Mijn paaltjes zijn trouwens niet hoog, 1 meter.
Ik heb denk ik ongeveer 150/200 m lint.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Ik heb wel paaltjes en draad!
Als je niet het goeie nummer van de boswachter (Ruinen) heb heb ik hem anders nog wel, hij heeft het zelf gemaild namenlijk
nadita schreef:Paaltjes van een meter hoog: daar gaat mijn Mac van 84 cm natuurlijk onderdoor![]()
Draad zal voor hem lager moeten. Mss een tip om bij het losgooien hem als eerste te doen en daarna de draad op te hogen?
HijadelaLuna schreef:*UPDATE*
Momenteel heb ik van een model nog geen bevestiging, ze heeft nogmaals Pb gehad, als hierop niet wordt gereageerd als hij is gelezen ga ik de eerste reserve benaderen. Ik heb van drie fotografen zekerheid dat ze gaan komen, drie is nog twijfel en eentje heeft ook nogmaals Pb gehad omdat ik niks hoor.
Aantal fotografen is dus erg twijfelachtig. Voor mijzelf is het een kleine moeite om op de locatie te komen, maar ik snap als er modellen afhaken vanwege een klein aantal fotografen. Ik ga er alles aan te doen om dit te voorkomen (advertentie boktmarkt, facebook, topics waar ik mensen zou kunnen vinden link plaatsen), maar kan wat dat betreft dus niet zoveel garanderen momenteelIk hoor graag van de modellen hoeveel fotografen ze willen hebben voordat ze het de moeite vinden om te komen.