Fotomeeting paarden Drunense Duinen zaterdag 18 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Re: Fotomeeting paarden Drunense Duinen zaterdag 18 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:33

Ik vind de ochtend fijner ook :)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:38

Kom net terug van fotoshoot van Reneefotografie en merelborgmansfotografie en dat is toch iets anders gelopen dan verwacht: :')
Haha hier mijn verhaal die ik ook al in een ander topic had verteld":

Nou:
Om 12 uur had ik afgesproken met Renee en Merel bij het wekeromse zand!
Daarna hebben we Cortana lekker laten rennen en Cor deed het echt super! Heletijd blij kijken en lekker showen.
Het leukste was ook wel toen er een klein meisje van een jaar of 6 naar ons toe kwam en vroeg: ''zijn jullie van de penny?''

Het was echt super gezellig met Merel en Renee en toen we Cortana in het 2e ''paddockje'' zette om te rennen en over bultjes te springen ging het na een tijdje mis!

Cortana sprong ineens over de draad heen.. (Haha het staat op de foto) Ze rende in eerste instantie lekker door de hei, nou ik en mijn vader ernaartuurlijk achteraan maar toen besloot ze om de afslag naar links te nemen richting de parkeerplaats .
Ik weet niet hoe ze het wist maar in het hele gebied was er maar 1 uitgang en die had ze gevonden! Ze is over het wildrooster heengesprongen en dat is het laatste van dat halfuur dat ik haar zag. Mijn vader en ik meteen in de auto gesprongen en erachter aan gereden en sporen gevolgd. Deze sporen eindigden bij een brede drukke weg . Toen hebben we een half uur lang gezocht zonder sporen. ;(
Ondertussen hebben we veel Contact gehad met Renee en Merel en hun hebben uiteindelijk ook 112 gebeld om te zeggen dat we een spierwit paard kwijtwaren . Gelukkig was de politie al op de hoogte dat er een paard losliep op de weg en was gevangen en in een nabijgelegen weilandje is gezet.
Mijn geluk kon niet op *\o/*

Ze is dus 7 km verderop gelopen maar absoluut niet in paniek! Van de omstandigers hoorde ik dat ze rustig op haar dooie gemakje stapte op de weg richting het centrum. Toen zijn er een paar auto's gestopt om haar te vangen! Politie meteen gebeld en er waren ontzettend aardige mensen die aanboden om haar in het geitenweitje van hun te zetten .

Maar alles gelukkig goed afgelopen! Cortana heeft het helemaal super overleeft en geen enkel schrammetje en ze heeft zich super gedragen voor de foto's!

Maar voorderest was het een super gezellige middag en ik heb al een klein voorproefje van de foto's gezien en die waren echt geweldig mooi <3

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:41

oei dan heb je je hart wel ff in je keel zitten als je je paard kwijt bent!

gelukkig is het allemaal goed afgelopen. hopelijk zijn de foto's wel mooi geworden :=

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:48

loulou schreef:
oei dan heb je je hart wel ff in je keel zitten als je je paard kwijt bent!

gelukkig is het allemaal goed afgelopen. hopelijk zijn de foto's wel mooi geworden :=

Ik heb er al een paar gekregen en ze zijn echt zoo mooi <3 Maar ik maak er nog een mooi topic van *\o/*
Ja, ik zat met erge angst en tranen in de auto..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 20:13

Loulou, je kan in de ochtendgroep!

Ik stuur of vanavond of morgenavond iedereen een pb en zet hier de planning neer :)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 20:39

Ik meld me ook af als fotografe. Heb een ander aanbod gekregen wat ik momenteel interessanter vind aangezien er genoeg paardenfotomeetings zijn.

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:32

Laatst bijgewerkt door MS_eventing op 08-08-12 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:11

Desiree_1993 schreef:
Loulou, je kan in de ochtendgroep!

Ik stuur of vanavond of morgenavond iedereen een pb en zet hier de planning neer :)

Super fijn!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:19

Heb er wel zin in :) Even kijken hoe ik er kom: weet niet zeker of ik de auto mee kan krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:48

Susan, je mag altijd naar Best/Boxtel komen met de trein dat ik je daar oppik ^^

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:52

Dankje ;) Alleen dat is voor mij nog een heel stuk en zal waarschijnlijk niet gaan lukken op de vroege morgen :)

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 06:48

SSDesign schreef:
Heb er wel zin in :) Even kijken hoe ik er kom: weet niet zeker of ik de auto mee kan krijgen...

als je vanuit uden moet komen kun je eventueel wel met mij mee rijden vanuit heesch

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:10

Oh dat zou wel fijn zijn Loulou! :) Is er iemand die mij dan op de terugweg op een station af kan zetten?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:15

Ik ben nog nooit eerder bij een fotomeeting geweest dus heb geen idee wat ik moet doen meenemen.
Mijn paard helemaal netjes natuurlijk maar verder?
Ik durf hem wel los te laten in een afgezet stukje. Wij rijden dressuur, springen en eventing. Neem ik alle soort optuiging mee? Hebben de fotograven nog een voorkeur?
Dan mijn eigen kleding: gewoon nette paardrijkleding? Of past dat dan weer niet leuk bij foto's naast je paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:47

Ik reageer straks even pol013!

Susan, ik kan je wel op een station afzetten hoor! Tioburg, Oisterwijk, Boxtel of Best :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:54

Oh Desiree, dat zou top zijn :) Dan moet het allemaal wel goedkomen, maar eerst maar even vragen of ik echt niet de auto mee krijg :o :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:52

pol013 schreef:
Ik ben nog nooit eerder bij een fotomeeting geweest dus heb geen idee wat ik moet doen meenemen.
Mijn paard helemaal netjes natuurlijk maar verder?
Ik durf hem wel los te laten in een afgezet stukje. Wij rijden dressuur, springen en eventing. Neem ik alle soort optuiging mee? Hebben de fotograven nog een voorkeur?
Dan mijn eigen kleding: gewoon nette paardrijkleding? Of past dat dan weer niet leuk bij foto's naast je paard?

Maar net hoe jij wilt toch? :)
Je kan als je het leuk vind iets leuks aan trekken voor ernaast als je leuke foto's wilt met je paard
en dan kleed je, jezelf tussendoor om in de trailer? :))

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:01

Of tussen de bosjes. Hoef je niet zo ver te lopen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:47

We zoeken nog een fotograaf erbij, dus als iemand nog iemand weet!

Ik ga de modellen nu pb'en, fotografen hadden al pb maar krijgen zo nog een kleine aanvulling!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 17:07

i.v.m de enige mogelijke datum voor een (betaalde) studioshoot kan ik niet meer mee. toch erg bedankt dat ik uiteindelijk wel nog mee mocht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:22

Even de lijst updaten!

O ja, nog even voor de modellen: Voor aanvang van het foto's maken wil ik graag de 50 cent muntjes krijgen voor de vergunningen, anders zullen er geen foto's gemaakt worden. Klinkt heel erg flauw, en het gaat me ook echt niet om 50 cent, maar ik heb hele slechte ervaringen met dingen voorschieten, vandaar dat ik het nu op deze manier doe.

Informatie
Planning: http://i177.photobucket.com/albums/w233 ... ning-2.png
De planning klopt niet helemaal zag ik! De laatste losgooi/longeer/rijfoto's moet tot 15:00 zijn! Ik zal dit nog aanpassen van de week.

Adres
We vertrekken vanaf Bosch en Duin, dan zitten we het dichtbij het stuk met ook het vennetje en noem maar op, een mooie diverse locatie dus. Vandaar is de keuze op Bosch en Duin gevallen. Het adres van Bosch en Duin zelf is:
Oude Bosschebaan 1 in Udenhout
Hier kun je zien hoe het zit met parkeerplaatsen.

Kosten
Een dagvergunning voor de paarden voor de Drunense duinen kost €1,-. Omdat we een ochtend- en een middaggroep hebben kan 's ochtends en 's middags dezelfde vergunning worden gebruikt. Dit kost dus €0,50 per model, ik vraag jullie dat op de dag zelf mee te nemen. Killyenn en ik zullen zorgen dat we de vergunningen hebben.

Groepen
Hier de indeling van de ochtendgroep en de middaggroep. Mochten er mensen niet bij elkaar zitten die wel per se bij elkaar moeten of mocht iemand liever in de ochtendgroep willen of liever in de middaggroep, stuur me dan even een pb en dan zal ik kijken wat ik kan doen. Ik kan echter niet met iedereens voorkeur rekening houden, maar pb'en mag altijd.

Ochtendgroep
1. Rogan | Blingh
2. Precious Present | Fabske
3. Kwpn'er | Pol013
4. Rico | Loonew
5. Ahearn | Skysari

Middaggroep
1. Porsche
2. Cortana | lovecortana
3. Loulou
4. Sensational Roxy | Destinietje
5. Connor

Fotografen:
1. Desiree_1993(organisator)
2. Killyenn(organisator) | site
3. Bagheera_206 | site
4. LillLady
5. SSdesign
6. IlonavB | site
7. NinaCharlie
8. Goof | site
9.
10.

Reservelijst

Modellen:
1. Porsche | Michelle
2. Rogan | Blingh | Tinker | foto 1
3. Sensational Roxy | Destinietje | Paint | foto 1 | foto 2
4. Loulou
5. Cortana | lovecortana | Pre x Appaloosa | foto 1 | foto 2 | foto 3
6. Precious Present | fabske | Appaloosa | foto 1 | foto 2 | foto 3
7. Ahearn | Skysari | Tinker | foto 1 | foto 2
8. Rico | Loonew | Fell pony | foto 1 | foto 2 | foto 3 | foto 4 | foto 5 | foto 6
9. KWPN'er | pol013 | foto 1 | foto 2
10. Conner | _Dune_

Reservelijst
1. Star

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:41

Even vraagje tussendoor... Is er voor de middaggroep met trailers ook voldoende parkeerplek? Als het net zo een mooie dag wordt als vandaag kan de parkeerplaats wel eens vol staan en kun je de trailer dan beter aan de kant van de weg zetten. Uiteraard al met de neus de goede kant op. :)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:47

Vinden de fotografen het leuk als ik op de barebackpad kom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:51

Als het goed is zijn de parkeerplaatsen groot genoeg Richard, maar inderdaad, met zulk weer weet je maar nooit :=

Zou trouwens iedereen die een eigen vergunning heeft het mij even willen laten weten? Ik zal er ook nog een pb over rondsturen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:52

Van hoelaat tot hoelaat is het middag programma? Ik zie dat er nog 2 fotografen plaatsen vrij zijn en ik moet dan sochtends wel werken maar als het misschien kan, kan ik smiddags komen!