Als ik naar buienradar kijk zie ik dat er alleen in de ochtend wat regen valt, gelukkig geen grote hoeveelheden en veel voor 10 uur. In de middag voorspellen ze een zonnetje Lijkt me dat het met deze weersomstandigheden gewoon door kan gaan?
Als ik 'n halster meeneem, doe ik hem meestal gewoon om zn nek hangen hoor Een hengstenketting meenemen is dan denk 'k wat lastig, of gewoon halstertouw?
Voor de mensen die met 'n hoofdstel foto's willen, een hengstenketting is wel zo mooi, en ook weer relatief makkelijk weg te werken, dan lijkt het net of je paard los staat
Hengstenketting gaat me niet lukken om mee te nemen helaas. Heb een witte en die is echt smerig plus dat er een knoop in zit die ik er niet meer uit krijg haha.
FB vindt ik niet heel handig om de foto's eventueel vanaf te halen. Kunnen dan beter een openbaar album maken op bijvoorbeeld picturepush of zo. Een visitekaartje heb ik inderdaad niet, maar kan wel gewoon een blaadje mee nemen waar mijn e-mailadres op staat.
Ik zet ze het liefst gewoon op mijn eigen website en dan plaats ik hier de link.. Maar misschien is een algemene website ook wel handig. Bij andere meetings werd geloof 'k vaak gebruik gemaakt van weebly ofzo?
weebly ken ik niet. Ik zou het als model zijnde wel handig vinden als er inderdaad een pagina is waar je al de foto's vanaf kunt halen. Denk dat dat voor de fotograven ook makkelijker is dan iedereen apart te moeten mailen.