Fotomeeting "Barendrecht"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tristan

Re: Fotomeeting "Barendrecht"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 20:36

Zo ver van de berg ligt thermen niet hoor :P een hele gemakkelijke weg zelfs.

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 20:40

Attitude schreef:
anjalover schreef:
Voor ons (saabine) is de berg ook te ver om heen te rijden.
Hier heb je trouwens ook niet echt een parkeerplaats.

Jawel hoor, er ligt een parkeerplaats naast. Bij de Carnisse Grienden. ;)

Ik dacht zelf altijd dat dit niet dicht gelegen bij elkaar lag maar kan het natuurlijk fout hebben haha. :)

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 20:45

Ja er is daar inderdaad een parkeerplaats bij carnisse grienden maar aangezien Iris deze meeting organiseert vind ik wel dat het goed bereikbaar voor haar moet zijn en ze staat op de Noldijk.

Dat is best een eind rijden naar de berg en we hadden eigenlijk gepland Oude maas (Omgeving pannenkoekenhuis) En een eindje verder rijden voor 1 keer is goed te doen hoor, gewoon op tijd vertrekken en lekker rustig stappen. Ik ben vorige keer ook 5 uur weggeweest :P

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 20:56

anjalover schreef:
Ik dacht zelf altijd dat dit niet dicht gelegen bij elkaar lag maar kan het natuurlijk fout hebben haha. :)

Afbeelding

oranje is parkeerplaats, rood is de berg.

saabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:12

De berg is toch echt te ver voor ons.. ;)
Dat is toch meer dan dubbele tijd om erheen te rijden en dan ook weer terug.. vind ik een beetje te veel ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:24

Ik vind alles best als ik maar niet teveel door bijvoorbeeld mul zand hoef te lopen.. heb veel last van mijn gewrichten nu de herfst aan is gebroken.. fotograferen vergt al genoeg van mijn gewrichten ;)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:25

Komt goed dees, dat doe ik ook niet met mijn enkels. Maar dit gebied is voornamelijk gras

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:28

LynnDenise schreef:
Komt goed dees, dat doe ik ook niet met mijn enkels. Maar dit gebied is voornamelijk gras

Top Lynn.. :) morgen lopen we lekker over gewone paden ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:36

Het maakt mij niet uit, maar nu hebben we net alles besproken - en dan gaan we weer alles veranderen? x'D Confusing!

Daarnaast, westernoutfit voor wedstrijden valt reuze mee. Het hele knotten voor dressuurpaarden lijkt me veel lastiger.
En ik kan er over mee praten omdat ik zelf reining heb gereden en vaak zat heb gegroomd :P
Nee, bedoel het niet negatief, maar dan had je ook van te voren kunnen melden dat je graag de middag
ploeg ingedeeld had willen worden, toch? Mijn excuses als je dit had aangegeven.

Het maakt mij iig niet uit waar ik naar toe moet.
En prikpaaltjes? Dat klinkt opzich wel gaaf .... :3

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:57

Ik twijfel nog of ik kom. Heb genoeg te doen en zie dat ik weer een volle dag kwijt zou zijn aan deze meeting. Ik laat het van de week even weten.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 07:00

Je kan er ook voor kiezen om een dagdeel te komen Goof, als dat je over de streep trekt ;)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 08:45

xDenies schreef:
Het maakt mij niet uit, maar nu hebben we net alles besproken - en dan gaan we weer alles veranderen? x'D Confusing!

Daarnaast, westernoutfit voor wedstrijden valt reuze mee. Het hele knotten voor dressuurpaarden lijkt me veel lastiger.
En ik kan er over mee praten omdat ik zelf reining heb gereden en vaak zat heb gegroomd :P
Nee, bedoel het niet negatief, maar dan had je ook van te voren kunnen melden dat je graag de middag
ploeg ingedeeld had willen worden, toch? Mijn excuses als je dit had aangegeven.

De locatie stond toch nog niet vast? Tenminste ik kan dat nergens terug vinden.

Het lijkt mij nogal logisch dat het meer tijd vergt voor iemand die ook zichzelf nog klaar moet maken voor
een shoot dan iemand die ' alleen ' zn paard klaar moet maken. Bovendien stond nog niet vast dat mijn model mee kon en nu blijkt het ineens bij het pannekoekenhuis te zijn. En de tijd die ze nodig heeft voor haar paard en zichzelf en de afstand die ze dan moet afleggen vraag ik of ze dan in de middaggroep kan. Is dat nou zo raar en teveel moeite?

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 08:46

Laten we Iris daarover beslissen, zo hoeven we in het topic geen discussies te hebben :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 08:47

Zo moet nog even bij lezen ! Maar maak mijn niet zoveel uit waar het is !
Xx

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:33

In het begin van het topic staat oude Maas of de wevershoeve. Iris wilde liever de wevershoeve omdat dat voor haar dichtbij was en toen kwam ik met de oude Maas maar wel in haar richting natuurlijk. en dat is bij het pannenkoekenhuis. Dus we konden kiezen uit 2 plekken en oude Maas is het geworden maar wel dat gedeelte dichtbij haar :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 11:16

Ik zeg ook helemaal niets wat niet gezegd mag worden :) Maar naar mijn weten was de plaats toch al een tijdje bekend. De plek waar we zouden verzamelen, die was nog niet bekend.

Heb er zin in *\o/*

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 12:17

Jaa westernfries in de middag!! :D :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 12:20

xXutopiaXx schreef:
Jaa westernfries in de middag!! :D :o

+1 :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 12:29

Hihi :D

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 14:44

Meiden wat een discussies. De plaats hebben we besproken de tijden en de groepen,
Hier wil ik niks meer aan veranderen , dan zal iemand een nieuwe meeting kunnen organiseren ergens volgend jaar op een andere locatie waar andere heen willen. Voor ons is de berg ook echt te ver .

Daarnaast zal de lijst ook nog aangepast gaan worden , solvy. , de grote vos en ik staan samen op stal met solvy , ik wil graag in de groep bij de oude meiden maar hun zouden echt samen moeten rijden.

Offff we doen smiddags 6 paarden en smorgens 4 zodat solvy naar de middag kan.

Lynnnnn wat hier is hierop jouw antwoord

Groetjes allemaaaalll en heb er zin in !

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 14:45

Of is er iemand die van de middag naar de ochtend wilt ?

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 16:29

Zoals ik eerder al vertelde, 6 paarden kan wel, maar het betekend wel weer een kwartier langer stilstaan per paard. Bij de afgelopen meetings waren de paarden na een half uur al niet meer te pruimen :=

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 16:51

Attitude schreef:
xDenies schreef:

De locatie stond toch nog niet vast? Tenminste ik kan dat nergens terug vinden.

Het lijkt mij nogal logisch dat het meer tijd vergt voor iemand die ook zichzelf nog klaar moet maken voor
een shoot dan iemand die ' alleen ' zn paard klaar moet maken. Bovendien stond nog niet vast dat mijn model mee kon en nu blijkt het ineens bij het pannekoekenhuis te zijn. En de tijd die ze nodig heeft voor haar paard en zichzelf en de afstand die ze dan moet afleggen vraag ik of ze dan in de middaggroep kan. Is dat nou zo raar en teveel moeite?

Het leek mij best duidelijk.. Jammer van deze discussie zeg. De meeting zou plaatsvinden bij de oude Maas of het park bij mij om de hoek. Hier is uitgekomen dat het de oude Maas word. Geen discussie hier meer over . Daarna de afspreekplek : het pannekoekenhuis. Hier hebben we ruimte voor het parkeren en staan we gelijk mooi. Dan t feit dat je nergens tegenkomt dat iets "vast" staat?.. Bij deze staat dan bovenstaande vast. Vanavond pas ik nog 1 x de lijst aan. Wil je in de middag. Geef dit nu door. Wil je de ochtend . Geef het ook door. De lijst van vanavond is " vast " wie niet kan , helaas.. Maar we weten nu ook al 2 weken dat we een shoot zouden doen toch? Ik neem ook aan dat iedereen hier rekening mee heeft gehouden.

Lang verhaal om vervolgde discussies te voorkomen.

Gr. Iris

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:44

Ik zou het fijner vinden om smiddags ingedeeld te worden :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:11

irisvtzant91 schreef:
Het leek mij best duidelijk.. Jammer van deze discussie zeg. De meeting zou plaatsvinden bij de oude Maas of het park bij mij om de hoek. Hier is uitgekomen dat het de oude Maas word. Geen discussie hier meer over . Daarna de afspreekplek : het pannekoekenhuis. Hier hebben we ruimte voor het parkeren en staan we gelijk mooi. Dan t feit dat je nergens tegenkomt dat iets "vast" staat?.. Bij deze staat dan bovenstaande vast. Vanavond pas ik nog 1 x de lijst aan. Wil je in de middag. Geef dit nu door. Wil je de ochtend . Geef het ook door. De lijst van vanavond is " vast " wie niet kan , helaas.. Maar we weten nu ook al 2 weken dat we een shoot zouden doen toch? Ik neem ook aan dat iedereen hier rekening mee heeft gehouden.

Lang verhaal om vervolgde discussies te voorkomen.

Gr. Iris

Ik schreef toch al dat ik die discussie dan vermoedelijk vermist had... Buiten dat was ik een van 'de oude groep ' en kwam er pas laat achter dat dit topic al liep en begreep dat mensen van de vorige groep voorrang hadden..
In de openingspost staat niets over de plaats en door al dat gezever over wassen/kleur dekjes etc heb ik de locatie dus gemist.
Daarnaast had je ook even de openingspost aan kunnen laten passen :)*

Dus dan begrijp je denk ik ook direct wel dat mijn model er dus later pas bij kon vanwege een afvaller ( waar ook langere tijd onduidelijkheid over was) En dat ik er geen 2 weken van op de hoogte was. Mijn model kan nu dus eenmaal smidddags. Is het niet mogelijk, jammer maar dan houd het helaas op.