Elvi_Elisa schreef:Als Carmen nog plek heeft in de auto kan je misschien wel met mij (en hinkewal toch?) naar station haren en dan met carmen mee?
Ja ik ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan is hij wel vol denk ik, ja tenzij jullie met 3 op de achterbank willen zitten.
 Dan is hij wel vol denk ik, ja tenzij jullie met 3 op de achterbank willen zitten.  

HijadelaLuna schreef:Wou even laten weten dat hier achter de schermen nog wel gewerkt wordt hoor.
Helaas zal Vidal dus niet aanwezig kunnen zijn als model, zijn plaats zal ingenomen worden door de Friese ruin Rinus, hij was de bovenste op de reservelijst
@Evelyn, had je nou pas door dat ik ik was toen ik vanaf de fiets mn hand op stak toen je met Tornado en nog een combinatie naar het Noordlaarderbos reed?
 Had al wel zo'n vermoeden dat jij het was!
 Had al wel zo'n vermoeden dat jij het was!  

of je moet welin groot formaat gaan schieten.
 of je moet welin groot formaat gaan schieten. 

Een kleine bijdrage vind ik niet raar, dat ben ik van keuringen ook wel gewend
 Een kleine bijdrage vind ik niet raar, dat ben ik van keuringen ook wel gewend  Maar bedragen van €15,- per foto vind ik persoonlijk wel een beetje schrikken.. dan kan ik zeker weten niet elke fotograaf blij maken met een bestelling
 Maar bedragen van €15,- per foto vind ik persoonlijk wel een beetje schrikken.. dan kan ik zeker weten niet elke fotograaf blij maken met een bestelling  Niet vervelend bedoeld hoor, maar wilde het even gezegd hebben
 Niet vervelend bedoeld hoor, maar wilde het even gezegd hebben 

op klein formaat is alles wel gratis toch? dus je HOEFT geen geld uit te geven, mits jij foto's groot wil afdrukken lijkt mij?
 op klein formaat is alles wel gratis toch? dus je HOEFT geen geld uit te geven, mits jij foto's groot wil afdrukken lijkt mij?                                                         

En afdrukken ligt eraan welk formaat je wil, maar dat staat allemaal op mijn site (in mijn onderschrift)
 En afdrukken ligt eraan welk formaat je wil, maar dat staat allemaal op mijn site (in mijn onderschrift)  

Met de nieuwe toet!
 Met de nieuwe toet!