Weet iemand een andere uploadsite voor mij? Naast deze foto wilt ie niets meer uploaden.. Alvast eentje van Spongebob! (Heb henke en een groot stuk van de paddock weggewerkt, 'k vond um zo gaaf!)
estella81 schreef:mijnalbum.nlDan krijg je het logo van mijnalbum zo lelijk rechts onderin in beeld..
Raar? Meestal zie je het onderin beeld staan? Ik zal het proberen! edit; Mijnalbum is niet fijn.. Dan zou ik ze toch maar in jpg moeten opslaan. .
maaaanndy95 schreef:Mijn laatste foto die ik vandaag ga plaatsen ! [ Afbeelding ]Tekst fout zo te zien. Moet photography zijn
En de 2 vriendjes , ik ben van de naam van de eigenaar van de rechter pony even kwijt Jammer dat je geen touwtje bij je had .
Wat een gave foto's komen er voorbij!valiantS schreef:Origenal ?? als ik me niet vergis http://kidsinaction.jalbum.net/meeting% ... s/0703.jpgJa dat is de mijne! staat er erg charmant op hier, maar het weerspiegeld zijn karakter perfect! haha
Wat komen er gave foto's voorbij! De steigerfoto van Four is gaaf! Alleen jammer dat hij zijn zware geschut wilde laten.zien
Seasons schreef:Wat komen er gave foto's voorbij! De steigerfoto van Four is gaaf! Alleen jammer dat hij zijn zware geschut wilde laten.zien Werk ik nog wel weg hoor! Beetje effecten alles. Nog ffies vanalles uitproberen dus!
Erna_ schreef:Mooi foto's zijn er al zeg!Ik ben ook begonnen hier zijn de eerste [ Afbeelding ]wat een gave foto's......
Ik ben helaas niet zo snel al de rest , zit tot mij kruin het werk door het mooie weer Even Spons in een ander sfeertje