Vaak komt het front niet over de kale duinen heen, dus als hij van de goede kant komt blijven we droog! Kan nog vanalles veranderen per uur. We gingen vorige week vrijdag naar t strand, onderweg veranderde de de dikke buien naar een mooi zonnetje
Het regent hier al heel de ochtend,niet hard maar je wordt er wel nat van... Nou vind ik dat niet het ergste maar ik vind het gewoon zonde van de foto's. Natte paarden foto's hang je gewoon niet snel aan je muur...
Neskolay
Geplaatst: 11-06-16 12:57
Colaaa schreef:
@ans o god wat was het koud toen ! En van die vieze miezer regen ! Ieuwwww
Jaa vreselijk en zooo zonde!
sunny44
Na al de hele dag dubben, overleggen en weerberichten bekijken, heb ik besloten dat het mij niet handig lijkt om het morgen door te laten gaan
Ze voorspellen geen zon sws, wel regen, en onweer en niet heel warm, voor zomerse spartelfotos is het toch leuker als iedereen er zomers uitziet ipv dikke trui en of jas.
Helaas, mochten er mensen zijn die toch willen, van mij mogen jullie, maar dan laat ik de organisatie aan jullie over
Sorry Japke, mijn buienradar en buienalarm en iPhone weerapp geven voor de ochtend ook 40% kans op regen met onweer .... Dus ik durf het risico niet te nemen en ik vind morgenochtend te laat om te cancellen.
Op naar de volgende keer! Mijn hoogseizoen kwa werk komt er nu aan, dus ik heb in de weekenden weinig tijd om iets te organiseren.