Ik ben afhankelijk van ouderlijk vervoer omdat mijn richtingsgevoel 0,0 is en het 8 km verderop is
Tesssie14
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-12 22:00
jolmer20 schreef:
haha hoelaat zou je dan weg moeten Tess?
Dat is inderdaad een goeie Rachelle, ik wacht af
Een uur voordat we afspreken op stal. En wil een uur voordat ik weg ga op stal zijn.
Anoniem
Geplaatst: 04-08-12 22:01
Mijn verzameling..
Naambontje kan eraf En dan is het gewoon roze geblokt;
M'n paarse Eskadron;
Weet niet eens hoe die heet maar volgens mij iets met pink en chocolate ofzo.. Hij is in ieder geval heel licht en met roze erin ook. Moet alleen even zoeken in welke kast die is gebleven (geld eveneens voor m'n blokjeshalster.. ) Dan heb ik ook nog een bruine met bontjes. En een lelijk oud halster.
En m'n mooie Bling hoofdstel.. Frontriem ga ik deze week ook nog even helemaal volblingen
Als de foto's te groot zijn zet ik ze wel ff in een link xD
Ik ben afhankelijk van ouderlijk vervoer omdat mijn richtingsgevoel 0,0 is en het 8 km verderop is
Haahhaha. zal ik jullie even vertellen dat ik met het meisje dat mee gaat altijd verdwalen:p
Anoniem
Geplaatst: 04-08-12 22:02
Snap het wel van je moeder hoor Dus dat is helemaal niet vreemd..
Tis voor mij niet m'n eerste meeting met vreemde mensen.. Dus moet het lekker zelf weten geloof ik haha En tis ook niet achterlijk ver weg en ze weten waar ik ben dus ach..
Hoofdstel gaat sowieso mee En Eskadron ook, sowieso de paarse en als ik 'em kan vinden m'n andere ook
Sowieso je hoofdstel meenemen! En ik vind je blokjeshalster ook leuk! Bontje kan je meenemen, maar ik wil wel eerst kijken of er dan op de foto niet eens 'ora' staat ofzo.. Je kent het wel hahaha.
Eske_B
Geplaatst: 04-08-12 22:05
Ik heb, voor de liefhebber, nog een mooi blauw halster maat pony te leen
Ik wil eigenlijk nog een nieuw hoofdstel kopen voor de meeting
oudaccountx
Geplaatst: 04-08-12 22:06
Ik heb meerdere meetings gehad, maar ben ook bij veel afgekeurd omdat ik niet in het bezit was van een spiegelreflexcamera. Ik snap het wel, qua kwaliteit, maar zo slecht zijn de plaatjes nog niet die ik maak.. vind ik
Doe fotos in het topic in me onderschrift zijn ook zonder spiegelreflex gemaakt.
jolmer20
Geplaatst: 04-08-12 22:08
Hoofdstel en eskadron Rachelle!
Esmée, snap ik wel. Ouders zijn altijd voorzichtig en dat moet ook!
Voor mij maakt welke camera je hebt helemaal niet uit, dus bij deze fotomeeting ben je sowieso welkom Desteney! Haha.
Ik moet ook even kijken wat ik doe qua hoofdstel/halster bij de pony's. En dan nog dekjes kwestie
Anoniem
Ik vind je foto's ook mooi hoor Desteney Als ik alles bij elkaar kan vinden neem ik gewoon al die halsters mee haha.. Neem toch m'n rugtas mee dus kan er makkelijk in Maar met dat bontje is wel lastig inderdaad :p Is echt een hel om goed op de foto te krijgen Heb het bontje meer omdat ik het gewoon geniaal vond om Dora op m'n pony te zien staan..
jolmer20
Wat een leuke foto's Tess, das bij het racepad!! Waar sta je dan, op welke stal?
Tesssie14
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-12 22:09
Oja dekje en bandages moeten ook nog worden uitgezocht. dat wordt nog moeilijker
Tesssie14
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-12 22:10
jolmer20 schreef:
Wat een leuke foto's Tess, das bij het racepad!! Waar sta je dan, op welke stal?
Bij prometheus ruitersport! haha ja de dijk! Even elke dag sprintje trekken daar
Eske_B
Geplaatst: 04-08-12 22:11
Ik heb voor de kleinere pony's nog 3 halsters in de kleur roze, blauw en steenrood te leen