Ik doe mee... Maar er zal vast na deze meeting weer een "na-Zomer/Herfst" meeting komen (dan staat de hei mooi in bloei), dus chantal... Even in de gaten houden...
Dustyenmax18
Geplaatst: 16-05-13 20:45
Hahah Dankjewel voor de leuke reacties, zal het shiro wel even doorgeven. Zou iemand me een pb'tje kunnen sturen als ik nog van de reservelijst af kom ? en anders zodra er een nieuw topic geopend word ?
Misschien kan ik trouwens bij het zwarte water wel eerst met het paard komen en daarna met Shiro als ik uitgekozen wordt ?
Maar ben gewaarschuwd, als er een foto toestel bij komt kijkt meneer of omhoog of hij kijkt achterom Helaas geen geboren fotomodel.
Is er al iets van een planning/indeling bekend? Ik ben heel benieuwd, heb er veel zin in! Het kan zijn dat ik iets eerder weg moet, dus ook vandaar. Hoop dat ik niet teveel ga missen.
De mijne heb ik nog niet helemaal los gedaan, maar ik denk dat dat geen probleem zal geven.
RomySmink
Geplaatst: 19-05-13 09:51
Sorry!! All last minute!! vrijdag de 24ste gaat mijn broer trouwen maar ik dacht dat ik het wel zou redden optijd te zijn voor de meeting maar nu blijkt dat we daar ook blijven slapen en ik heb geen idee hoelaat ik pas thuis ben de volgende dag en ik kan dat natuurlijk niet afzeggen!! Sorry had graag mee willen gaan!!
Mayling27
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-13 10:29
Jammer Romy, maar denk dat je een andere fotograaf blij gemaakt hebt
Veel plezier op de verjaardag van je broer...!
(Ik pas de indeling dinsdag aan, heb hem op het werk op de computer staan)
srry kom even binnen vallen , maar meerdere mensen hier weten er iets meer over hihi er zou nog een fotoshoot zijn in venlo een keer in de zomer, wanneer dat ongeveer is?
Datum: 25 Mei 2013 Locatie: Exacte locatie is nog niet bekend, maar het zal weer ergens in de "Maasduinen" tussen Nieuwbergen en Well gehouden worden. Tegen die tijd zal exactie locatie nog bekend gemaakt worden. Zie hier foto's van de omgeving Fotografen: 10 Personen Honden: 5 Modellen Paarden: 5 Modellen
Fotografen 1. Bo_san 2. Mayling27 3. Dafness 4. Vealosz 5. libiris 6. Astriidj 7. First_Unique 8. LisaLucky 9. JonneN 10. Laura (bokt-account onbekend, heeft ze wel)
Reserve 1. GoldenShet 2. XxLiEsJuHhxX
Top 5 Honden
1. Mayling27 (zusje komt; Duuk2011) - Unick Langharige Duitse Herder: Afbeelding IMG_8134 by mayling27, on Flickr
2. Kyrkelover -Sopy of Nibblestar- Chocolade labrador- is dol op water en kunstjes Afbeelding
3. Vealosz - Mike - Amerikaanse Bulldog Afbeelding
Wat gaan we trouwens doen als het veel regent. Ik bedoel dat ia doodzonde van de fotos en als ik heel eeerlijk ben zoek ik ook niet zoveel moeite te doen om weg te regenen. Ik weet dat er enkele fotografen zijn die het dan ook liever gecancelled zien.