wat ae gaan doen, wat je moet meenemen e.d. Ben nu nog veel in overleg met de fotograaf omdat door de afmelding van mamamika dingen ineens anders moeten. Is helemaal niet erg maar vergt wel een hoop regel werk. Mijn excuses voor het ongemak in deze.

@gotico ik heb al meerdere malen aangegeven dat de modellen bericht krijgen als we weten wanneer de meeting met de modellen zal zijn! In het topic en via pb. Zou fijn zijn als je daar dan gewoon op zou vertrouwen. Heb echt genoeg aan m'n hoofd zonder elk model apart te moeten inlichten over de meetings die voor de deelnemers aan de workshop gelden in plaats van voor de modellen.

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:44

Snap het helemaal, succes met je scriptie! Dat gaat uiteraard voor :)
Hoor vanzelf hoe nu verder :j

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 11:14

Hoi allemaal.

Nu heeft de fotograaf aangegeven dat hij eigenlijk de theorie ook buiten wil doen waardoor je het meteen kunt gaan toepassen. Het is dus een beetje anders, waardoor de theorie en landschappen door elkaar gaat lopen. Het lijkt me dan ook handiger dat iedereen hier gewoon bij is, en dat ik probeer een mooie prijs te maken voor de hele cursusdag (dan heb je dus ruim 4 uur workshop voor 1 prijs). Ik denk dat dat goed te doen moet zijn, en dat ik dat voor iedereen haalbaar kan maken.
Als ik weet wie er allemaal mee gaan, dan kan ik een berekening maken en het bedrag hier noemen.
Ik kom tot nu toe uit aan deelnemers voor die dag:

pluisje88
Sandra (graag even aangeven of je nog mee wilt)
martina1
Yvonne_V
Rubber_Duck
xxitsmexx
Eefke85
faatxhorse (graag even aangeven of je mee wilt doen).
Niene87 (misschien. Heb ik een pb gestuurd)
Mnon1994 (misschien. Heb ik een pb gestuurd)

En annelindeeee heeft aangegeven dat ze helaas niet kan.

Ben ik nog iemand vergeten?

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 13:48

We snappen dat je scriptie veel werk is, maar omdat het zondag al is roept het wel vragen bij mensen op :)

bij deze wil ik je ook doorgeven dat ik mijn stage planning binnen heb en dat betektn dat ik niet beschikbaar ben op:
Zaterdag 5 oktober
Zondag 6 oktober

Zaterdag 2 november
Zondag 3 november

Ík voel me misschien heel dom dat ik er overheen heb gelezen, maar wat is de locatie ook al weer
want zo is de achterhoek nog wel groot:P

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 14:08

Ik heb in mijn vorige Posts al best wat informatie gegeven geloof ik. De uitgebreide info volgt als iedereen heeft aangegeven dat ze mee gaan. Het gaat om een fiks bedrag wat ik moet ophoesten voor het organiseren, dus ik moet er zeker van zijn dat de genen die zich hebben opgegeven ook echt mee gaan. Niet eerder dan dan kan ik meer info geven over de kosten e.d.

Maar jij gaat dus niet mee ivonne?

Als de deelnemers bekend zijn plaats ik in 1 keer een update met alle informatie over de meeting zodat mensen er niet overheen lezen

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:38

ik kan helaas niet heb stage van 13:30 - 11 uur 's avonds - ik zou wel willen maar 6 oktober wil voor mij dus niet, tenzij we vroeg beginnen en vroeg klaar zijn maar betwijfel dat :)

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 15:29

Waar is het dat is voor mij nog even belangrijk

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 15:41

We verzamelen in het centrum van bredevoort

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 15:59

Dat red ik niet :( elke andere datum of iets ga ik graag mee

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 19:33

Ik schaam mij heel erg, en ik vind het altijd vreselijk als mensen zich afmelden. Maar ik ben bang dat ik het echt niet ga redden met de stapel proefwerken wat ik nog moet nakijken. Het spijt mij echt verschrikkelijk en ik hoop dat jullie zondag veel plezier hebben. Ik ben er in ieder geval graag bij, met de andere modules!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 23:10

Dan zal ik bij deze de meeting moeten afzeggen.
Het uurloon voor 4 uur een fotograaf is niet op te hoesten met 5 mensen..
Beetje jammer aangezien de datum al vanaf voor de zomervakantie bekend is. ,Maarja niks aan te doen. Nu de vraag hoe nu verder?
Is er animo voor een andere datum?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:13

Ik zou heel graag een andere datum zien!

Vanaf wanneer is het voor jou zelf rustiger qua scriptie?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 23:25

Mijn inleverdatum is nu 6 januari. Maar eigenlijk was uiteindelijk alles wel geregeld. Op zich is alles voorbereid. Ik hoef alleen de datum op een ander moment te plannen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:36

Jeetje jongens het was al zo lang bekend... Hoe serieus moeten Daphne en de andere serieus geïnteresseerden dit dan nemen?
Ik stel voor dat we een nieuwe datum met datumprikker afspreken, dat Daphne dan de prijs berekend en we die eventueel al kunnen betalen? Of is dat een heel stom voorstel?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 00:04

Ja rubber duck. Vooraf betalen lijkt me een goede. Ik heb heel veel moeite gedaan om een heel leerzame tijd te organiseren voor een relatief laag bedrag. Ik baal er dan ook flink van dat ik om deze reden de fotograaf moet afzeggen die er ook veel tijd en moeite voor heeft gedaan. Marja het is niet anders. Ik kan veel willen maar een workshop volgen met 3 mensen is ook niet echt haalbaar.

Ik zal deze week een nieuwe datumprikker de deur uit doen

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:10

Ik ben bereid om van tevoren en bedrag over te maken. Dit lijkt me de beste manier zodat we ook zeker weten dat het gaat gebeuren. Heb nu dus al 2 dagen laten schieten van m'n werk, ik heb m'n geld ook. Odin dus vind het ook erg jammer.

Overigens vind ik Bredevoort een mooie plek voor de meeting! op de Slingeplas en daar omheen kun je mooie plaatjes schieten!

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 00:48

kan er ook weinig aan doen dat ze perse willen dat ik dan werk
Vervelend, overigens wel voor jullie dat de datum verplaatst wordt, echter voor mezelf zou dit mooi zijn

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:23

Daphne, neem je mij dan ook mee in de datumprikker. Leg je via pb wel even uit hoe en wat.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:08

Vanuit mij is er zeker animo voor een andere datum.
Is het misschien handiger om dit te plannen als je scriptie klaar is?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 00:26

Eefke85 schreef:
Vanuit mij is er zeker animo voor een andere datum.
Is het misschien handiger om dit te plannen als je scriptie klaar is?

Dat is in Januari pas denk ik? Ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk een nieuwe datum, als dit mogelijk is voor Daphne en de anderen natuurlijk.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 09:12

voor mij wel. Maar ik ben niet het belangrijkst in deze. De test moet ook willen voordat het door kan gaan. Wat ik wel een beetje kwalijk vind is dat het grootste deel mij kwalijk neemt dat er nog geen locatie is, terwijl als je mensen vraagt of ze meegaan er geen reactie komt. Het was vanaf het begin al duidelijk dat het eegens tussen winterswijk en doetinchem zou zijn. deze regio is wel groot, maar niet zo groot dat het daadwerkelijk aanzienlijk sheelt in km of reistijd. Ook de vraag om inbreng/meedenken wordt niet beantwoord.De datum is al heel lang bekend, maar toch zeggen mensen op vrijdagavond/nacht en zaterdag nog af.

Ik organiseer dit omdat het me gewoon erg leuk lijkt en ik heb er meer dan 100 uur regel werk in zitten. Allemaal prima. Doe ik graag! Maar dan zou ik een beetje inzet van de deelnemers ook wel fijn vinden.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:35

Het spijt mij heel erg, en ik had ook niet verwacht dat door twee afmeldingen alles werd afgeblazen. Ik was sowieso bereid om te betalen ondanks dat ik er niet was. En bij de volgende keer wil ook vooraf betalen. Ik voel mij nu echt heel schuldig :(

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 09:45

Met twee afmeldingen was het niet afgeblazen waarschijnlijk. Alleen rubber duck en ik waren nog over. Sommigen hebben afgezegd hier in het topic, maar de meesten via pb

Mijn post was trouwens niet op jou persoonlijk gericht maar bedoeld voor in het algemeen.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:57

Waarom wordt er ineens een welles nietes spelletje van gemaakt?

De meeting is nu afgezegd, niemand heeft het over schuld, er wordt gewoon een nieuwe datum gezocht en klaar, toch?