Ik moet me helaas ook afmeldden.. Ik zag dat ik inmiddels geen reserve meer was.. Maar tis voor mij een beetje kort dagom deze zaterdag nog heen te gaan..
Ik heb een tijdje zitten twijfelen, maar ik wil mij helaas toch afmelden als fotograaf aangezien ik al een tijdje aan het klooien was/ben met mijn schouder. Het ging een tijdje goed, maar helaas is het tijdens HE helemaal mis gegaan en gaat nu wel beter, maar wil toch ff rustig aan doen, sorry voor de late afmelding.
Maar ik wil jullie allemaal wel veel plezier wensen en ik hoop op een droge dag voor jullie!
Dat gaat wel lukken! Is er al bekend welke modellen er nu komen? Gezien er daar ook uitvallers waren?
Tymbalia
Geplaatst: 19-09-12 21:26
Ben idd ook wel benieuwd naar de modellen... Hoop ook dat mijn foto's een beetje gaan lukken aangezien dit voor mij de eerste keer is en ik nog maar beginner ben
Modellen ben ik op dit moment mee bezig, probeer ik iig morgen rond te hebben Lig op het moment ziek op bed, dus het gaat allemaal niet zo snel helaas...
haha Tymbalia ik heb m'n spiegelreflex denk ik net een maandje (kom wel van een bridgecamera, dat wel) dus over beginners gesproken...
Aah beterschap was er ook nog een pb'tje gestuurd met belangrijke informatie of heb ik weer eens ergens iets gelezen en denk ik nu dat dat hier was 8)
Jorinda
Geplaatst: 19-09-12 21:40
Hangt in de lucht geloof ik, dat ziek zijn. Hier ook koorts en koppijn Beterschap Clau Ik zal eens kijken of er nog ergens een fotograaf te vinden valt, haha.
Tymbalia
Geplaatst: 19-09-12 21:41
Ik heb m al anderhalf jaar en soms lukt het allemaal erg goed en andere keren zijn de foto's waardeloos en eigenlijk fotografeer ik alleen mijn eigen paarden en op tuigpaardenconcoursen dus dit is nieuw voor mij.
Voor de modellen: ik heb eventueel dekjes te leen in full dressuur (zie profiel) en eventueel Anky halsters, zwart (full), fuchsia en paars (cob) allen grijs onderlegd en bijpassend touw
Ach joh, iedereen is ooit ergens begonnen hoor Als ik mijn eerste foto's zie heb ik nu ook zoiets van *proest*.. En soms heb k dat zelfs nog. Heel vaak zelfs eigenlijk
Clau: had jij eigenlijk alle fotografen al een berichtje gestuurd of ze willen bevestigen of ze komen? Anders wil ik je daar nog wel mee helpen? En zoja, hoe lang geven we ze om nog te antwoorden?
Ik wil wel anders wel mee als fotograaf. Eerst even o.v.b. want ik moet het hier even overleggen, ik kan me zo namelijk niet meer herinneren of we nu wat hadden staan zaterdag