Jammer. We hadden het ookals sneeuwshoot kunnen doen ? En dan voor waar het topic voor open staat de meeting op een andere dag en dat het dan inderdaad als van ouds is ?
Ik hou het in de gaten voor de nieuwe datum. In de krokusvakantie kan ik niet want dan ben ik met vakantie. Voor de rest hoop ik wat te kunnen regelen .
Het lijkt me makkelijk als iedereen bij naam zijn boktnaam invult, en bij opmerking bij datums even aangeeft als diegene op de reserve lijst staat. Als de link niet werkt graag even laten weten, dan heb ik nog een andere link
Edit: bij mail moet je een eigen adres invullen, hierna krijg je een bevestigingsmail om de prikker te kunnen invullen. En er staat georganiseerd door katja, dat komt alleen omdat dat mijn accountnaam op datumprikker is, ts is de organisator!
Ik kom hoogst ws mee als Jolmer20 meegaat, maar dat is altijd even kijken aangezien we niet bepaald bij elkaar om de hoek wonen. En ik ben gewoon een hulpje.
Zo ik heb hem net ingevuld! ik zou dan in principe wel kunnen wat opbouwschema betreft, maar ik twijfel nog of het wel verstandig is qua traillerrit en stress, maar dat kan ik later pas inschatten