Hebben jullie een reservelijst , ik heb ook nog een leuk paardje in de buurt staan
Bagheera_206
Geplaatst: 21-12-12 00:18
Tnx. Sorry...
--- edit
@Yvonne: Niet bedoeld voor jouw post.
renate85
Geplaatst: 21-12-12 01:06
Jeeeeeeeeeeeeeeeej leetje doet mee
Maar ff voor de duidelijkheid... het zijn nu dus 3 modellen voor die hele dag? Bennetje kan dus thuis blijven?? en moet ik opgeven voor een andere meeting? Of staat hij nog op een reserve lijst?
Misschien nog een tip, zag namelijk dat jullie bij de eerste meeting op de tweede parkeerplaats stonden die behoorlijk klein is met al die auto's en trailer's. Op de ee4rste parkeerplaats, direct links bij de ingang heb je een veel grotere parkeerplaats. Soms is die afgesloten door middel van een balk maar makkelijk te openen en heel handig voor ons die dag. Jullie willen trouwens ook niet weten waar die parkeerplaatsen in de Treek voor gebruikt worden
Ja, dat weet ik!! Verzamelplek voor mannelijke lovers toch? En ik zag idd ergens anders ook auto's staan...maar zag ook dat daar idd iets van een balk voor hing...mag je die dus gewoon weghalen?
Jah klopt Als die balk er ligt dan halen we die er gewoon even weg zodat wij er langs kunnen, leggen we hem daarna terug. Is toch mijn werkgebiedje dus geen probleem als er politie langs komt
Yvonnne, het spijt me maar er is geen plek meer, ik kan je wel op de reservelijst zetten. (:
Renate, de datum is 17 maart. Er gaan 6 modellen mee voor de hele dag. Alle modellen die het niet zijn geworden, komen op de reservelijst en dan als er een model uitvalt, gaan we weer stemmen op het model dat daaroor in de plek mag komen.
De tijplanning is nog niet rond, ik heb nml twee keer rond gevraagd hoelang we nodig hebben voor losgooien en rijden, en hoe we willen gaan rijden, dus ik kan dat nog niet inschatten.
Hier trouwens nog wat recente foto's van Bart het valt nog reuze mee met zijn wintervacht gelukkig, dus hoop dat t in maart weg is wordt wel wassen
En nog een oude van 1 sept
Zouden de fotografen het leuk vinden als ik in de oranje set kom zoals op de laatste foto? Of gewoon zwart tuig en een leuk gekleurd dekje (ik heb meerdere QHP pads; rood, oranje, blauw, roze)?