Fotomeeting Gorsselse Heide, 14 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

desi92

Re: Fotomeeting Gorsselse Heide, 14 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:01

je zou evt wel met mijn terug kunnen rijden, gaanderen ligt redelijk op de weg, alleen heen gaat dan niet lukken

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:11

's Ochtends:
1. martina1
2.
3.
4.

's Middags:
1. desi92
2. Scoobydoo
3.
4.

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:19

Alvast bedankt , nog iemand die me mee kan nemen op de heenweg evt vanaf doetinchem of gaanderen

desi92 schreef:
je zou evt wel met mijn terug kunnen rijden, gaanderen ligt redelijk op de weg, alleen heen gaat dan niet lukken

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:09

Tot nu toe zien de weersvoorspellingen er goed uit :D

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:38

Kan ik met iemand mee rijden vanuit deventer?
(vervoer kan die dag niet meer)

En is er een up to date lijst van de modellen?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:46

annelindeeee schreef:
Modellen:
1. Desi92 met Quat *Klik**Klik**Klik*
2. Martina1 met Bismarck *Klik*
3. vincy met Bijoux *Klik*
4. xxxxitsmexxxx met Baylando *Klik*
5. scoobydoo met Tess *Klik*
6. abbycootje met Fjord *Klik* of paardje *Klik*

De meeste recente lijst:
Martina1 heeft nog modellen achter de hand .

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:05

Oh leuk, aardig wat variatie :j

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:23

De kloppende lijst staat in het schema. Abbycootje is er niet bij. Er komt een Cob en Arabier x welsh ter vervanging

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:03

2 afmeldingen van fotografen. Equiphoto en Vealoz
Laatst bijgewerkt door desi92 op 08-04-13 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:05

Sorry voor het late doorgeven, is me allemaal ontschoten. Ik kan helaas niet komen.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:09

Hmm, zo blijven er weinig fotografen over, als Angelss geen vervoer heeft voor de heenweg, kan zij wss ook niet komen en blijven er 5 fotografen over.
Is dit nog voldoende om door te laten gaan? Ik weet niet hoe de rest er over denkt omdat er een aantal vrij ver moeten reizen

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 06:21

Sorry maar hier kan ik mij erg kwaad om maken. Desi en ik zijn twee weken druk bezig om deze meeting alsnog goed te regelen omdat de orginisatoren af laten weten. We hebben meerdere keren oproepen gedaan in dit topic of mensen nog komen en dan haken de fotografen allemaal de laatste week af. Sorry maar dit schiet mij echt in het verkeerde keelgat. Had het even wat eerder gemeld. Het gaat precies hetzelfde als de vorige meeting waar ik naar toe ging, dit is voor mij dus voorlopig ook de laatste keer. Ik heb een trailer gehuurd mijn grooms hebben vrij gevraagd en ik heb allemaal mensen gebeld of zij konden komen zodat we goede portfolio modellen hadden.
Ik wil best komen voor de vijf fotografen die over blijven, ik heb niet voor niets een nieuw halster gehaald en al het tuig gepoetst maar de afhakende fotografen die wel naar een andere meeting gaan vind ik erg teleurstellend.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:55

Sorry voor de dubbelpost maar ik kon hem niet meer aanpassen.

Ik heb net onderweg naar mijn werk er nog even over nagedacht. Wat mij betreft zeggen we deze meeting af. Er is een grote kans dat er nog 1 of 2 mensen afvallen deze week en dan blijft er niets over en dat is zonde voor het werk wat de modellen er in steken. En ook voor de fotografen die de dag vrij hebben gehouden.
Ik huur wel een keer een goede fotograaf in om foto's te maken van mijn paarden, scheelt mij een hoop gedoe. En ik weet ook dat dat niet een van de fotografen word die zich heeft afgemeld.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:57

Ik twijfel om te komen. Heb een werkweek van 13 dagen op rij dan achter de rug en ik ben nu al kapot..
Wilde mij niet zo laat nog afmelden maar ik begrijp goed dat je het wil annuleren. Hoe staat het ermee qua modellen? Daar nog afmeldingen gehad?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:48

Ik ga met martina1 mee. Wat mijn betreft zeggen we het af. Dit is geen doen zo. Ik moet hiervoor een uur reizen met paard en dat heb ik er eerlijk gezegd niet voor over als er zo weinig fotografen komen. Ik baal hier wel van. Mijn moeder koest extra vrij vragen hiervoor. organisatie hebben we over moeten nemen om het nog een beetje lopende te houden en dan zegt iedereen een week van te voren af. Je weet van te voren de datum al dan kun je toch al een.beetje rekenen hoe je tot qua werk en andere meetings??

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:59

@ Sani; we hadden 8 modellen en ik had ook nog reserve modellen achter de hand. Het gaat nu niet door omdat de fotografen het laten afweten.

De meeting is maanden geleden aangekondigd en de datum staat ook al een tijd vast. Dus je had allang kunnen weten of je wel of geen vervoer of tijd had. En als je wel naar een andere meeting gaat vraag ik mij helemaal af of je dat niet eerder had kunnen bedenken.

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:11

Beetje jammer desi92 dat je nu zegt dat iedereen zich afmeld.
Ik zou in eerste instantie niet eeens meer mee gaan, wat ik 2 maanden geleden al had aangekondigd.
Ik wou graag op de reserve lijst omdat het wel dichtbij was en omdat er een grote kans was dat er nog andere paarden mee gingen.
Toen stond ik zonder een bericht te hebben gekregen wel tussen de fotografen die mee mochten, nou prima!
Ik had toch meer tijd over omdat mijn vorige meeting niet door ging.
Toen de organisatie zich afmelden heb ik gelijk gezegd dat ik dan hoogstwaarschijnlijk niet meer mee wou omdat ik al hele slechte ervaringen heb gehad met zulke meetings.
Jullie namen alles op jullie en toen heb ik besloten om voor de modellen toch te komen en dan voel ik me persoonlijk erg aangevallen als je zegt dat iedereen zich afmeld.
Vind ik persoonlijk erg jammer want er zijn een aantal fotografen die zich niet hadden afgemeld.

Ik snap dat het afgeblazen word, vind hèt erg vervelend voor de modellen en ook voor de fotografen die zich niet hadden afgemeld en ook vrij moest vragen etc!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:16

martina1 schreef:
@ Sani; we hadden 8 modellen en ik had ook nog reserve modellen achter de hand. Het gaat nu niet door omdat de fotografen het laten afweten.

De meeting is maanden geleden aangekondigd en de datum staat ook al een tijd vast. Dus je had allang kunnen weten of je wel of geen vervoer of tijd had. En als je wel naar een andere meeting gaat vraag ik mij helemaal af of je dat niet eerder had kunnen bedenken.

Vandaar dat ik mijn twijfel uit en niet direct roep "ik kom niet meer".
Helaas had ik deze planning van mijn werk pas twee weken geleden ontvangen en had ik willen afzeggen had ik het toen wel gedaan. :)
Alleen... Je zegt " we zijn twee weken druk geweest bladiebla.." Dat klopt niet. :')
Vanaf de 4e is er via pb gezocht naar vervangende organisatoren en in mijn agenda is dat een krappe week terug (en jullie pb kwam de 7e waarin je vroeg wie er nog kwamen en wie niet)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:36

Ik lees al een tijdje mee in dit topic omdat ik in het begin een keer gereageerd had, en ik had dit eerlijk gezegd wel verwacht..

In februari heb ik ook een meeting georganiseerd in het oosten van het land en ook daar meldden heel veel mensen zich af op het laatste moment. Wij hielden 5 fotografen en 7 modellen over, dat was in principe best te doen hoor! Nadeel is dat een paar fotografen na de meeting geen foto's leverden, dus dat was wel teleurstellend voor de modellen. Maar als die 5 fotografen die jullie nu hebben gewoon allemaal minstens 10 foto's leveren dan is het wel de moeite waard toch?

Ik vrees dat er hier in de buurt gewoon te weinig animo van mensen die écht willen voor is, want ook mijn hondenmeeting was erg klein..

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:05

Niet iedereen meld zich af, we hadden nog 5 a 6 fotografen over. Mijn ervaring is echter dat zich ook vaak op de vrijdag nog 1 of 2 mensen afmelden bij de modellen of fotografen. Als we er nu nog maar 5 hadden omdat er 1 met vervoersproblemen zat dan is de kans groot dat we zondag nog maar met 4 zijn en dan heb je nog wel heel weinig fotografen.

Eigenlijk begon het allemaal met het probleem dat veel modellen zich af melde. Daarna de orginisatoren en toen nog een aantal fotografen. Al met al dus aan beide kanten heel veel afmeldingen. Ik ga niet met vingers wijzen wie zich als eerste heeft afgemeld en wie als laatste en wie een goede reden heeft en wie een minder goede. De post die ik vanmorgen geschreven had was meer uit teleurstelling en misschien kwam die wat hard over. Dat was niet mijn bedoeling.

En ik ben terug gaan kijken en inderdaad was het geen twee weken. Voor mijn gevoel was dat wel zo.

Ik denk dat Laurah gelijk heeft, hier in het oosten zijn we minder van de fotomeetings dan in het westen daar hebben ze er elk weekend wel eentje volgens mij en daar staat iedereen te springen om mee te mogen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:17

Ik merk inderdaad ook enorm goed dat er hier weinig meetings georganiseerd wordt en dat de kijk erop anders is. Waar het in het westen serieus bekeken wordt zeggen er hier nog mensen af omdat ze wat anders hebben afgesproken omdat ze schijnbaar een meeting als dit niet als afspraak zien of niet belangrijk vinden...

annelindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:32

Dat lijkt inderdaad zo te zijn, alsof er bijna geen waarde aan zo'n meeting gehecht wordt.
Nogmaals, sorry dat Lisanne en ik af hebben moeten zeggen, ik ben helemaal niet van het afzeggen maar door privéomstandigheden hebben we helaas even geen keus.
Ik heb al aangegeven dat ik zeker nog wil helpen met organiseren gezien ik er al vrij veel tijd in heb gestoken, maar als velen dan zo gemakkelijk 'even' afzeggen, weet ik niet of dat nog veel zin heeft.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 14:52

Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.

Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:23

Is er voor jullie ( Annelinde en Lisanne ) een mogelijkheid op bv een andere datum wel mee te kunnen? Ken de privéomstandigheden niet, want dan zou verzetten bv ook een optie kunnen zijn.. :)

Rienie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:27

lisannee93 schreef:
Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.

Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.

Precies!
Ik voelde me ook aangesproken.
Helaas kunnen er soms dingen tussen komen die jezelf niet in de hand hebt.
Ik vind wel dat als de mensen zich voor een fotomeeting opgeven, ze eerst goed moeten nadenken of ze hier zoiezo wel zin aan hebben.
En zich niet zomaar klakkeloos overal voor op moeten geven.

Ik had zeer graag bij deze meeting bij willen zijn, had me al vrij vroeg opgegeven, maar mijn nichtje word gedoopt en dat is in Groningen, daarom kan ik niet mee.