Sappos schreef:Ik denk dat ik het heel netjes uitleg. In eerste instantie werd daar namelijk gezegd dat ik niet 2 pony's mee mocht nemen. Ik weet niet meer of er nu 1 of 2 uitgekozen werden van mij. Deze meeting staat daar inderdaad los van maar om miscommunicatie TE VOORKOMEN heb ik gevraagd of ik het zo mocht doen. Het is niet erg dat je dat vergeten bent maar het komt nu op mij over alsof dit is om mij tevreden te stellen. Zo werd het namelijk gezegd jaja stiekem maken we ook foto's van Blaas. Ik vind het leuk om te komen, wil ze er graag voor klaarmaken maar dan vind ik het wel leuk als er ook moeite voor mij gedaan wordt. Niets zoals vorige meeting met Plop dat er maar 2 foto's van dat dier genomen worden, dat vond ik erg zielig voor de eigenaar.
Ik vroeg of je ze samen wou of toch apart en toen zei je zelf doe dan toch maar alleen Nelson maar dan neem ik Blaze wel mee. Je zei dat je geen moeite ging doen om Blaze klaar te maken. Dus ik dacht dat je toch liever Nelson mee wou nemen voor de foto's. Dat stiekem foto's maken van Blaze bedoelde ik niet zoals jij het hebt geïnterpreteerd. Ik dacht dat jij je liever toch alleen op Nelson wou richten.
Maargoed, duidelijk weer een miscommunicatie want ik wou je niet tevreden stellen, ik wou m'n afspraak nakomen en daarbij ook je tevreden stellen maar dat probeer ik bij iedereen. We hadden het afgesproken, ik was het vergeten, vroeg of je ze dan samen wou of toch alleen Nelson (voor de zekerheid), jij zei Nelson maar blijkbaar bedoelde je dan iets anders? Dan kan ik niet begrijpen wat je bedoelt 
Ik was niet bij de vorige meeting dus weet niet wat daar gebeurd is/fout is gegaan. Maar ik maak een schema. Elke fotograaf heeft evenveel tijd voor elk model en ik heb nog nooit meegemaakt dat fotografen minder moeite deden voor een model. Blijkbaar is daar iets fout gegaan maar daar weet ik niks van, ik was er niet bij