Wauw, de foto's voelen gewoon als het krijgen van hele mooie cadeautjes. Echt supergaaf!
@ Elaine, niet te kritisch op jezelf zijn hoor want ook ik doe het je niet na! En wellicht nog belangrijker, je hebt foto's gepost waar ik erg gelukkig van word Ga er trouwens maar aan staan om een hele dag gefocust te blijven en binnen beperkte tijd van ieder paard steeds weer het juiste moment met juiste instellingen te pakken. Ik was na een lange ochtend al helemaal gesloopt.
Elaine: Dit was mijn 2e meeting, de eerste was zo'n 3 weken geleden En je hebt toch hartstikke nette foto's gemaakt?
Over foto's op FB: Vind ik prima hoor! Ik heb verder geen fotografiepagina (moet ik toch maar eens gaan maken ) maar mijn naam staat vrij groot op de foto's dus.. Als je het leuk vind mag je me taggen maar het hoeft niet persé
Chel_
Geplaatst: 29-04-13 08:59
Gewoon, nog wat plaatjes omdat het leuk is!
Vind het trouwens ontzettend leuk, dat je vader wat foto's gemaakt heeft Yesorno!
NorwayFjord
Geplaatst: 29-04-13 09:06
Gaaf zeg!
Ik heb Vanou af en staat op het forum
_Elaine_
Geplaatst: 29-04-13 09:07
ik ben denk ik gewoon zelf erg kritisch wat betreft de foto's maar gelukkig zijn de modellen er zelf zo te lezen blij mee
Ga nu maar hard oefenen op het weg werken van touwtjes
Michelle: pfft jouw foto's zijn echt om te kwijlen zeg!
NorwayFjord
Geplaatst: 29-04-13 09:57
Kritisch is altijd goed, als je maar niet té kritisch wordt
Foto's van Foofur die ik tot nu toe heb staan op het forum, moet zo weer werken, vanavond ga ik weer verder!
Chel_
Geplaatst: 29-04-13 11:06
Thanks Elaine.
@Sharon, je hebt het tempo er aardig in zitten zeg! En Foofur die lekker spettert!