[Besloten] De Zeeuwtjes gaan op de foto!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Re: [Besloten] De Zeeuwtjes gaan op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:07

Ik ben het er ook mee eens! Gaan we dan alvast een andere datum prikken voor na 15 september?
Hopen dat er dan idd een hoop goede fotografen kunnen. :D

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:35

Zondag 22 september, of zondag 29 september!

Ik denk dat we aan de hand van de fotografen moeten 'bepalen' welke van die twee het word, als sommigen al plannen hebben op (een van) die data...

Dus fotografen: a.u.b. even aangeven of je zou kunnen!

Zondag 22 september:
Zondag 29 september:

De modellen lijst blijft gewoon zoals die nu is, zullen er vanzelf wel afvallen / nieuwe voor in de plaats komen :)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:39

Heranda schreef:
De modellen lijst blijft gewoon zoals die nu is, zullen er vanzelf wel afvallen / nieuwe voor in de plaats komen :)

Blijft niet hetzelfde, ik doe niet meer mee zoals ik eerder al aangegeven heb.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:40

Sorry hoor, ging even om het principe van de lijst...

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:44

Aangepaste lijst:

Citaat:
WAT: Zeeuwen Fotomeeting
WAAR: Strand Dishoek (Kaapduin)
WANNEER: Zondag 22 september of zondag 29 september

Voorlopig programma:
Fotograven verzamelen om 10.00 en de boel afzetten / installeren
Groep 1 van 10.30 - 12.30 volgens tijdschema
Half uur pauze
Groep 2 van 13.00 - 15.00 volgens tijdschema
Opruimen

Modellen:
1. Tycho van Jaan (trekpaard) - voorkeur tijd: middag
2. Herman van Miranda (Fjord) - voorkeur tijd: ochtend
3. Djunnah S. van Ersilia & Letizia (Arabisch Volbloed) - voorkeur tijd: ochtend
4. Rhoda van Simone (Welsh Cob) - voorkeur tijd: middag
5. Zafirah van Merel (Anglo Arabier) - voorkeur tijd: middag
6. Flame van Tamara (KWPN) - geen voorkeur tijd
7. Lotus van Nathalie
8. Noes (trekpaard) van Jorien - voorkeur tijd: middag
9. Iris van Kristel
10. ...

RESERVE-lijst

...

Fotografen:
- Marjon
- Kayleigh
- Conchita
- Corina
- Lisa
- Letizia & Ersilia (gedeeltelijk)
- Nathalie (gedeeltelijk)
- Stephanie (gedeeltelijk)

Als de fotografen die nu opstaan allicht al kunnen bepalen of ze 22/29 september kunnen, dan graag aangeven!

Zondag 22 september:
Zondag 29 september:

PARKEREN: Herman staat aan de Galgeweg, daar heb je ook parkeerplaats Galgeweg, of anders verderop aan verlengde Dishoekseweg / Honte (beide parkings €5,- per dag, of €0.90 p/u). Als het goed weer is (en tijd ervoor ook droog) kan ik vragen of er bij ons (gratis!) geparkeerd mag worden. We hebben dan een groot grasveld, waar je dus ook ruim kan keren om weer weg te rijden - vanaf de Galgeweg is het 15 min. stappen naar de duinovergang van Dishoek.

Als de wei ook droog ligt, is er eventueel ook een mogelijkheid om een paard (of paarden die bij elkaar kunnen) tijdelijk even in de wei te zetten.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:47

Dat snap ik, het was geen persoonlijke aanval op jou Miranda.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik eerder aan heb gegeven niet in september te kunnen (wordt dit niet gelezen?). Ten tweede ben ik het niet eens met de lokatie. Ik begrijp dat er in deze alleen rekening wordt gehouden met de mensen die niet mobiel zijn met hun paard. Wat er dus op neerkomt dat er strandfoto's worden gemaakt op een strand waar iedereen die rond dishoek staat al foto's van heeft met haar paard/pony. Daar pas ik voor :)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:50

Of ik heb een bericht gemist, of ik heb alleen gelezen dat het jou niet uitmaakt, want je bent er niet bij? Niet dat je niet in september kan?

Wat betreft de locatie, dit hebben we toch besproken tijdens de wandelmeeting, zodat inderdaad de meesten te "voet" kunnen komen en geen vervoer hoeven te regelen... of ben ik nou mis? :?

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:54

Dat klopt, maar toen was er nog sprake van 2 lokaties: bos en strand. En ja, ik heb problemen met het strand zoals al in eerdere posts te lezen is.

Het maakt mij inderdaad niet uit: ik er niet bij omdat ik niet kan in september.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:59

Volgens mij is het alweer even bekend dat de locatie alleen het strand zou zijn, en toen stond je ook nog gewoon op de lijst...?
Maar goed, nu is me in ieder geval duidelijk dat je in september niet kan.
Het was ook maar een voorstel en het is nu in principe aan de fotografen of het in september wel/niet door kan gaan. Zonder fotografen ook geen fotomeeting offcourse :)

Wil ik er nog wel even aan toevoegen dat ik een klein beetje vind dat ik vaak degene ben die de boel een beetje in beweging probeer te houden, voorstellen nieuwe data, knopen doorhakken, lijst aanpassen, etc... maar als je dan niet een beetje (duidelijke) feedback krijgt, dan ga ik ook m'n handen er vanaf houden, dan maar geen fotomeet... Want als het zo "storm" loopt in communicatie als dat er nu is, denk ik dat er een grote kans is dat het in september ook niet doorgaat.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:27

Dat snap ik miranda. Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest, sorry daarvoor.
Wat betreft het onderste, dat is imo iets waar we vaker tegenaan lopen. Neemt niet weg dat het erg frustie kan zijn.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 00:50

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er nu nou weer gediscussieerd wordt over de locatie? Dat hadden we toch al afgesproken? Het enige probleem was nu toch dat we te weinig fotografen zouden hebben en een andere dag in het voorjaar voor een heleboel mensen niet ging? :o?

En ja Sam, ik had je reactie wel gelezen, maar vond hem persoonlijk zo dusdanig kortaf overkomen, dat ik even geen trek had om er op te reageren.

Mir, mij maakt het weekend niet uit :)
Maar eerlijk is eerlijk, als heel die fotomeet zo'n discussie wordt en zo moeizaam gaat, is mijn zin er in wel een klein beetje weg...
Ligt overigens niet aan jouw organisatie Mir, maar krijg een beetje het gevoel dat meer mensen er zo over denken, maar misschien ben ik wel mis....

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 08:29

Voor mij als fotograaf maakt de datum niet echt uit.
En Miranda, als je de organisatie te veel wordt ofzo wil ik er best meehelpen of overneme, maar dan hoor ik het wel! Ik vind niet dat je het slecht doet hoor, je kan tenminste knopen doorhakken :').
Er zal altijd wel 'gezeur' zijn. Dus daar doe je verder niets aan. Ik hoop dat het als nog een leuke meeting wordt. :)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 12:02

Sieltjuh schreef:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er nu nou weer gediscussieerd wordt over de locatie?

Dan heb je niet goed gelezen, er is geen discussie. Ik geef alleen aan dat dit meespeelt in mijn besluit, los van dat ik niet kan in september

Sieltjuh schreef:
En ja Sam, ik had je reactie wel gelezen, maar vond hem persoonlijk zo dusdanig kortaf overkomen, dat ik even geen trek had om er op te reageren.

Dat zegt dan meer over jou dan over mij, kennelijk vind je het nu wel belangrijk genoeg om reactie te geven.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 12:30

Ik vind dat je een beetje flauw doet hoor Sam, ik lees ook een bepaalde irritatie in je bericht, het zal wel een interpretatie wezen, maar zo te lezen ben ik niet de enigste.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 12:37

Letizia schreef:
Ik vind dat je een beetje flauw doet hoor Sam, ik lees ook een bepaalde irritatie in je bericht, het zal wel een interpretatie wezen, maar zo te lezen ben ik niet de enigste.

Flauw? Er kom nu in ieder geval reactie. :+
Daarnaast vind ik de laatste zin wel erg subjectief. Ik bedoel te zeggen dat niet alleen mijn bericht er voor zorgt dat er 'geen zin' meer is of dat het stroef verloopt hier in het topic.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:24

Ik plaatste maar 1 zin :Y)

Maar of het fijn is om dmv een knuppel in hoenderhok te gooien reactie's te krijgen...
Voor mij hoeft dat dus niet :n

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:26

Poeh zo ver weg durf ik nog niks over te zeggen
mijn zoontje word 18 september 1, dus in welk weekend we dat vieren weet ik nog niet. Waarschijnlijk het weekend van de 22e

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:27

fliam schreef:
Sieltjuh schreef:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er nu nou weer gediscussieerd wordt over de locatie?

Dan heb je niet goed gelezen, er is geen discussie. Ik geef alleen aan dat dit meespeelt in mijn besluit, los van dat ik niet kan in september

Sieltjuh schreef:

Dat zegt dan meer over jou dan over mij, kennelijk vind je het nu wel belangrijk genoeg om reactie te geven.

Jij vraagt of het niet gelezen is, ik geef antwoord dat ik het wel gelezen had en ook waarom ik er niet op had gereageerd...
Ipv Miranda aanvallen, omdat je nog in een lijstje stond, had je ook jezelf even weg kunnen halen in een quote...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:29

Via telefoon reageren gaat niet zo heel handig :+
Corina, uiteraard is de eerste verjaardag van je zoon velen malen belangrijker :)

Misschien dat we 2 datums aan kunnen houden, voorlopig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:43

Heb even bijgelezen en september kan voor mij. Strand lijkt mij erg leuk, ook voor portfolio! :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:13

September kan ik absoluut nog niks over zeggen. Dus dat zie ik tegen die tijd wel.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:40

Ik kan 1 weekend in September niet, dan is de nationale veulenkeuring en elitekeuring, welk weekend dat is weet ik nog niet. Wrs. dat van de 14e..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:55

De eerste weekenden zijn voor mij ook niet gunstig, ivm op vakantie gaan. Wij gaan meestal in de eerste week van mn vakantie weg, dus dat is dan ws de eerste week van september :) Maar die data van Mir zouden gunstiger zinn :)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:56

Het moet sowieso na 15 september i.v.m. het badseizoen :) vandaar dat 22/29 september zijn voorgesteld!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:59

:)*