Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thoraklover schreef:leey schreef:
Ik mag van mijn ouders op die datum, als ik vervoer kan regelen. Wie rijd er vanaf Groningen waarbij ik mee mag?
Hoiii als jij naar het station in haren kunt komen of je moeder naar mij toe brengt in haren mag je met mij mee rijden
Dus dan Rijden
Thoraklover
Anouk
Linde met mij mee
Ik heb nog 1 Plek
Ik kom zelf naar station in Haren, heb een OV abbo tot Haren, zit daar namelijk op school, station Haren is daar op een steenworp afstand van 
_Jessie schreef:Leuk inderdaad al die enthousiaste mensen!! Is het misschien ook handig als de fotografen aangeven wat ze de modellen gaan aanleveren (hoeveel foto's etc) en hoelang ze er ongeveer denken over te doen met bewerken etc?
Dan weet iedereen zo goed mogelijk waar hij zij aan toe is
superlise schreef:Ik zou inderdaad wel een soort planning-tijdvakjes maken, als je eerder klaar is is dat toch goed, dan wacht je even een paar minuutjes?
Maar zoals het er nu uit ziet gaat dus iedereen van de 28 mei lijst mee, er gaat dus niet alsnog een modellen-selectie komen of wel?
is het voor iedereen all een beetjeh duidelijk of zitten de meesten van jullie nog van help ik snap het niet of hoe gaat het nou verder
dat niemand in de sterss zit van help ik heb nog geen vervoer
en dan maak ik alleen de vakjes en wat er boven staat de rest moet natuurlijk op het strand worden in gevuld hahahah

Kan iemand dat aanpassen,ik kan dat nu even niet
kunnen we samen op de foto!
leey schreef:Woow, jullie gaan hard! Ga zo even bijlezen. Zet mezelf er vast bij
Mandag 28 Mei
Iedereen zich even toe voegen als je kan op deze datum !
Modellen:
Anouk
Splashislief
__PrinCes
Elise95
Superlise
Ramoontje
heyhallohey
simoneDV
tammy
Nikip
Intervarno
Bolivia
rayoow
Fotografen
Leey
Gemmeke
aniek1985
Linde
toraklover O.V.B
Obelix
_Jessie
Angeloflove

__PrinCes schreef:Misschien is het ook handig als iedereen zijn eigen naam bij zijn bokt naam vermeld?
allvast een voorbeeld hoe ik er uit zie
Ramooontje schreef:Ik wil ook wel iemand meenemen vanuit Noord-Holland?
Is de locatie ook goed met ov te bereiken?
SplashIsLief schreef:rayoow schreef:Splashislief, als ik met jou mee kan, waar is het dan handig om aftespreken?
Houten![]()
Tamara en ik wonen in Houten. En Superlise kan (denk ik) ook hier heen komen.
Zo'n lijst lijkt me prima! Alleen check schrijf je met een extra c