Fotomeeting Dwingelderveld 20.04.2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Re: Fotomeeting Dwingelderveld 20.04.2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:47

Als ik mee moet nemen hoor ik het wel :D
Mijn paaltjes zijn trouwens niet hoog, 1 meter.
Ik heb denk ik ongeveer 150/200 m lint.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 19:39

finnens schreef:
Ik heb wel paaltjes en draad! :)
Als je niet het goeie nummer van de boswachter (Ruinen) heb heb ik hem anders nog wel, hij heeft het zelf gemaild namenlijk :P

een mailadres zou eigenlijk nog beter zijn. Zou je me de gegevens willen PB,'en? Wel boswachter vh veld toch? Niet vd boswachterij... Heb trouwens ook n vast nummer via de mail gekregen, weet uit mn hoofd niet van wie...

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:06

Ik kom natuurlijk met een vrijwel lege trailer en kan dus ook wat extra dingen meenemen.
We hebben sowieso een mobiele douche in de trailer, zodat er eventuele vlekjes weggewerkt kunnen worden ;)
En we kunnen drinkwater meenemen voor de paarden.

Nog wensen voor andere dingen?

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:07

Paaltjes van een meter hoog: daar gaat mijn Mac van 84 cm natuurlijk onderdoor ;)
Draad zal voor hem lager moeten. Mss een tip om bij het losgooien hem als eerste te doen en daarna de draad op te hogen?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:20

nadita schreef:
Paaltjes van een meter hoog: daar gaat mijn Mac van 84 cm natuurlijk onderdoor ;)
Draad zal voor hem lager moeten. Mss een tip om bij het losgooien hem als eerste te doen en daarna de draad op te hogen?

Ik heb ook van die dingetjes die je op die paaltjes kunt klikken. die kunnen op elke hoogte geklikt worden.

HijadelaLuna, Ik heb ook gemailt maar hij reageerd daar niet op. Ik kreeg alleen het telefoon nummer gemailt.
Ik heb het nummer van de boswachter v Ruinen gekregen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 06:04

Ik dacht vannacht slim te zijn door alle Pb's omtrent fotomeetings in een map te zetten. Erg handig, totdat je die map klaar hebt, hem wilt hernoemen en hem vervolgens verwijdert... :o :+ Voortaan maar eerder gaan slapen :D

Maargoed, iedereen heeft dus een Pb gekregen om nogmaals de aanwezigheid te bevestigen en zodat ik de telefoonnummers straks allemaal heb. Ik heb ook een schema mee gezonden, die plaats ik hier ook even.

Afbeelding

PS voor de meeting in Zeegse (zo 28.04) zijn we nog op zoek naar een model! Dus als je iemand weet? Let me know!

mariadaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:28

ik kom wel maar ik snap niet wat ik nou met de telefoonnummers moet doen... kan iemand het mij uitleggen?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 13:30

Gewoon Pb terug sturen naar mij :) En daarin je telefoonnummer :)

mariadaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:33

ohh oke ahahaah doe ik nu.. ik kom sowieso! ik heb er zin in :)

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:07

Het is voor mij helaas ook verstandiger om me af te melden.. -O-

Ik zit in het examenjaar, en heb het daardoor 'iets' drukker dan verwacht. Daardoor kom ik (o.a.) gewoon niet toe aan het nabewerken van de foto's, waardoor de modellen erg lang moeten wachten op de foto's. Dat vind ik gewoon vervelend. Ik heb op het moment nog heel wat achterstallig school en 'foto'werk, daar moet ik me eerst maar even op richten. Ik vind het erg jammer, er gaan leuke modellen mee, maar ik denk dat het toch verstandiger is om me hier af te melden.

Allemaal alvast heel veel plezier op de meeting!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 00:45

*UPDATE*

Momenteel heb ik van een model nog geen bevestiging, ze heeft nogmaals Pb gehad, als hierop niet wordt gereageerd als hij is gelezen ga ik de eerste reserve benaderen. Ik heb van drie fotografen zekerheid dat ze gaan komen, drie is nog twijfel en eentje heeft ook nogmaals Pb gehad omdat ik niks hoor.

Aantal fotografen is dus erg twijfelachtig. Voor mijzelf is het een kleine moeite om op de locatie te komen, maar ik snap als er modellen afhaken vanwege een klein aantal fotografen. Ik ga er alles aan te doen om dit te voorkomen (advertentie boktmarkt, facebook, topics waar ik mensen zou kunnen vinden link plaatsen), maar kan wat dat betreft dus niet zoveel garanderen momenteel :o Ik hoor graag van de modellen hoeveel fotografen ze willen hebben voordat ze het de moeite vinden om te komen.

Zoals jullie weten ben ik ongeveer van het kastje naar de muur gestuurd, eerste tussen organisatie's, daarna moest er behoorlijk geheimzinnig gedaan worden over wie nou moest beslissen of we wel of niet van de paden zouden mogen en een paddockje uitzetten. Uiteindelijk was ik aan de mail met een meneer die een in ieder geval gewoon antwoordde. Hij zei dat omdat het broedseizoen is liever zag dat we een andere datum uitkozen, waarop ik antwoordde dat met een groep als deze de locatie verplaatsen makkelijker is als de tijd en dat als we beloofden rustig en netjes te zijn én in de buurt van de paden te blijven misschien toch welkom waren. Hierop heb ik nog steeds geen reactie gehad, betwijfel of deze nog gaat komen. In ieder geval heb ik geen zin meer om erop te wachten of verder nog moeite te doen. Volgende fotomeetings zullen sowieso niet meer vanuit mij op dit gedeelte vh veld zijn (gelukkig is t veld erg groot).

Ik ben gaan brainstormen op andere mooie plekjes daar in de buurt, omdat ik een jong paard heb en haar moeder 3 jaar terug overleden is was ik al 2,5 jaar niet echt verder het veld op geweest, maar ik herinnerde me een plekje waar ik dus vandaag naar toe ben gelopen en mij prima geschikt lijkt als locatie.

Let niet op mijn gezwets :+

Als je op de kaart kijkt ziet dit er zo uit
https://maps.google.nl/maps?saddr=Witte ... =prev&z=15

Locatie A is waar we eerst zouden verzamelen en het veld oplopen. Locatie B is waar ik nu heen wil, klein stukje de andere kant op dus. Als adres kan je opgeven Witteveen 11 te Ruinen, dit is het eerste huis voorbij de locatie. Meesten van jullie zullen aankomen via de Benderse, dan moet je links Witteveen in slaan, in een bocht naar links links aanhouden, rechtdoor is namelijk de camping op.

Parkeren
We zullen voor de foto's het pas Anserdennen in slaan, dit is een ruiterpad. Aan de overkant van de weg zit een parkeerplaats. Echter is deze vrij klein en kan je er zeker geen trailers op kwijt.

Daarom wil ik vragen of de modellen willen parkeren bij locatie B, op de grote parkeerplaats. Uiteraard is laden en lossen mogelijk op het andere pad, weg is erg rustig en breed genoeg, lopend naar de locatie is ook mogelijk, maar dan ben je wel 15 min onderweg. Misschien is het handig als er een fotograaf ook naar locatie B rijdt, eventuele spullen voor de modellen in de auto neemt en vervolgens parkeert bij A. Een kruiwagen om spullen te vervoeren kan ook erg handig zijn!

Losgooifoto's
De locatie waar we heen zijn zijn paden, geen zandverstuiving oid, die kan ik jullie helaas niet bieden. Op het kaartje is vlakbij de locatie, naast de camping en weg, wel een kleine zandverstuiving te zien. Hij is niet groot, maar ik acht hem wel geschikt.

Graag hoor ik of jullie je hierin kunnen vinden. Bevestiging als je het gelezen hebt door ff iets te posten zou ik ook op prijs stellen!

Ik heb die ochtend dus zelf een paardje mee, maar ook een helpende hand (met auto *D ), ik wil paardje thuis droppen na de ochtend en dan heb ik in de middag zelf mn handen vrij. Zoals het er nu uitziet neem ik de fiets mee dus is het te doen qua tijd om haar thuis te brengen, paardje woont maar 3 km van de locatie af.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 01:02

De universiteit heeft de examentraining gecancelled en nu baal ik dus van mijn afmelding :\ Maar als je nog een model nodig bent, let me know ;)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 01:02

Zou je niet mee willen als fotograaf? O:)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 01:05

Mijn camera is niet helemaal oké meer, en een hele dag in de kou zitten is voor mij eigenlijk helemaal not done meer, dus sorry :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 01:07

In de kou? Mag toch hopen dat het 20 april niet koud meer is :o Dusse, als niet helemaal OK niet betekent onbruikbaar? :o O:)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 01:11

Naja, mijn gewrichten protesteren al snel :')
En niet oké als in, ik spaar hem liever voor betaalde shoots, ik loop op het moment helemaal over in het beeldmateriaal :')

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 01:17

Jammer -O- Model sta je genoteerd, maar wel onderaan de reservelijst...

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:30

Als ik een kwartier moet lopen naar de fotoplaats, dan haak ik af. Wil mijn trailer, met spullen die ik nodig zal hebben, in de buurt hebben.
Daarbij moet ik kunnen gaan zitten, heb nl een dubbele hernia.
Sorry.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 08:41

Kom je alleen met de trailer of komt er iemand mee?

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 09:12

Voor mij geld hetzelfde wil graag dat er bij Lokatie niet al te ver lopen geparkeerd kan worden, want wemoeten ook nog wel even door de rimboe etc struinen om bij de leukste plekje te staan en dat is al heftig genoeg voor me, maar dan liever niet met nog een kwartier extra lopen(waarvan we ook nog niet eens weten hoe het paardje reageerd) ook hier lichamelijke poblemen ;)
En hoeveel en welke fotografen gaan mee?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 09:19

HijadelaLuna schreef:
*UPDATE*

Momenteel heb ik van een model nog geen bevestiging, ze heeft nogmaals Pb gehad, als hierop niet wordt gereageerd als hij is gelezen ga ik de eerste reserve benaderen. Ik heb van drie fotografen zekerheid dat ze gaan komen, drie is nog twijfel en eentje heeft ook nogmaals Pb gehad omdat ik niks hoor.

Aantal fotografen is dus erg twijfelachtig. Voor mijzelf is het een kleine moeite om op de locatie te komen, maar ik snap als er modellen afhaken vanwege een klein aantal fotografen. Ik ga er alles aan te doen om dit te voorkomen (advertentie boktmarkt, facebook, topics waar ik mensen zou kunnen vinden link plaatsen), maar kan wat dat betreft dus niet zoveel garanderen momenteel :o Ik hoor graag van de modellen hoeveel fotografen ze willen hebben voordat ze het de moeite vinden om te komen.

Zoals ik al zei kan er best uitgestapt en uitgeladen worden bij het begin vh zandpad, je mag de trailer van mij daar ook langs de weg laten staan, maar das op eigen risico, het pas gewoon niet op dat parkeerplaatsje. Ik kan geen parkeerplaats verplaatsen, de andere locatie die ik in gedachte had was net zo ver lopen. Het is in Nederland min of meer normaal dat je even moet lopen van een parkeerplaats van een natuurgebied. Er zijn locatie's waar dit nog een stuk verder is.... We kunnen een stukje afsnijden via een voetpad, dan is het 800 meter lopen naar de plek vanaf de grote parkeerplaats, ongeveer 10 minuutjes dus. Meer kan ik echt niet voor jullie doen...

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 10:58

Ik heb Vrij
Dus ik kom wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 11:44

Ik ga er voor nu nog steeds van uit dat ik kom!

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:22

Lotte, je mag mij wel van de reservelijst van modellen afhalen. :)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:26

Ik wil heel graag komen, maar heb last van een flesweigeraar.... -O-
Ik denk dat het daarom verstandiger is om af te zeggen. Ik kan namelijk wel komen. Maar als mijn dochter echt weigert te drinken dan moet ik naar huis. Kan dus niet beloven hoe lang ik er ben.
Ik vind het dan eerlijker om iemand van de reservefotografen te laten komen.

Ik baal ontzettend, want dit al meeting 3 die ik moet laten schieten.... Nog 2 maandjes dan mag ze ook een fruithapje en kan mama 's middags eens weg :')