Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Oke even een gedachte hardop.
De meeste meetings duren met paarden vaak wel 6 uur (incl 30 minuten pauze)
Ik kom ook op die tijd uit.
Kijk allemaal even mee en als jullie een ander idee hebben, laat het dan even weten
Planning nu:
9.30 uur Ochtendgroep verzamelen
9.45 uur Lopen naar duinen of strand (wat jullie willen)
9.55 uur - 11.20 uur Portret/stand foto's (6 paarden a 10 minuten per paard en 5 keer 5 minuten om te wisselen)
11.30 uur - 12.15 uur Losgooi/longeer foto's (3x 2 paarden en alle fotografen a 15 minuten per duo paarden)
12.15 uur - 12.45 uur Rij foto's (in de eerste groep zitten, in mijn planning nu, 4 berijdbare paarden. Deze gaan ook als eerste met de longeer/los foto's, zodat deze zich alvast klaar kunnen maken om te rijden ed)
12.45 uur - 13.10 uur Pauze/Lunch
12.45 uur Middaggroep verzamelen
13.00 uur Lopen naar duinen of strand (wat jullie willen)
13.10 uur - 14.20 uur Portret/stand foto's (5 paarden a 10 minuten per paard en 4 keer 5 minuten om te wisselen)
14.30 uur - 15.05 uur Losgooi/longeer foto's (1x 3 paarden en alle fotografen a 20 minuten en 1x 2 paarden en alle fotografen a 15 minuten)
15.05 uur - 15.30 uur Rij foto's (in de tweede groep zitten, in mijn planning nu, 3 berijdbare paarden. Deze gaan ook als eerste met de longeer/los foto's, zodat deze zich alvast klaar kunnen maken om te rijden ed en misschien 1 berijdbaar paard, maar die kan dan erna zichzelf klaar maken)
Wat vinden jullie ervan. Met 1 paard minder zouden we een half uur kunnen inkorten en misschien op sommige stukken ook wel en zouden we dus sneller klaar kunnen zijn
Stal_Fiore schreef:Euhmmm dan heb je Razzle inderdaad nog nooit gezien... hihi... die weet zich op de een of andere manier altijd vies te krijgen... haha.
Uiteraard krijgt hij een schone stal en een deken om.
Het wordt inderdaad sinds veulen zijn zijn eerste keer op het strand weer.
Misschien ga ik van te voren wel een keertje heen.
Helaas is door de vorstperiode en een blessure wel wat van zn spieren weg, maar hij is nog steeds zo gaaf vind ik zelf.
marion82 schreef:Half uur later kan ook, maar dan zijn we ook een half uur later klaar.
Mits we dus toch gaan kiezen uit de modellen en er maar 10 mee gaan, dan kunnen we een half uur later beginnen en toch om half 4 klaar zijn
kaniche schreef:Painttobe schreef:Kaniche en ik komen definitief samen!
ik heb er zin innnnnn!!
Die planning ziet er prima uit! Ik ga ook heel vroeg naar stal om rayo schoon te poetsen. Ik bezit alleen zweetdekens, kan ik die een nachtje op laten of is dat niet verstandig ivm hitte enzo?
marion82 schreef:Enomis88 schreef:Aan de fotografen, jullie lusten vast wel chocolade?
Ben er dol op hahah
Als ik een thermoskan kan regelen (wat wel gaat lukken) dan neem ik ook koffie mee en bekkers ed.