ja hoor natuurlijk pb me ff gegevens van jezelf van je paard en 2 foto's dan werk ik later even alle lijsten bij moet er nog meer bij zetten lol.
sMieke
Geplaatst: 03-08-13 19:28
Op surae lopen geen "wilde" paarden meer. Ik hoop dat jullie wel uitkijken dat deze locatie niet verboden word net als loonse en drunense duinen want dan kun je bijna in heel dit gebied nergens met water shooten
Anoniem
Geplaatst: 03-08-13 19:44
sMieke schreef:
Op surae lopen geen "wilde" paarden meer. Ik hoop dat jullie wel uitkijken dat deze locatie niet verboden word net als loonse en drunense duinen want dan kun je bijna in heel dit gebied nergens met water shooten
Natuurlijk kijken we wel uit wat we wel en niet mogen doen daar gaat zorgvuldig onderzoek naar uit. uiteraard houden we rekening met de natuur en dieren daar geen zorgen Maar mocht je nog tips hebben mag je altijd pb-en hoor het is bij mij nog niet eerder fout gegaan met meetings of problemen geweest met bosbeheer en dergelijke gewoon netjes overleggen dan komt alles goed.
sMieke
Geplaatst: 03-08-13 20:08
Was ook totaal niet banketstaaf bedoeld hoor maar de boswachter daar is best streng
ik ga zo even de roosters maken om te kijken of het allemaal uitkomt. Echter is een van de modellen verkocht wegens prive omstandigheden namelijk van een van de meiden die het mee organiseerd met ons. het gaat om model Lady (schimmel qh kruising) de eigenaresse heeft nu een volledig bruine tinker. Die eventueel meegenomen kan worden. Vinden de fotografen dit oke?
het gaat om dit paardje: haar paardje was al een van de vaste modellen. en dus niet een van de gekozen modellen. willen de fotograven even laten weten of ze accoord zijn?
Het is wel een ras wat er nog niet bij zat en tevens brengt het ook de kleuren miss wat meer in evenwicht ipv alleen maar lichte paarden? Graag hoor ik asap meer dit zodat ik een en ander kan aanpassen.
Laatst bijgewerkt door fabske op 19-08-13 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik moet wel nog even informeren hoe laat mijn clinic bij Theo Hanzon is, ik vermoed in de middag en in dat geval zou ik graag in de ochtendgroep zitten voor de shoot (en als ik 's ochtends naar Theo moet, dus in de middaggroep). Als dat kan tenminste. Ik wil nl. graag bij beide aanwezig zijn en ik heb een ander paard mee naar de clinic.
Lieve mensen, Ik wil graag deze meeting annuleren. Ik heb vandaag present moeten laten in slapen. En heb zodoende nu geen zin om de meeting voor te zetten. Excuses aan alle fotografen en modellen