Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jUst_eVa schreef:Wow half uur per model?! Dat is echt heel lang, na ong 10 minuten op dezelfde locatie te blijven heb je het wel gehad per paard denk ik.. En een paard die 3 uur lang stil kan staan met z'n oren naar voren vind ik ook wel knap..
Jelleee schreef:Mmh ik kom niet precies uit die richting (woon maar 10 minuten van de locatie af). Maar als je niemand kunt vinden willen we wel een stukje omrijden om jou op te pikken tegen benzinekosten. Mist je paard braaf is op de trailer en lief is tegen mijn ruin die er naast staat
gebokt schreef:Jelleee schreef:Mmh ik kom niet precies uit die richting (woon maar 10 minuten van de locatie af). Maar als je niemand kunt vinden willen we wel een stukje omrijden om jou op te pikken tegen benzinekosten. Mist je paard braaf is op de trailer en lief is tegen mijn ruin die er naast staat
Dat zou erg fijn zijn als je me kon oppikken. Hij is erg makkelijk op de trailer en lief tegen andere paardjes.
Ik heb nog een abonnement op de bak bij de parkeerterrein dus ik zou eventueel kunnen rijden.