Ondanks dat het nog even duurt, zit ik al te kijken naar het vervoer. - Ik kan de trein nemen naar Assen, Groningen of Beilen dat iemand mij daar ophaalt. - Of is er iemand uit Leeuwarden (of omgeving) waar ik mee zou kunnen rijden?
MarianneV
Geplaatst: 09-05-13 10:58
Ik geloof dat ik nu zowel als fotograaf en model sta?
Devi kan niet los.. althans Ik vertrouw dat niet... Weet niet hoe manlief daar tegenover staat. Doe haar wel de slip om zodat jullie die weg kunnen shoppen
Ja dit was een Marianne ik verveel me en klik doelloos wat aan bewerking
Zo, even een berichtje van mijn kant. Ik heb er onwijs veel zin in! Balou wordt komende week getrimd, zodat ze er eind juni netjes voor staat. Ik kom vanaf Heerenveen en rijd over Donkerbroek/Oosterwolde. Als er iemand mee wil, roept u maar!
Sodeletuut
Geplaatst: 11-05-13 10:42
Ahww Devi! Super leuke foto en bewerking!
Ik denk dat ik met Levi moet gaan oppassen bij het water.
Het gaat de laatste tijd niet zo heel goed met Bonita, ze is al oud en begint erg af te takelen. Bij deze wil ik mij graag afmelden voor de fotomeeting met Bon, ik zou graag mijn plek vergeven aan de eerste op de reservelijst; 9. Cooper - Duitse Staande Langhaar - Van - 33punten. Jorinda, zou jij haar een PB willen sturen?
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier op de meeting! En ik zal zeker de foto's bekijken