Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
martina1 schreef:@ Sani; we hadden 8 modellen en ik had ook nog reserve modellen achter de hand. Het gaat nu niet door omdat de fotografen het laten afweten.
De meeting is maanden geleden aangekondigd en de datum staat ook al een tijd vast. Dus je had allang kunnen weten of je wel of geen vervoer of tijd had. En als je wel naar een andere meeting gaat vraag ik mij helemaal af of je dat niet eerder had kunnen bedenken.
lisannee93 schreef:Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.
Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.