Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EquiPhoto schreef:Ik zit hier echt te trillen op mn stoel, ik kan echt niet tegen ruzie
Chaos schreef:.... of dat jij de verplichting hebt verantwoording af te leggen over een keuze die je maakt.
.
Chaos schreef:Ja maar als de modellen tegen vallen is dat jammer.
Ik ben een hele tijd geleden naar een meeting geweest waar ik 0 mooie foto's aan over hield.
Ja één die wel heel tof was, maar nog niet helemaal mooi van kwaliteit. Hoe denk je dat ik dan baal?
En mij kost het alleen maar geld. Jij kunt nog geld ontvangen aan nabestellingen.
Mossel schreef:Maak je je er verder nou maar niet zo druk om, je hebt het nu gewoon verkeerd geformuleerd. Foutje kan gebeuren. Zenn, chill vanavond lekker pitten en er komt vast nog wel een posbank meeting
Mossel schreef:Chaos schreef:Ja maar als de modellen tegen vallen is dat jammer.
Ik ben een hele tijd geleden naar een meeting geweest waar ik 0 mooie foto's aan over hield.
Ja één die wel heel tof was, maar nog niet helemaal mooi van kwaliteit. Hoe denk je dat ik dan baal?
En mij kost het alleen maar geld. Jij kunt nog geld ontvangen aan nabestellingen.
WElke dan?