maar die is anderhalf jaar geleden...

Ondertussen ziet het er een stuk beter uit! (normaal zit ik niet zo naar voren hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_hetty schreef:pietiedecy, Volgens mij ken ik jou ergens van... ik zou alleen even niet weten waarvan. maar je komt me zo bekent voor! en vooral in combi met je paard!
pietiedecy schreef:nicole_hetty schreef:pietiedecy, Volgens mij ken ik jou ergens van... ik zou alleen even niet weten waarvan. maar je komt me zo bekent voor! en vooral in combi met je paard!
haha, wat grappig! rij je ook wedstrijden? misschien een keer tegen gekomen op concours? anders zou ik niet weten.. ik woon in Wolsum (bolsward) dus niet echt dicht bij jou..
pietiedecy schreef:Kaus schreef:Die van mij is vooral goed in showen![]()
die van mij ook! vooral op ander terrein, als het spannend is :} dan begint 'ie te knorren, staart erop en daar gaat ie!
pietiedecy schreef:Kaus schreef:Die van mij is vooral goed in showen![]()
die van mij ook! vooral op ander terrein, als het spannend is :} dan begint 'ie te knorren, staart erop en daar gaat ie!
pietiedecy schreef:nicole_hetty schreef:nee alleen onderlinge tot nu toe. ik zou het echt niet weten. maar je komt me zo bekend voor!
idd ook niet echt in de buurt.
waar rijd jij zoal wedstrijden?
umh, franeker / koudum / cornwerd / arum / sneek, die richting..
nicole_hetty schreef:pietiedecy, dat is allemaal nogal uit mijn richting... dan zou ik het echt niet weten! ( nu ken ik mijzelf en ga ik hier de hele nacht over nadenken wat het wel kan zijn haha)