Wat ons betreft ook, hij staat nu toch al vrij voor alles dus het maakt niks uit. Vrije zondag of niet. Baal wel van t weer, ws 2 meetings komend weekeind die niet doorgaan. Jammer
Ik heb zondag een onverwachtse spoed eisende hulp dienst, dus moet me helaas afmelden! Hoop voor jullie dat het te doen is met het weer en zou de volgende keer heel graag mee gaan! Balen dat ik de dienst heb gekregen..
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-13 18:11
Edit
Laatst bijgewerkt door sMieke op 24-05-13 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga m'n zusje afmelden. Ze heeft op het laatste moment besloten om toch met mijn ouders mee een weekend weg te gaan. Ze zou eerst thuis blijven maar gisteren wou ze ineens toch wel mee. Buienradar geeft nu wel weer kans op regen op.
Ik had ergens op de vorige pagina gevraagd of ik eventueel nog mee zou kunnen als fotograaf, ik weet niet of dat mogelijk is? Ik hoorde net op het nieuws dat zowel vandaag als morgen de ochtend en middag droog zijn en in de loop van de middag regen kan komen.
_Caitlinnn
Geplaatst: 25-05-13 09:35
Ik hoorde net op het nieuws dat het wisselvallig en regenachtig word...
Ok zal Dalijk even het lijstje maken. De zon schijnt hier nu best fel. En met deze 6 modellen zijn we sneller klaar. Bo san ik stuur je straks even een pb omdat het schema omgegooid gaat worden