Jaa de meest centraal gelegen dierentuin in NL wel denk ik ja haha Maar niet de leukste toch? vind hem vrij klein Ga ik liever naar Blijdorp, Burgers zoo, emmen of BEEKSE BERGEN
Rudina
Geplaatst: 05-04-13 20:37
Hahah ja dat is wel zo! Ik ben daat nog nooit geweest. Ga meestal naar Burgers zoo dus mag wel een keer iets anders haha!
Jullie hebben wel wilde plannen met die longeerzweep
Die van mij vind een wapperende grasspriet al genoeg om naar te kijken en van te schrikken, gelukkig is hij verder heeeel braaf en goed onder controle te houden. Maar die gekke dingen zijn bij hem niet nodig
Dat ik gewoon weer afgewezen wordt... Maar goed het zij zo... Veel plezier dames! Leuk dat jullie wel uitgekozen zijn! Ik meld mij in ieder geval af als reserve fotograaf
Er zijn maar 3 fotografen geweest waarvan ik ze er zeker bij wilde hebben(noem geen namen) de rest is echt gewoon geloot, puur willekeurig, zonder enige logische redenering samen gesteld
Ik vind dat je het super hebt gedaan hoor Lara! Chapeau!
Ik ga mezelf nog niet van de reservelijst gooien, maar als 28 september iedereen nog steeds gewoon komt, dan ga ik graag mee als mascotte! Gewoon helpen met dingetjes klaarzetten, broodjes smeren