Ben ik ook blij mee haha, Thanx! Helaas mag hij niet mee....
Volgende keer beter!
Ja, jammer...
Fantabulouss
Geplaatst: 09-12-12 23:57
devon04 schreef:
Volgende keer beter!
Volgende keer gewoon alleen Dazzler opgeven
Fantabulouss
Geplaatst: 09-12-12 23:58
De reservemodellen voor de reservelijst kwam trouwens niet zo'n duidelijke uitslag uit, dus daar ga ik de fotografen nog een keer over laten stemmen, maar dat komt later nog wel
devon04
Geplaatst: 10-12-12 00:00
Fantabulouss schreef:
devon04 schreef:
Volgende keer beter!
Volgende keer gewoon alleen Dazzler opgeven
Hij kan het hebben, zijn ego is groot genoeg....
lovey_ou
Geplaatst: 10-12-12 00:00
Leuke diverse lijst! Gefeliciteerd modellen!
Fantabulouss
Geplaatst: 10-12-12 00:02
lovey_ou schreef:
Leuke diverse lijst! Gefeliciteerd modellen!
Jahé! ik begin er al helemaal zin in te krijgen! Heb jij trouwens nog ergens je portfolio online staan dat we die nog in de lijst van fotografen kunnen zetten?
Jahé! ik begin er al helemaal zin in te krijgen! Heb jij trouwens nog ergens je portfolio online staan dat we die nog in de lijst van fotografen kunnen zetten?
Zeker een leuke lijst! Nu duimen voor een prachtige voorjaarsdag. Ik heb er zin in! Overigens vannacht gedroomd dat ik Reynir had losgelaten en dat hij er in volle galop vandoor ging... leverde wel mooi plaatjes op
Ik was er zaterdag nog, gewandeld met de ponnies, er zijn plaatsen zat voor mooi foto's!
Honeys
Geplaatst: 10-12-12 10:12
Gefeliciteerd modellen ! Jammer dat m'n knappe Ur niet gekozen is, maar ik was zowieso al een shoot van plan met hem in het voorjaar. Dus het komt wel goed.
Reserve modellen: 9. Goldy (bokker: Lailapri) *foto* 10. Fitzview Dazzler (bokker: devon04) *foto* 11. Belle (geen bokker, eigenaresse: Thyra)*foto1**foto2**foto3* 12. Delano (bokker: Lailapri) *foto* 13. Daninka (bokker: Lailapri) *foto* 14. Rijsa (bokker: Rijsa) *foto* 15. Lando (bokker: Mariettjj) *foto* **Reservelijst is opgesteld aan de hand van de top 7 stemmen die de fotografen hebben doorgegeven** **De overige modellen die niet op de lijst of reservelijst staan hebben helaas geen stemmen van de fotografen ontvangen**
Regels: - Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst. - Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk. - Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf - Modellen geven door het meedoen aan de meeting de fotograaf toestemming om foto's te plaatsen op zijn/haar website en/of portfolio
Leuke lijst! Als ik niet met een model kom, zal ik dan kijken of ik met een pan soep kan komen. Iemand die dan broodjes mee neemt? Van de week filmpje gemaakt van Danika en Delano in de sneeuw: http://www.youtube.com/watch?v=bBRbt9bzJ0Q
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 10-12-12 21:45
Leuke lijst modellen Leuk fimpje Mandy van Delano en Danika in de sneeuw.
Fantabulouss
Geplaatst: 10-12-12 22:28
lailapri schreef:
Leuke lijst! Als ik niet met een model kom, zal ik dan kijken of ik met een pan soep kan komen. Iemand die dan broodjes mee neemt?
Een pan soep is altijd welkom natuurlijk maar 't is verder de bedoeling dat de deelnemers zelf hun broodjes meenemen