Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xhenkexspons schreef:Ja maar als je daar op de wei parkeert moet je ook eerst heel rockanje door en bij mij niet, omdat aan de rand van het dorp ligt.
joelleollie schreef:Oke want als het serieus 28 graden word , dan ga ik denk ik zonder zadel als dat mag van de eigenaar , maar ik ben wel te groot voor ollie , maar hij heeft er geen last van teminsten niet als ik stap en een beetje draaf , vinden jullie dat erg of niet?
LynnDenise schreef:Als het goed is heeft iedereen PB, als je geen pb hebt gehad hoor ik dat graag!
Voor de goede orde:
Planning:
10.15 verzamelen
10:30 vertrek naar de duinen/naaktstrand
Groep 1
3. 11.30
4. 11.45
5. 12.00
12.00-12.30 opzadelen
12.30-13.30 rij/los foto's voor degenen die willen natuurlijk
Ronde
1. 14.00
2. 14.15
3. 14.30
4. 14.45
5. 15.00
Opzadelen en rij/ los foto's
Einde van de dag.
Modellenplanning:
Ochtend:
1. kis6ireentje
2. De reserve die ik net heb benaderd
3. butengeweun
4. Lieke_88
5. Lieke_88
Middag
1. rehtse
2.
3. Heimdallr
4. Kingloveyou
5. xhenkexspons
De fotografen:
1. Lalee_
2. _Summerly_
3. daantjee12
4. LynnDenise (ovb)
5.
6. VeraW
7. miss_nadine
8. Astrid (zit niet op bokt)
9. Yinthee
10.mang
maresie schreef:Ik val even binnen in jullie topic omtrent joelle met ollie
Ik ben dus baasje van ollie en wil even melden dat als het zo warm word ik niet met ollie op pad gaat
ook met het oog op de drukte naar en van het strand, en niet prettig voor ollie op de trailer
Joelle vind het heel erg jammer dat ik dit heb besloten, daarom wil ik het ook zelf melden
groetjes en veel plezier zondag voor diegene die wel gaan
Marieke
Heimdallr schreef:Gaan we niet galopperen? Ik hoop van wel want mijn 60 km/h paardje heeft daar wel de energie voor hoor. Zou het wel fijn vinden o te galopperen zonder echt rekening te houden met andere die zeg maar hun paarden anders niet onder controle hebben. Tuurlijk hou ik wel rekening maar ik heb geen zin om zelf tot beperkingen te zitten, mijn paard gaat achter een paard aan die galoppeert want dat zit in zijn bloed (draver). Daar kan ik dan vrij weinig aan doen.
Ik kan opzich wel in de ochtend komen fotograferen (maar dan niet tot het eind). Ik moet natuurlijk mijn paard ook nog klaar maken en erheen rijden.
maresie schreef:Heimdallr schreef:Gaan we niet galopperen? Ik hoop van wel want mijn 60 km/h paardje heeft daar wel de energie voor hoor. Zou het wel fijn vinden o te galopperen zonder echt rekening te houden met andere die zeg maar hun paarden anders niet onder controle hebben. Tuurlijk hou ik wel rekening maar ik heb geen zin om zelf tot beperkingen te zitten, mijn paard gaat achter een paard aan die galoppeert want dat zit in zijn bloed (draver). Daar kan ik dan vrij weinig aan doen.
Ik kan opzich wel in de ochtend komen fotograferen (maar dan niet tot het eind). Ik moet natuurlijk mijn paard ook nog klaar maken en erheen rijden.
Dit vind ik wel grappig, je hebt het over anderen die hun paard niet onder controle kunnen houden ,en een zin later kan je ook je eigen paard niet onder controle houden ,
Nu ga ik snel uit dit topic, en voor de tweede keer veel plezier zondag
joelleollie schreef:Misschien kom ik wel kijken als dat mag ?