Fotomeeting paarden strand van Den Helder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:13

Losgooien is eigenlijk heel simpel, bij twijfel: niet doen.
Er zijn nl. altijd wel paarden bij die zo'n draadje niet als obstakel zien ;)
Maar je merkt op locatie wel of het kan of niet, sommige paarden reageren heftig op wind en golven, dan gewoon een nette longeerlijn eraan voor de "losgooi"foto's.
Als eigenaar voel je het vaak het beste aan of het kan of niet.
marymary2: als het makkelijk in je auto past, neem zoveel mogelijk mee zou ik zeggen :D
Inladen kost maar even, en dan "hebben we het maar", niet gebruiken kan altijd.

Dav: mooi overzichtje zo!
Ik kan alleen niet beloven de hele tijd iedereen te helpen, wil nl. ook zelf wel fotograferen en loop niet zo hard :+
Maar zo met z'n allen komen we er wel uit neem ik aan!

Is er daar waar we het strand op gaan, een zandpad of iets met steen? Als het zand is kunnen we dat toch ook wel voor duinfoto's gebruiken? Beetje improvisatie maakt veel goed :)

En voor degenen met een hippe telefoon: zorg voor verschillende (paarden)geluidjes! Werkt altijd nog prima voor de oortjes naar voren... :D (alhoewel, ook dolfijnen en schapen bleken te werken..)

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:10

_l_amanda_l_ schreef:
En voor degenen met een hippe telefoon: zorg voor verschillende (paarden)geluidjes! Werkt altijd nog prima voor de oortjes naar voren... :D (alhoewel, ook dolfijnen en schapen bleken te werken..)

Whaha goed idee

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 23:03

zo na enig stilzwijgen van mijn kant ivm behoorlijk ziek zijn geweest, nog wat vragen :o ik las ergens dat het de bedoeling is rijfotos te maken... in mijn geval is dit denk ik helemaal niet leuk :D waarom?! een fell is een loei sterke pony en is ook normaal dat er volwassenen op rijden net als op ijslanders. feit is dat pony lief 1.38 is, ik 1.74 en geen schattig poppetje :o dus het "plaatje" is er gewoon niet... ik zou het wel leuk vinden om ernaast wat fotos te maken ook met mijn dochter van 8. ik heb wel gedacht haar te laten rijden maar los op t strand durf ik niet ivm zijn kracht, longe kan maar hangt ervan af hoe leuk hij alles vind :D zal dr iig rijkleding aantrekken want stilstand kan zowiezo :j (wel mooie meid met kontlang haar, ze heeft ook mooie lange witte jurk dus wie weet als t niet te koud is... :+) iemand problemen mee?? :o

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 23:24

girlyggirl schreef:
zo na enig stilzwijgen van mijn kant ivm behoorlijk ziek zijn geweest, nog wat vragen :o ik las ergens dat het de bedoeling is rijfotos te maken... in mijn geval is dit denk ik helemaal niet leuk :D waarom?! een fell is een loei sterke pony en is ook normaal dat er volwassenen op rijden net als op ijslanders. feit is dat pony lief 1.38 is, ik 1.74 en geen schattig poppetje :o dus het "plaatje" is er gewoon niet... ik zou het wel leuk vinden om ernaast wat fotos te maken ook met mijn dochter van 8. ik heb wel gedacht haar te laten rijden maar los op t strand durf ik niet ivm zijn kracht, longe kan maar hangt ervan af hoe leuk hij alles vind :D zal dr iig rijkleding aantrekken want stilstand kan zowiezo :j (wel mooie meid met kontlang haar, ze heeft ook mooie lange witte jurk dus wie weet als t niet te koud is... :+) iemand problemen mee?? :o

Nee wat mij betreft niet als er niet echt kan worden gereden dan kan dat niet, dat is geen grote ramp hoor :)
Natuurlijk mag je je dochtertje ook meenemen!

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 10:40

girlyggirl schreef:

leuk toch! al moet ik zeggen dat ik je niet raar vindt staan op je paard. iedereen die vertsand van paarden heeft, ziet dat dit kan. Net als bij een ijslander, vindt ik het oom niet raar staan als er een volwassenen op zit. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

gupje

Re: Fotomeeting paarden strand van Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:40

Niet zeuren myrna,, je kan makkelijk prachtige foto's maken op rover!!!!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:09

heel lief van jullie hoor :D en echte pony mensen weten t ook wel maar ook al ben ik helemaal VOOR volwassenen op ponys, mooi is t niet :Y) en mary, je moest eens weten hoeveel comentaar ik om me heen hoor haha gelukkig heb ik een dikke huid ;) en ach ms spring ik in een gekke bui er zonder zadel nog wel even op :P *denkt meteen aan souplese waarmee dit gepaard zal gaan :o

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:37

De foto's zijn niet alleen voor de fotografen, maar ook voor jou! Ik zou het gewoon doen, straks heb je nooit rijfoto's van jezelf :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:59

Ik vind idd dat je het gewoon moet doen dan hoor, ik ben ook een echt ponymens en officieel volwassen ;)

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:02

nou we hebben nog even om erover na te denken haha

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:48

Ik zit met mijn bijna 1,80 ook op ijslanders. Ik kan het gevoel. :)
Zelf zou ik het gewoon,doen!
Beter later er op terug kijken van oei. Dan zoiets hebben van "wat als...."

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:49

Precies, als je het niks vindt dan doe je er niks mee, maar niet geschoten is altijd mis!

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:59

Nou Mirna zal ik er dan ook weer een keer op springen? :p ben je niet alleen op een poown :D

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:36

JessicaChico schreef:
Nou Mirna zal ik er dan ook weer een keer op springen? :p ben je niet alleen op een poown :D

nouja je had gezegd dat je m toch nog wilde gaan inrijden :P zou niet eens mistaan dat poppelijfje van jouw :j

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:37

Nou poppelijfje 8)7
Ben wel erg benieuwd hoe ze het weer doet na zolang!

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 12:15

Gaan we nou toch western foto's krijgen? :D :+

btw ik heb geen poppenlijfje....eerder modelletje dik trom :o
Hoop wel dat de streep die ik vorig najaar op m'n paard heb geschoren dan wat weg is,lijkt toch mooier. Ze loopt al met deken op maar verhaart nog niet zo hard...

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:18

Ach 3 maart duurt nog wel even hoor, grote kans dat je het dan iig wat minder ziet :)

gupje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:20

Ja jes ga het gewoon doen! Dat mis staat echt niet! Je hebt prachtfiguurtje! Vas is al onwijs aan het verharen joepie...

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:16

Neejoh Renee gekkie , absoluut niet!!

Mensen ik zat te bedenken, als deze meeting slaagt, zijn er dan mensen in voor een 2e meeting? Den Helder / Julianadorp heeft hele mooie bollenvelden in het voorjaar. Vanaf de Kanoroute heb je al een mooie achtergrond en misschien valt er wat te regelen met een boer? : :D

marymary2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:42

JessicaChico schreef:

Mensen ik zat te bedenken, als deze meeting slaagt, zijn er dan mensen in voor een 2e meeting? Den Helder / Julianadorp heeft hele mooie bollenvelden in het voorjaar. Vanaf de Kanoroute heb je al een mooie achtergrond en misschien valt er wat te regelen met een boer? : :D

ja hoor ben ik voor in, idd heel mooi langs de kanoroute, als de bollen in bloei staan.

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:17

JessicaChico schreef:

Lijkt me leuk! Moet dan alleen weer vervoer zien te regelen maar dan heb ik er wel zin in.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:18

leuk jessica maar dat zal idd vanaf de kanoroute moeten, echt geen boer die jij zo gek krijgt met een paar paarden tussen zn bollen te staan haha

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:22

Ik zou dan alleen wel graag met mijn fjord mee willen doen als dat kan :o

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:25

en ik met mn whelsje :j of beide :P

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:34

Ik ga dan niet nog een keer als fotograaf, heb dan liever weer andere paarden voor de lens namelijk.
Maar er zijn er misschien die dat wel willen, zie dat er nog geen fotografen hebben geantwoord op die vraag :)