[Besloten] Fotografen toppers op het strand!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:41

lifaya schreef:
Niet persoonlijk opvatten morgen als ik kortaf ben ofzo, ik moet om 5 uur opstaan en 6 uur de deur uit....
Dat moeten een boel mensen, ik ook.

Ik heb er zin in, zo even eten en dan Bright bij scheren en zijn staart wassen, is hij knap morgen. Nicole, neem je een geheugenkaartje mee? _O-

Erg jammer dat Esmee niet kan, zij maakt zulke gave foto's, maar ook onwijs leuk dat Ivonka en Merel nu komen :#

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 17:45

Joscaa schreef:
lifaya schreef:
Niet persoonlijk opvatten morgen als ik kortaf ben ofzo, ik moet om 5 uur opstaan en 6 uur de deur uit....

Ik heb er zin in, zo even eten en dan Bright bij scheren en zijn staart wassen, is hij knap morgen. Nicole, neem je een geheugenkaartje mee? _O-

:Y) :o

Rennie89

Re: [Besloten] Fotografen toppers op het strand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:12

Ik ben alleen wel de enige die niet de deur uit stapt en een auto instapt om te reizen :') ik moet eerst nog met de fiets en de trein :') hopelijk volgende week eindelijk mijn rijbewijs :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:14

Ik hoop t.... anders staan we daar. Bij veel stranden is t gebruikelijk dat je er niet op mag als de zon onder is.
En als er slagbomen zijn weet ik niet hoe ze dat regelen. Want je hebt dan geen kaartje, maar die heb je wel nodig als je weg wil....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:14

oef hoop wel dat we er op kunnen :=

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:19

lifaya schreef:
Ik ben alleen wel de enige die niet de deur uit stapt en een auto instapt om te reizen :') ik moet eerst nog met de fiets en de trein :') hopelijk volgende week eindelijk mijn rijbewijs :=

Ik moet trailer halen, naar Bright, inladen, trailer rijden voor de tweede keer zelf. :Y)

Ach, ik vind het niet erg hoor, je moet wat over hebben voor een hele gezellige dag en gave foto's. :#

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:20

Femke schreef:
Ik hoop t.... anders staan we daar. Bij veel stranden is t gebruikelijk dat je er niet op mag als de zon onder is.
En als er slagbomen zijn weet ik niet hoe ze dat regelen. Want je hebt dan geen kaartje, maar die heb je wel nodig als je weg wil....

Staat er niet ergens een telefoonnummer? Dan bel ik even.

Edit: dit vind ik net op internet op de website van een strandpalvioen wat daar zit.

Parkeren:

U kunt parkeren op een groot parkeerterrein welke plaats biedt voor ongeveer 2500 auto's. Voor het hele jaar gelden de volgende tarieven:

januari/februari/maart 08.00-18.00 uur € 3,50 per dag en
zaterdag/zondag € 5,00 per dag. Na 18.00 uur gratis
april/mei/juni 08.00-18.00 uur € 5,00 per dag en na 18.00 uur € 3,00
juli/augustus 08.00-18.00 uur € 6,50 per dag en na 18.00 uur € 3,00
september 08.00-18.00 uur € 5,00 per dag en na 18.00 uur € 3,00
oktober/november/december 08.00-18.00 uur € 3,50 per dag en
zaterdag/zondag € 5,00 per dag.Na 18.00 uur gratis

Dus als het goed is, is het wel vanaf 8:00!!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 18:25

Joscaa schreef:
lifaya schreef:

Ik moet trailer halen, naar Bright, inladen, trailer rijden voor de tweede keer zelf. :Y)

Ach, ik vind het niet erg hoor, je moet wat over hebben voor een hele gezellige dag en gave foto's. :#

Vind wel echt stoer van je dat je helemaal zelf rijd met de trailer! Net zoals Sara zelf met de vrachtwagen rijd! :D

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:12

Nemen er een aantal ook nog rubberen (rij)laarzen mee? Anders ben ik straks de enigste die in de zee moet baggeren en dan duurt zo'n weide opzetten natuurlijk een stuk langer! en dat gaat van de tijd af van de losgooifoto's...!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:13

Sorry, ik heb geen rubbere laarzen waar ik nog in pas :o

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:26

Oh heb ook geen rubberen laarzen -O-
Ga straks nog ff naar mijn zus. Misschien heeft mijn zwager nog wat staan. Zal vragen.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:29

Even over het parkeren: volgens mij kun je er altijd op en mocht je geen kaartje hebben is dat geen probleem want je rijdt gewoon uit zonder kaartje (slagboom gaat vanzelf open). Althans dit was tot afelopen winter zo, of ze moeten het ineens veranderd hebben :D

Nog even over morgen: wij wonen een kwartiertje met de auto van het strand af, dus mocht er een probleem zijn of mocht iets missen, of wil iemand z'n paard voor de terugreis nog een tijdje op het gras gooien, dan kan ik dat regelen hoor...

Mocht er overigens écht een probleem zijn met het parkeerterrein: langs de zeeweg zijn van die stroken waar je gratis mag staan. Ik denk dat daar zo vroeg nog wel plek is. Maar dan zou ik wel eerst uitladen bij de rotonde en uiteraard iemand op de spullen laten letten... Maar ik denk dat je gewoon de parkeerplaats op kunt (volgens mij is de boom dan gewoon open).

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:07

Ik vind het ook super leuk dat ik mee mag!

Helaas heb ik geen rubber laarzen, rij altijd met chaps en jodphurs, dat gaat m niet worden in zee :')
Ik heb geen voorkeur voor brood, wat een luxe dat die klaar gemaakt worden! Top! +:)+

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:35

Merel kwam met een goede: broekspijpen opstropen, schoenen en sokken uit en handoek mee! Dus voor degene die geen rubberenlaarzen hebben, hebben vast wel een handoek thuis liggen haha :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:38

weetje hoe koud het is :') dat water is echt niet opgewarmd hahaha :))

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:41

Je moet er wat voor over hebben hé :D als ik die wei in mijn eentje op moet zetten (wat ik eigenlijk ook niet eens van plan ben als dat zo moet...) dan geen water los foto's....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:45

Ik heb wel rubberen laarzen dus ik help je wel!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:46

ik heb een paar weken terug met Tom in het water gestaan en ik ben toch wel even ziek geworden := zou graag willen helpen hoor, daar niet van, maar ik ben nog steeds niet helemaal 100% . Ik neem wel voor de zekerheid slippers mee mocht het water wel meevallen :) dan kan ik gewoon meehelpen, want als het écht 19 graden is morgen, moet het wel gewoon kunnen :P Maar vandaag was het zo ongelofelijk koud :brr:

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:53

Nyckle schreef:
Ik heb wel rubberen laarzen dus ik help je wel!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 20:53

Ik wil ze er wel uit te halen hoor Lisa na de tijd :) waarschijnlijk ben ik dan toch al nat :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:57

Nogmaals kan gewoon helpen als de kou meevalt :) wil gewoon niet weer ziek worden ivm mijn rijexamen volgende week... slippers gaan sowieso mee

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:37

LisaDijk schreef:
Je moet er wat voor over hebben hé :D als ik die wei in mijn eentje op moet zetten (wat ik eigenlijk ook niet eens van plan ben als dat zo moet...) dan geen water los foto's....
En anders help ik je wel als iemand Bright vast houd hoor, of met Bright, I don't care!
Mag trouwens het stroomkast van bij hem mee, dus dat is opgelost.

Maar Renee, al is het morgen 40 graden, dat water is gewoon koud hoor. Maargoed, joggingbroek mee, handdoeken mee, dan redden we het echt wel. Nadja en ik zijn toen Nicole foto's kwam maken ook echt onwijs ver het water in geweest en toen was het nog kouder en mistiger. _O-

Heb net zijn hele hoofd weer even mooi geschoren, zijn mega derde oor is weer knap, hij staat in de vlechten en met gewassen staart. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:52

Moet ik morgen het hoofdstel nog voor Henk meenemen?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 22:05

Joscaa schreef:
LisaDijk schreef:
En anders help ik je wel als iemand Bright vast houd hoor, of met Bright, I don't care!
Mag trouwens het stroomkast van bij hem mee, dus dat is opgelost.

Maar Renee, al is het morgen 40 graden, dat water is gewoon koud hoor. Maargoed, joggingbroek mee, handdoeken mee, dan redden we het echt wel. Nadja en ik zijn toen Nicole foto's kwam maken ook echt onwijs ver het water in geweest en toen was het nog kouder en mistiger. _O-

Heb net zijn hele hoofd weer even mooi geschoren, zijn mega derde oor is weer knap, hij staat in de vlechten en met gewassen staart. :j

Oh wat heb ik gelachen hahaha!! JOSCAAAA EVEN WAT VERDER!!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 22:11

HAHAHAHA _O- _O- Ik hou nog wel van je hoor :j

Afbeelding

Afbeelding
Hoezo zeiknatte broek? _O- _O-