Fotografiemeeting Posbank November/December

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Re: Fotografiemeeting Posbank November/December

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:36

Dan lijkt het me dat je ook niet kan oordelen of het terrecht is of niet dat ik mij "zomaar" af meld.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:37

EquiPhoto schreef:
Ik zit hier echt te trillen op mn stoel, ik kan echt niet tegen ruzie :')

Lieve Jill.
Mag ik Jill zeggen?
Je bent van harte welkom.
Ik vind je foto's zo mooi en ik mis je nu al 2x en dat vind ik echt heel jammer om die rede.
Ik ben helemaal niet boos op je. Net wel even. Maar toen heb ik een heel verhaal getypt en toen was de boosheid ook over.
Maar het is niet mijn bedoeling dat je niet kan slapen of er een naar gevoel aan over houd.
Als ik teleur gesteld of boos ben reageer ik soms wat harder dan nodig.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:37

EquiPhoto schreef:
Dan lijkt het me dat je ook niet kan oordelen of het terrecht is of niet dat ik mij "zomaar" af meld.

Kan ik ook niet over oordelen, maar zoals ik zelf al aangaf en ik net ook al zei, heb je het er een beetje knullig neergezet omdat de rest van paarden de moeite niet waar vindt.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:38

Dat was ook mijn rede overigens. Ik vind niet dat ik recht heb op inzage in je privé leven of dat jij de verplichting hebt verantwoording af te leggen over een keuze die je maakt.

Maar ik vond wel dat ik er over op mocht reageren.
Als dat té was spijt me dat.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:41

Ik blijf erbij, de hoofdreden dat ik me aanmeld voor meetings is dat je veel verschillende paarden voor de lens krijgt, dan zit er vaak wel wat leuks tussen voor je portfolio.
Daarnaast natuurlijk de gezelligheid, de uitdaging van "minder knappe" paarden op de foto zetten enzovoorts enzovoorts.
-----------------------------------------------------------
Zo niet: jammer dan, afspraak is afspraak en dan meld je je geen dag van te voren af. Want de modellen waren al langere tijd bekend, dus dat wist ik al lang van te voren

Overigens zijn er op deze meeting geen "minder knappe paarden" ze spreken mij gewoon niet aan op de foto's die ik heb gezien. Kan in het echt ook heel anders zijn.

Ik heb het gewoon dom verwoord, weer wat geleerd. Maar mijn god, dit had ik echt niet verwacht. Ik meld me namelijk echt niet zo snel af voor een meeting, ik verheug me er juist altijd op!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:43

Chaos schreef:
.... of dat jij de verplichting hebt verantwoording af te leggen over een keuze die je maakt.

.

Nouja dat idee heb ik dus wel, want anders krijg je een ontploffing.

Maar volgende keer als ik weer een Posbank meeting heb en ik moet me afmelden (rust toch een vloek op de Posbank meetings) zeg ik wel niks. Stuur ik Marjo een PBtje, plaatst die het in het topic en je hoort er helemaal niks over :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:44

Ja maar als de modellen tegen vallen is dat jammer.

Ik ben een hele tijd geleden naar een meeting geweest waar ik 0 mooie foto's aan over hield.
Ja één die wel heel tof was, maar nog niet helemaal mooi van kwaliteit. Hoe denk je dat ik dan baal?

En mij kost het alleen maar geld. Jij kunt nog geld ontvangen aan nabestellingen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:44

Maak je je er verder nou maar niet zo druk om, je hebt het nu gewoon verkeerd geformuleerd. Foutje kan gebeuren. Zenn, chill vanavond lekker pitten en er komt vast nog wel een posbank meeting

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:45

Chaos schreef:

Ik ben een hele tijd geleden naar een meeting geweest waar ik 0 mooie foto's aan over hield.
Ja één die wel heel tof was, maar nog niet helemaal mooi van kwaliteit. Hoe denk je dat ik dan baal?

En mij kost het alleen maar geld. Jij kunt nog geld ontvangen aan nabestellingen.

WElke dan?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:46

Kende ik jou niet jonguh.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:46

:P

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:47

Nou voor het geld kom ik niet naar een meeting :+ Dan kan ik beter een dagje gaan werken. Dat is wel geld wat ik misloop overigens, want ik vraag gewoon vrij vanwege een meeting. Anders stond ik morgen gewoon op de zaak en had ik aan het einde van de avond toch geld in het laatje.
In dat opzicht kost een meeting mij ook geld, en wat dacht je van de camera? Die heeft helaas niet het eeuwige leven, op een meeting klik ik al snel 1000 plaatjes (zal dat morgen niet zo zijn, niet zoveel modellen) maar met 100.000 kliks is je camera echt wel aan vervanging toe (aka 1500 euro)

Maargoed, geld is echt het probleem niet. Ik vraag overigens (nog) niet eens geld voor een privéfotoshoot :=

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:47

Ohh jonguh :P :+

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:48

Mossel schreef:
Maak je je er verder nou maar niet zo druk om, je hebt het nu gewoon verkeerd geformuleerd. Foutje kan gebeuren. Zenn, chill vanavond lekker pitten en er komt vast nog wel een posbank meeting

Nee snap ik. Maar het feit dat mensen dus al zo'n beeld over me hadden staat me gewoon niet aan. Zo bén ik gewoon echt niet :+

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:49

Ja daar kan ik nu nog niet over oordelen :+

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:50

Mossel schreef:
Chaos schreef:

WElke dan?

Inderdaad welke was dat?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:52

Tis echt gewoon domme pech. 2x over toevallig met jullie. Echt. Ik kan er niks anders van maken. Ik hoop dat ik het morgen goed kan maken, ik zal Marjolijn een berichtje sturen. :j

MAAR; mijn eerdere planning was wel om gelijk na de meeting de meeste foto's af te hebben, dat kan écht niet. Want ik MOET aan school werken omdat ik dus voor privé redenen vandaag daar geen tijd voor heb gehad.

En dat ga ik nu ook doen. :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:52

Don't worry, is echt al paar jaar geleden. En daar waren geen fotografen bij die zich nu aangesproken moeten voelen want dan had ik het hier niet geplaatst! :))

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:53

Ik ben aankomende week toch op vakantie, dus ik mis niks :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:54

Ik heb ook engelen geduld. :P

Wacht nu nog op foto's van een meeting in de zomer, hahahahahaha.

En ik moet ook nog een week wachten op mijn foto's van Mossel dus mij maakt niet uit als langer duurt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:54

Mossel schreef:

Hou eens op met jaloers maken :o

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:55

Chaos schreef:
Ik heb ook engelen geduld. :P

Wacht nu nog op foto's van een meeting in de zomer, hahahahahaha.

En ik moet ook nog een week wachten op mijn foto's van Mossel dus mij maakt niet uit als langer duurt.

En je denkt dat die nog komen :oo

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:55

Nee hoor. Nadat PBs gelezen waren maar niet beantwoord was het wel duidelijk. :') :P

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:00

saskiakefie schreef:
Mossel schreef:

Hou eens op met jaloers maken :o

:(:) Ik ga niet naar een warm land hoor :+

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:00

Ik zeg ook alvast dat mijn fotos wel even opzich laten wachten.
Heb sinds kort een studio en echt super veel klanten.
Ben al 2 weken elke dag minimaal 4/5uur aan het bewerken :=
Ik probeer zo snel mogelijk alles af te krijgen, ben ook wel blij met 3 modellen eerlijk gezegd :p
Sowieso blijf ik in het topic posten hoe het met de foto's er voor staat zodat de modellen wel weten waar ze aan toe zijn :)