Fotomeeting Balloërveld 23.02.2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:04

Citaat:
Datum zaterdag 23 Februari onder voorbehoud:

Ik wil graag een lijstje van mensen die dan kunnen, ALLEEN BOKTNAAM vermelden is voldoende

Fotografen
1. Sok
2. Elisaalovee
3. ...
4. Seven
5. Magda_90 al heb ik mijn werkrooster nog niet, dus ovb
6. KirstenVosje
7. Maysie ovb
8. [paard]

Modellen
1. Mira283
2. Set_Elkol onder voorbehoud van vervoer
3. Heleen06
4. ina-1994
5. Royaltjuh
6. Noa_My
7. Mariekyy onder voorbehoud van vervoer

Waarom wordt het zaterdag? Heb mezelf er wel opgezet maar nu moet ik vrij vragen dus dit is nog geen 100% bevestiging.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:24

Citaat:

Ik wil graag een lijstje van mensen die dan kunnen, ALLEEN BOKTNAAM vermelden is voldoende

Fotografen
1. Sok
2. Elisaalovee
3. ...
4. Seven
6. KirstenVosje
7. Maysie ovb
8. WiancaR
9. _ Daniella

Modellen
1. Mira283
3. Heleen06
4. ina-1994
5. Royaltjuh
6. Noa_My

Ik ga er wel van uit dat de fotografen gekozen worden op volgorde van aanmelden en niet op deze volgorde?
Omdat er nu opnieuw genummerd wordt?

Voorkeur had voor mij meer voor de zondag gelegen overigens.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:34

Ik het een beetje jammer dat hier een en al commentaar wordt geleverd, doe het dan lekker zelf of blijf lekker weg? Vragen mag altijd, maar er worden nu meerdere malen conclusie's getrokken dat ik denk :? Overleggen gaat bij mij wat anders....
Ik neem de organisatie over, doe dat met veel plezier, maar let wel. Ik ga hier werk in steken terwijl ik geen model, en geen fotograaf ben. Dit is puur dat de mensen die zich hier hadden aangemeld alsnog een meeting hebben, ondanks afweten van TS. Ja, ik doe dat vrijwillig, maar een beetje waardering zou wel leuk zijn.

Dat het op een zaterdag is heeft niks met mijn werk te maken, ik kan zonder problemen diensten ruilen of vrij vragen. Bij de drie andere meetings die ik organiseer is er alledrie voorkeur geweest voor de zaterdag (net als oa de vorige meeting bij Balloo). Eentje is om het even en zit ik vrij ruim in aanmeldingen, die heb ik nu op de zondag staan om mensen die nooit op zaterdag kunnen een kans te geven. Voordeel van zaterdag is dat als het weer niet goed is je makkelijk kan zeggen we doen het een dag later, het is immers nog steeds winter, dus die kans is vrij groot. (en daarbij kunnen fotografen zondag alvast beginnen met nabewerken)

Dat het 23 februari was was, zoals ik al zei, ook over nagedacht. Namelijk weekend na een week vakantie, dus iedereen alle tijd om paardje klaar te maken en weet ik veel wat allemaal. Eind maart zou hem toch niet worden gezien andere meetings in de omgeving, fotografen zitten er ook niet op te wachten elk weekend een meeting te hebben, ze moeten ook nabewerken. Ongetwijfeld dat er bij meerdere meetings in een kleine omgeving (balloerveld is maar 10 km van Zeegse) dezelfde tussen zitten.

Ik geef jullie een optie over te zetten naar 2 maart en welgeteld een iemand heeft daar belang bij. De lijst voor 23 februari vind ik hartstikke mooi zo, dus we houden de datum op 23 februari (en nee, das niet eigen belang, ik ben 2 dagen eerder jarig dus wordt een druk weekend voor mij, maar dat geeft niet zolang het maar leuk is :D )

Oh, en nog even dit, nogmaals;
HijadelaLuna schreef:
Als iedereen gewoon zichzelf op de lijst zet? Volgorde is niet van belang, dat doen we op volgorde van aanmelding :) Er is plaats voor 12 fotografen en 8 modellen.

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:24

_Daniella schreef:
Citaat:

Fotografen
1. Sok
2. Elisaalovee
3. ...
4. Seven
6. KirstenVosje
7. Maysie ovb
8. WiancaR
9. _ Daniella
10. daniquexx

Modellen
1. Mira283
3. Heleen06
4. ina-1994
5. Royaltjuh
6. Noa_My

Ik ga er wel van uit dat de fotografen gekozen worden op volgorde van aanmelden en niet op deze volgorde?
Omdat er nu opnieuw genummerd wordt?

Voorkeur had voor mij meer voor de zondag gelegen overigens.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:11

Citaat:

Fotografen
1. Sok
2. Elisaalovee
3. ...
4. Seven
6. KirstenVosje
7. Maysie ovb
8. WiancaR
9. _ Daniella
10. daniquexx

Modellen
1. Mira283
3. Heleen06
4. ina-1994
5. Royaltjuh
6. Noa_My
8. Milan_lover

ina_1994

Re: Fotomeeting Noord Nederland Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:28

Zo nu hebben we als nog een heel mooi lijstje, toch?
Er zijn al 8 modellen, en nog 2 fotografen en we zijn compleet!
Nu dan nog hopen op mooi weer! :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:30

Precies :D

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:46

Fotografen
1. Sok
2. Elisaalovee
3. ...
4. Seven
6. KirstenVosje
7. Maysie ovb
8. WiancaR
9. _ Daniella
10. daniquexx

Modellen
1. Mira283
3. Heleen06
4. ina-1994
5. Royaltjuh
6. Noa_My
8. Milan_lover
9. Moniquex (graag samen met Royaltjuh op de foto ivb fokker/eigenaar, voorkeur middag ivb gezondheid)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:13

Je hoeft niet zo fel te reageren hoor. Ik weet niet waar jij commentaar ziet? Ik zie alleen maar VRAGEN.

Ik krijg voor de zaterdag in elk geval geen vrij dus ik meld mij af.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:21

Als je maar weet dat je mij hier niet mee hebt, enkel jezelf en misschien de modellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:26

Waar heb ik mezelf en modellen dan mee? Ik werk en KRIJG geen vrij. Genoeg fotografen op de reservelijst dus ook voor de modellen geen probleem. Als ik echt flauw wil doen meld ik me ook af voor die meeting die jij vanaf het begint organiseerd. En daar meld ik me toch niet af?

Ik vind dat jij behoorlijk kinderachtig reageerd eerlijk gezegd.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:41

modellen worden gekozen op volgorde van aanmelding of door de fotografen te laten stemmen?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:42

Ik zie wel degelijk conclusie's staan van derden, dat het in feb is omdat ik in maart geen tijd heb, dat voorkeur uit gaat naar maart. Ik geef een keuze, wordt niet op gereageerd. Ik kies voor een zaterdag, leg hierboven uit waarom, maar er wordt genoemd dat ik dat doe omdat hij mij beter uit zou komen en vervolgens moet iedereen die het liever op een zondag heeft het even laten weten. Ik zie dat als commentaar ja.

Ik vind mezelf niet fel, alleen direct en duidelijk.
Ik organiseer belangeloos (maar met plezier) een fotomeeting voor een twintigtal bokkers en wordt schijnbaar verwacht dat ik met iedere individu rekening ga houden. Dat is praktisch onmogelijk, dus begin ik ook gewoon niet aan. De meeting is zaterdag 23 februari. Punt. Als je dan niet kan, dat is jammer maar helaas. Als er niet genoeg mensen kunnen, dan gaan we wel verder kijken, maar voor alsnog ziet het daar niet naar uit.

Ik krijg van jou eerst een peptalk dat ik minder fel moet reageren (ben wel benieuwd hoe ik dan wel zou moeten reageren volgens jou) en vervolgens meld je af. Ongeacht of je wel of geen vrij kunt krijgen kwam dat op mij over als blijk van niet willen samenwerken oid. En vanuit daar reageer ik dat je mij hier niet mee hebt. Als jij flauw wilt doen en je voor die andere meeting ook af wilt melden is je eigen keuze.

Ik probeer er het beste van te maken voor de meeste mensen, bij alle meetings, enige wat ik hoop is dat dat gewaardeerd wordt en begrepen wanneer het niet precies gaat zoals jij wilt, het iedereen perfect naar de zin maken wil niet in een groep van dit formaat. Het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen, kortaf of boos te zijn, wel om duidelijk en direct te zijn.

set_elkol schreef:
modellen worden gekozen op volgorde van aanmelding of door de fotografen te laten stemmen?

Ik weet niet of TS daar al uitspraak over had gedaan, dat ga ik morgen bekijken. Zoniet; dan werk ik met stemmen door fotografen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:03

Ik heb gezegd dat ik dácht dat een zaterdag jou beter uit kwam met je werk, ik heb nergens de conclusie getrokken en gezegd dat dat zeker weten de reden is. Maar goed, als jij het wel zo wil zien, prima, ik zit daar niet mee. Ik weet wat ik gezegd heb.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:06

T is al goed Jorinda, vond je Pb daarna wel erg leuk. Ben niet boos ;)

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:22

ik heb mij als fotograaf aangemeld, ik zit nog maar net in dit topic, ik zou graag willen weten wat de locatie/ plaats van de meeting word :) het klinkt in ieder geval wel heel leuk !:D

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:25

Milan_lover schreef:
LIJST schreef:
Fotografen:
1. MarjoleinS
2. Kirsten | http://dkwfotografie.weebly.com/portfolio.html
3. Wendy | http://www.wendywijngaard.com
4. Kailey
5. _Daniella | http://www.dzfotografie.com
6. Sok | http://www.EvelynB.nl
7. Jacobeho |
8. Maysie ovb datum en modellen | https://www.facebook.com/MaysoonRashidPhotography
9. Krijtje
10. WiancaR ovb datum en locatie | http://www.malissaverhoef.nl <- in aanbouw
11. XNavant | http://anashaphotography.weebly.com/
12. Seven | http://marjolein6photography.weebly.com/
13. Magda_90 | http://www.makwafotos.nl
14. Coronalime | http://www.lindamara.nl
15. Elisaalovee | http://vmeijerr.wix.com/vevamoments
16. ismy | http://www.500px.com/froukjewilming
17. daniquexx

Paarden:
- Caspian | Fjord | Kan compleet los in de omgeving | Foto 1 Foto 2 | Jorinda
- Viva (Vivace Vrouwe) | KWPN | Stermerrie, Z1/Z2 Dressuur | Foto 1 Foto 2 | Royaltjuh
- Zorro | Haflinger | Vrijheidsdressuur, compleet los in de omgeving | Foto 1 Foto 2 Foto 3 | Elvi_Elisa
- Sterre | Haflinger | Erg fotogeniek, kan een beetje vrijheidsdressuur en enorm lekker showen | fotofoto
- Set Elkol | Arabier | mooi zijn :D/westernzadel/rengalop/voetje geven/showen | Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4| Set_Elkol
- Latruda | KWPN Tuiger | Mooi zijn, mooi compleet western tuig, Sabino | Foto 1 Foto 2 | Latruda
- Bling Bling | KWPN | Z-dressuur kan evt met stang&trens gereden worden | Foto 1 Foto 2 | renee_navaro
- Bright Investment | NRPS | Foto 1 Foto 2 | jes_sam
- Pippin | shetxappaloosa | schattig zijn | Foto 1 Foto 2 | Mira283
- Laura | Haflinger | B dressuur, kan alle 4 de voetjes geven heeft een rustig en meewerkend karakter | Foto 1 | Ina_1994
- Ina | Shetlander | Kan kusje & Voetje Kan ook los tussen schrik paaltjes. Oud dametje (25jaar) | Foto 1 | Ina_1994
- Eclips of a moon | in vol westernoptoming | Foto 1 Of Classy O Lena Lynx | in vol westernoptoming | Foto 1 of Strait QT Nike |in vol westernoptoming | Foto 1 | rina
- Wesley | Haflinger | Vrijheidsdressuur |Foto 1 Foto 2 Foto 3 | Mariekyy
- Amika | spierwitte duitse rijpony | trukendoos nog niet bekend, maar ze kan wel mooi zijn en eventueel samen met Lisanne (dochter) van 4. Foto's via PB te verkrijgen ivm dat ze zondag a.s. pas naar hier verhuist.
- Mondriaan | KWPN ruin | brave lieve ruin, scheve bles, wordt dressuurmatig gereden, is niet bang voor water, zonder zadel kan eventueel ook | Foto 1 - Foto 2 - Foto 3 | heleen06
- Josje. Echte naam zet ik niet neer, want is zo'n aparte naam en ivm met dat ik niet gegoogeld wil worden etc.. | Franse Draver merrie. Vos | Ze geeft hele aparte blikken soms. Ze heeft een bepaalde uitdrukking die typerend is voor haar.. Ze is heel braaf. Ik heb wel prikpaaltjes en lijn waarmee ik dan iets kan afzetten. Ze kan niet los. Ik heb een dressuuroptoming met haar. Foto 1 Foto 2 Foto 3
- Crockey | Kwpn | lief zijn | Noa_My :P Foto 1 Foto 2
- ismy/ paard Nicole| M1 dressuur | Aparte verschijning in haar uitgestrekte draf | http://i48.tinypic.com/66jdad.jpg |http://i45.tinypic.com/kehlxw.jpg
- ? | ? | ? | Foto Foto | Poco4ever
- Oliva | Welsh NWR keurmerrie M2 dressuur| Foto 1 Foto 2 | Moniquex
- Milan | Welsh K (80% Arabier) | Kan tuigloos rijden (tussen paaltjes) evt. met mooie jurk | Foto 1 Foto 2 | Milan_lover
- Razier | NRPS x Arabier | Kan knap poseren, hoogbenig en een paard met humor! |Foto 1 Foto 2 | Milan_lover
- Douwe | Shetlander | Kan compleet los, kleine VD-oefeningen, knotsgekke dingen, alles is mogelijk! | Foto 1 Foto 2 | Milan_lover

Nou, na eventjes zoeken, is dit geloof ik de meest recente lijst :P Mijn vader wil wel mee, dus kan ik mijn paardjes opgeven!

Er kan er ééntje per meeting mee :)

heleen06

Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:31

@ daniquexx: de locatie is het balloerveld, dat is in de buurt van Assen

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:54

Moniquex schreef:

Fotografen
1. Sok
2. Elisaalovee
3. ...
4. Seven
6. KirstenVosje
7. Maysie ovb
8. WiancaR
9. _ Daniella
10. daniquexx
11. Jacobeho

Modellen
1. Mira283
3. Heleen06
4. ina-1994
5. Royaltjuh
6. Noa_My
8. Milan_lover
9. Moniquex (graag samen met Royaltjuh op de foto ivb fokker/eigenaar, voorkeur middag ivb gezondheid)

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:58

Okee dankjewel ! :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 05:58

Okee? Het stemmen tussen 23 en 2 is weer van de baan omdat je je aangevallen voelt door een bepaalde post? :/ het stemmen had ik wel fijn gevonden, gezien de mening van de modellen en fotografen in mijn ogen meer telt dan de jouwe. En als het dan allemaal zoveel werk is en je perse waardering wilt, sta dan ook niet gelijk met je neus vooraan om de boel over te nemen terwijl er voldoende andere mensen zijn die het ook wel willen doen. Dus ja, ik vind dat je bijzonder fel reageert en ook bijzonder jammer dat je de mening van anderen niet meeneemt in je organisatie. Dit soort meetings zijn voor de gezelligheid en door alles in je eentje te bepalen ipv te overleggen zet je niet echt een positieve toon.

Ik hoop oprecht dat je er wat mee doet en niet weer alle adviezen en tips keihard negeert, want er zijn nu al mensen die door dit gedrag geen zin meer hebben om mee te gaan.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 06:20

En just FYI, zondag al beginnen met bewerken! Grapjas :D heb ook nog een leven naast bokt. Het gros van de fotografen stelt zeker 2 weken voor het nabewerken van foto's. Als ze er eerder zijn is dat natuurlijk fijn, maar dit zou geen standaard moeten zijn, zeker niet voor fotografen die ook nog betaalde shoots doen. Dus nee dankje, ik ga waarschijnlijk niet zondag al beginnen en ben 'bang' nog wel wat anderen met mij.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:30

Ik voel met niet aangevallen door een bepaalde post, ik heb het idee dat hier mensen min of meer boos zijn omdat ik niet met hun als individu rekening houdt.

Het stemmen is niet van de baan om mij, maar omdat de lijst van 23 februari al ruim voldoende is om de meeting door te laten gaan; we moeten al bijna aan een reservelijst gaan beginnen. Dus waarom veranderen? Jij en Jorinda zijn de enige die daar belang bij lijken te hebben.

Waar zie jij mij adviezen in de wind slaan? Enige wat ik heb gezien is opmerkingen over de datum en dag, en die sla ik idd in de wind. En waarom? Zoals ik al zei, omdat we een mooie lijst hebben.

Tips heb ik sws nog niet gezien. Jah, ik heb ze gekregen van Jorinda via een Pb, en daar is ook gewoon netjes voor bedankt.

Er zijn fotografen die wel hun voorkeur hebben uitgesproken om te meeten op een zaterdag zodat ze op zondag kunnen bewerken.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:37

ik zal even kijken of ik vervoer kan vinden, ik sta nu in deze lijst en daar ben ik blij om (stemmen nog afwachten natuurlijk), bij de andere meeting bij de Zeegserduinen in maart kan ik sowieso en hoop ik ook dat ik gekozen zal worden :D

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:17

*zucht.
Laat ook maar, komt duidelijk toch niet over, op wat voor manier het ook gebracht wordt.

Wat ik bedoelde duidelijk te maken is dat mensen het vervelend vinden dat je zo haantje de voorste bent op een meeting waar je in eerste instantie niks mee te maken hebt. Geef een ander ook een keer een kans.