Jammer ik kan niet op 1 sep, maar kan me helemaal voorstellen dat je het verzet hoor. Mocht het de 1e worden ga ik een volgende keer gewoon weer mee. Sorry kan niet quote op mobiel.
lara ik moet nog een nieuwe lijst maken maar je kunt zowieso mee als fotograaf hoor. en modellen zijn er ook genoeg heb ook nog nieuwe aanmeldingen via pb binnen gekregen.
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-12 12:30
Update
Mocht je iemand weten die nog graag mee wil dan hoor ik het graag.
Nog niet zeker 1. Kgambler (moest agenda nog checken) 2. Wildwings ( nog geen reactie op pb) 3. PKfoto (wist het nog niet zeker) 4. DVfotografie (nog geen reactie op pb) 5. Fee
Modelllen 1. Barka - grote keeshond 2. Angel - schotse herder 3. Aslan - leonberger 4. Britt - Visla 5. Sam - kruizing poolhond 6. - Bordeaux dog 7. Lucas - Duitse munsterlander
nog niet zeker 1. Luna en jinthe - berner sennen ( moest even kijken of het lukte) 2. Tessa - mechelse herder (nog geen reactie op pb) 3. Donut - schotse collie (nog geen reactie op pb) 4. Bo - chihuahua (baasje is op vakantie)
Ik heb nog een lange lijst met reservemodellen maar wil even afwachten hoeveel fotografen er uiteindelijk mee kunnen met het vragen van de modellen.