ik heb borrie pb gestuurd maar kan alleen de foto's niet via de laptop van mijn vriend of via mijn telefoon versturen... dus die moet ik dan morgen of overmorgen ff sturen als ik weer thuis ben sorry voor het ongemak...
Niet verder op in gaan dan Borrie, niet leuk natuurlijk. Maarja.. jij hebt het geregeld dus jij bepaalt de regels. Simpel.
Mitchall
Geplaatst: 16-01-13 22:10
Aah, wat jammer nou! Alle gekozen fotografen: Gefeliciteerd! Als 10e reserve heb ik waarschijnlijk weinig kans, naja: Flink oefenen en portfolio uitbreidden, dan heb ik de volgende keer meer kans. En anders gewoon zelf een fotomeeting organiseren
De foto's worden toch wel in dit topic geplaatst? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe de foto's uiteindelijk gaan worden
willen de 10 fotografen die zijn uitgekozen mij hun top 8 pben
als alle 10 de fotografen hun lijst hebben gestuurd zullen de stemmen geteld worden.
heb je met 2 modellen opgegeven maar wordt er maar 1 gekozen. het andere paard mag best mee maar zal niets als appart model worden gezien.
we hebben verschillende kleuren en maten. van goedgekeurde dekhengst tot hele jonge paarden van dresuurpaarden tot westernpaarden er is voor ieder wat wils.